Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران،  با اشاره به خرید تضمینی - مباشرتی گندم در سال ۱۳۹۹ توسط شبکه تعاونی‌های روستایی و کشاورزی کشور، افزود: میزان کل خرید تضمینی و مباشرتی گندم توسط شبکه تعاونی‌های روستایی و کشاورزی ایران در سه ماه نخست امسال به دو میلیون ۱۲۸ هزارو ۴۲۹ تن رسیده که درمقایسه با میزان مشابه در سال گذشته ۱۲ درصد رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران تصریح کرد: میزان گندم خریداری شده توسط سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران و شبکه تحت پوشش سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در دوره مشابه سال قبل مقدار یک میلیون و ۹۰۷هزار و ۳۲۶ تن بوده است.

غنی زاده اظهارداشت: تاکنون بیشترین میزان خرید تضمینی و مباشرتی گندم در کل کشور (مقایسه ای استانی) توسط شبکه تعاونی‌های روستایی وکشاورزی ایران با خرید میزان ۷۹۹ هزارو ۸۸۳ تن معادل ۳۸ درصد کل خرید گندم کشور در استان خوزستان و کمترین میزان خرید گندم به مقدار ۸۰۲ تن معادل سه درصد در استان گیلان انجام شده است

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران وزارت جهاد کشاورزی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران توسط شبکه تعاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۳۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه برخی گندم کاران کرمانی از تاخیر در پرداخت پول گندم

  به گزارش  سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، از ۱۰ فروردین تا کنون حدود یک میلیون و ۳۵۰ هزار تن گندم خریداری شده است.   قیمت خرید تضمینی گندم امسال  ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان است.   تاخیر در پرداخت وجه خرید گندم از کشاورزان در کرمان موجب گلایه مندی برخی گندم کاران شده است.

متن شهروند خبرنگار:

شهروندی از شهرستان رودبار جنوب در استان کرمان : چرا با گذشت یک ماه از زمان برداشت گندم دولت پول کشاورزان راپرداخت نمی‌کند.

دیگر خبرها

  • گلایه برخی گندم کاران کرمانی از تاخیر در پرداخت پول گندم
  • سرمایه گذاری در حوزه‌ گندم‌ به یک فرهنگ اقتصادی در کردستان تبدیل شود
  • خرید گندم از کشاورزان
  • صادرات ۷۴ تُن محصولات کشاورزی از استان قزوین
  • ۲۰ هزار تن گندم استان فارس از آسیب باران و سیل در امان ماند
  • صادرات ۷۴ تن محصولات زراعی، دامی و آبزیان در استان قزوین
  • ۲۰ هزار تن دسترنج گندم‌کاران فارس از دستبرد سیل مصون ماند
  • ضرورت مقابله با بیماری زنگ زرد در مزارع گندم دیم کشور
  • خسارت ۵۰۰ میلیارد تومانی سیل به زیرساخت‌های مناطق عشایری
  • توزیع بیش از ۴۳ هزار تن انواع کود در استان قزوین