Web Analytics Made Easy - Statcounter

وکیل سعید حجاریا ن، واردات گندم از سوی پسر حجاریان را تائید و از شکایت محسن حجاریان از سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس خبر داد.

علی مجتهدزاده وکیل محسن حجاریان (پسر سعید حجاریان تئوریسین جریان اصلاحات) در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، به جزئیات شکایت موکّلش از علی خضریان نماینده مردم تهران و سخنگوی اصل 90 در مجلس شورای اسلامی پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فارس، متن کامل گفت‌وگوی فارس با مجتهدزاده وکیل حجاریان به شرح زیر است:

فارس:‌ آقای مجتهدزاده شما امروز اعلام کردید که در مورد میزان وارداتی که آقای خضریان به آن شکایت کرده شکایت کرده‌اید؟

مجتهدزاده: خیر، ما در مورد کل اتهامات آقای خضریان شکایت کرده‌ایم. صحبت آقای خضریان نشر اکاذیب است و به نظر من افترا هم محسوب می‌شود. نشر اکاذیب محرز بوده چرا که ایشان حرف‌هایی را در مورد یک شرکت با یک فعالیت خیلی کم داشته که این به تولید ملی ضربه زده است و ... این شرکت 4 هزار تن واردات داشته و در زمانی این واردات صورت گرفته که ارز تک‌نرخی بوده است و واردات برای زمان ارز آقای جهانگیری نیست و این نشان از ضعف دانش و اطلاعات عمومی آقای خضریان است. سال 97 دلار آقای جهانگیری آمد و در زمان واردات ارز تک نرخی بوده است و مطالبی که آقای خضریان گفته همه خلاف و کذب است.

فارس: یعنی سندی که آقای خضریان منتشر کرده اشتباه بوده است؟

مجتهدزاده: نه این سندها را از روزنامه رسمی گرفته است. 4 هزار تن واردات گندم که آقای خضریان آورده درست است؛ مقدمه اسناد و اظهارات و صغری و کبرای آقای خضریان ممکن است درست باشد، اما نتیجه‌ای که او می‌گیرد و مابه‌تفاوت نرخ ارز صحیح نیست.

فارس:‌ پس واردات 4 هزار تن گندم درست است؟

مجتهدزاده: بله، 4 هزار تن ... سه هزار تن گندم و کل واردات ... معدل کل حساب این شرکت 90 میلیون تومان است. این خیلی خنده‌دار است. این شرکت یک حساب نیز بیشتر نداشته است.

فارس: خود آقای سعید حجاریان از آقای خضریان شکایتی نداشته است؟

مجتهدزاده: خیر، آقای محسن حجاریان شکایت کرده است و آقای سعید حجاریان می‌گوید «این بچه‌ها یک حرفی می‌زنند؛ شأن من نیست که از آقای خضریان شکایت کنم». به هر حال آقای محسن حجاریان می‌تواند دَعو پدر را دنبال نکند. خودشان (محسن حجاریان) استقلال رأی دارند، چرا که اسم‌ ایشان و شرکت‌شان مطرح شده و البته این شرکت 3 الی 4 سال است که فعالیتی ندارد، بنابراین آقای خضریان اگر انصافی داشته باشد عذرخواهی می‌کند تا شاید ما این پرونده را ببندیم ولی اگر می‌خواهد دعوا را ادامه دهد؛ ما دفاعیات را کامل منتشر می‌کنیم و چون ایشان در فضای تویئتر مطالب و حرف کذب را منتشر کرده و ما هم می‌خواهیم در توییتر به آن جواب بدهیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی اصلاحات سعید حجاریان شکایت واردات گندم محسن حجاریان علی خضریان آقای خضریان خضریان شکایت سعید حجاریان محسن حجاریان شکایت کرده هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۴۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی

یک شرکت نقل‌وانتقالاتی فوتبال پرتغال از باشگاه پورتو برای دریافت بخشی از مبلغ انتقال مهاجم تیم ملی فوتبال ایران شکایت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت «اوژوگو» پرتغال مدعی شد شرکت «Xektalent» که در نقل‌وانتقالات بازیکنان فوتبال این کشور فعال است، روز دوشنبه در دادگاه مدنی مرکزی پنافیل از باشگاه پورتو شکایت کرده است.

شرکت فوق ادعا کرده که بابت انتقال مهدی طارمی به پورتو در سال 2020، باید رقم 230 هزار یورو دریافت کند که این مبلغ به این شرکت پرداخت نشده است.

اعتراف اینتری‌ها به اشتباه در لو دادن خرید طارمی و زیلینسکی

طارمی در تابستان سال 2020 پس از یک فصل بازی برای تیم ریوآوه، به باشگاه پورتو ملحق شد و طی 177 بازی در جمع شاگردان سرجیو کونسیسائو، آمار 88 گل و 54 پاس گل را به نام خود ثبت کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فارس رتبه نخست کشور در تولید هسته‌های اولیه بذری کشور
  • غرامت ۲۳۰ هزار یورویی طارمی روی دست پورتو!
  • شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی
  • مجتهدزاده: ممنوعیت ثبت اظهارنامه قضایی علیه مقامات دولتی، اقدامی نسنجیده است
  • امکان کاهش ۲۰ درصدی ضایعات برداشت گندم با روش‌های علمی
  • گذری به بازار تاریخی وکیل در شهر شیراز + فیلم
  • پست معنادار و پیش‌بینی سعید حجاریان با تداوم دولت سیزده
  • عوامل خسارت‌زای زنگ زرد گندم و سن غلات مزارع فارس مدیریت می‌شوند
  • مدیریت عوامل خسارت‌زا زنگ زرد گندم و سن غلات در فارس
  • پاسخ معنادار سعید حجاریان به یک منتقد ناامید در توئیتر