Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@02:42:29 GMT

فعالیت هرمی تحت پوشش شرکت کاریابی

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۱۱۱۷۵

فعالیت هرمی تحت پوشش شرکت کاریابی

ایسنا/البرز رئیس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری ۱۷ عضو یک شرکت هرمی در کمالشهر کرج خبر داد.

سرهنگ محمد نادربیگی روز چهارشنبه یکم مرداد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی مراجعه فردی به پلیس آگاهی و اعلام شکایت مبنی بر اینکه فرزندش برای استخدام از مشهد به تهران آمده است و با توجه به این که مدتی از وی خبر نداشته و پس از چندین ماه پیگیری، اخیرا مطلع شده که به همراه چند نفر از دوستانش در یک شرکت هرمی در کرج فعالیت می‌کند، پیگیری موضوع در دستور کار اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: کارآگاهان با انجام اقدامات گسترده پلیسی و اطمینان از فعالیت یک مرکز کاریابی تحت عنوان استخدام در مراکز دولتی و معتبر، در پوشش یک شرکت هرمی در منطقه کمالشهر و گرفتار شدن فرزند شاکی و دوستانش در این شرکت هرمی، با هماهنگی مقام قضائی اکیپی از کارآگاهان به آدرس مورد نظر اعزام و پس از اطمینان از حضور اعضای شرکت در داخل ساختمان  با رعایت موازین شرعی و قانونی وارد آن جا شده و ۱۷ نفر از اعضای این شرکت را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی اظهار کرد: در بازرسی از محل مورد نظر یک دستگاه کیس کامپیوتر و تعداد زیادی جزوات آموزشی نیز کشف شد.

سرهنگ نادربیگی بیان کرد: متهمان دستگیر شده ضمن اعتراف به جرم خود اذعان داشتند که از طریق دوستان خود به بهانه کاریابی وارد این شرکت شده‌اند واز آن‌ها به بهانه سرمایه گذاری در شرکت‌های خارجی مبلغ ۲۵۰ تا ۳۰۰ میلیون ریال دریافت کرده و به حساب لیدرهای شرکت واریز کرده اند.

 رئیس پلیس آگاهی استان البرز با بیان این که متهمان با صدور قرار وثیقه قانونی روانه زندان شدند به خانواده‌ها هشدار داد: هرگونه استخدام در سازمان‌های دولتی از طریق رسانه‌های جمعی اعلام می‌شود، پس در صورت تماس در مورد استخدام در این سازمان‌ها و وسوسه و دعوت فرزند شما به فعالیت در یک شرکت نامعتبر و بی نام و نشان به موضوع شک کرده و مانع پاسخ مثبت وی به این دعوت شوید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كرج پلیس آگاهی استان البرز کمالشهر کرج شرکت هرمی یک شرکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۱۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی نظریه صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت تجهیزات مخابراتی در سطح شهرستان دیر، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار، کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات میدانی و به کارگیری شیوه و شگردهای پلیسی، یک نفر سارق را با هویت معلوم شناسایی و در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی دیر با بیان اینکه متهم در تحقیقات انجام شده به ۸ فقره سرقت کابل مخابراتی اعتراف داشت، خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و در حال رسیدگی است.

کد خبر 6090784

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • دستگیری ۲۲ عضو یک شرکت هرمی در نوشهر
  • انهدام شرکت هرمی کیونت در کرج
  • قاتل فراری در دام پلیس آگاهی گیلانغرب
  • ۲۲ نفر از اعضای شرکت هرمی در نوشهر دستگیر شدند
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • دستگیری ۲۲ نفر از اعضای یک شرکت هرمی در نوشهر
  • سرقت از مردم در پوشش کمک برای خرید بلیت مترو
  • افتتاح تعاونی شکوفایی خلاقیت در شیروان
  • دستگیری دو متهم به قتل در آمل