Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه امیرکلا با اشاره به برگزاری رزمایش کمک مومنانه گفت: ۱۵۰ میلیون تومان پول نقد و ۸۰۰ بسته حمایتی از طرف دفتر به نیازمندان اهدا شد و در پنج مرحله کمک مومنانه به نیازمندان داشتیم.

به گزارش خبرگزاری فارس در شهرستان بابل، حجت‌الاسلام عباس بابائیان امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت پنجم مرداد سالروز تشکیل نمازجمعه در کشور اظهار کرد: نمازجمعه نمایش اقتدار، همبستگی و وحدت مسلمانان در نظام جمهوری اسلامی، میدانی وسیع برای بیان مصالح مسلمین و یکی از بزرگترین نعمت الهی و یادگار امام راحل به‌عنوان موسس نماز جمعه در کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه تاکید مقام معظم رهبری بر دو نهاد نماز جمعه و بسیج برای تثبیت نظام جمهوری اسلامی است، افزود: ۹۰۰ ائمه جمعه در سراسر کشور نماز جمعه برگزار می‌کنند.

امام جمعه امیرکلا تصریح کرد: فلسفه تشکیل نمازجمعه آگاهی بخشی به مردم در همه حوزه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی، ایجاد نیروهای باایمان و انقلابی، رشد فکر سیاسی مسلمانان و تقویت روحیه جمعی کشوراست.

بابائیان با اشاره به اینکه نقش امام جمعه مطالبه گری است، خاطرنشان کرد: دعوت مردم به تقوی، ترویج عملی اخلاق، شفاف‌سازی مسائل سیاسی و اجتماعی و...، انتقاد و تقدیر از عملکرد دولت، بصیرت افزایی از توطئه دشمن، دعوت از مردم برای حضور در صحنه‌های مختلف و پرهیز از اختلاف انگیزی و حاشیه پردازی از جمله مطالباتی است که ائمه جمعه باید مطالبه گری داشته باشند.

این مسؤول از تهیه روزشمار ۴۱ سالگرد تشکیل ستاد نمازجمعه از ۲۸ تیرماه تا پنجم مرداد خبر داد و یادآور شد: ۵۳ برنامه مهم از سوی ستاد نماز جمعه امیرکلا به مناسبت بزرگداشت تشکیل ستاد نمازجمعه کشور تدارک دیده شد.

وی ادامه داد: تشکیل اندیشه ورزان و نخبگان شهر، جلسه هم‌اندیشی با ادارت، تشکیل جلسه با هیات‌های مذهبی، بازدید از شرکت‌ها، بیمارستان روحانی و کودکان امیرکلا، ادارات برق و گاز، دیدار با فرماندار، رئیس دادگستری، حضور در پنج مسجد برای دیدار با نمازگزاران و تجلیل از ۴۰ نمازگزار برتر، دیوار نویسی در ۲۰ نقطه شهر، نشست با خبرنگاران، غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا و بیماران کرونایی، تهیه پنج کلیپ از عملکرد ستاد نمازجمعه امیرکلا در حوزه‌های مختلف از جمله برنامه مهم ستاد است.

امام جمعه امیرکلا با اشاره به اینکه امیرکلا۲۵۰ شهید تقدیم انقلاب کرده است، تصریح کرد: در طی این ۲۰ ماه حضور خود از ۱۷۰ خانواده شهید بازدید کردیم و برای رفع مشکلات مردم ۳۰ مدیرکل را به امیرکلا آوردم.

وی با بیان اینکه ستاد نماز جمعه امیرکلا به‌عنوان ستاد برتر و ممتاز مازندران انتخاب شد، افزود: ۱۵۰ میلیون تومان پول نقد به نیازمندان کمک کردیم، ۸۰۰ بسته حمایتی از طرف دفتر به نیازمندان اهدا کردیم و در پنج مرحله کمک مومنانه به نیازمندان داشتیم.

امام جمعه امیرکلا تصریح کرد: مسؤوولان به فکر مردم و حل مشکلات نیستند و اقدام عملی برای حل مشکلات وجود ندارد، مدیران نام کلان شهر را برای خود می‌خواهند و به فکر حل مشکلات مردم نیستند.

بابائیان با اشاره به اینکه مسؤولان بدانند اگه در صدد حل مشکلات مردم نباشند کنار زده می‌شوند، تصریح کرد: مردم برای مشکلاتی که در حوزه مسکن، اقتصاد، معیشت و.. داشتند اقبالی برای انتخاب مجدد نمایندگان دوره دهم مجلس نداشتند زیرا دنیازدگی این نمایندگان لیبرال اصلاح طلب را دیدند و به سمت انتخاب افراد حزب الهی و ولایی رفتند.

وی با اشاره اینکه رویکرد مردم برای انتخاب رئیس جمهور و شورای شهر و روستا هم توجه به همین اصل ولایی بودن است، گفت: ۲۵۰ نماینده فعلی مجلس یازدهم انقلابی هستند زیرا مردم کسانی می‌خواهند که ولایی و در صدد حل مشکلات مردم باشند و دل به آمریکا و غرب نبندند.

امام جمعه امیرکلا همچنین خواستار رفع مشکل آب شرب مردم و مدیریت زباله جمعه بازار امیرکلا شد.

انتهای پیام/۸۶۰۴۰/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: برگزاری رزمایش کمک های مومنانه مشکلات مردم ستاد نماز حل مشکلات نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۴۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام یاسر مظاهری امام جمعه شهر مریانج در دیدار با عباس صوفی منتخب مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی که با حضور دهیاران روستاهای دهستان الوندکوه غربی برگزار شد، اظهار‌ کرد: مشکلات این منطقه (دهستان الوندکوه غربی) به‌خصوص روستاهای اطراف، همیشه دغدغه ما بوده، به طوری‌ که اولویت ما همواره تلاش برای رفع مشکلات روستائیان گرانقدر است و به این موضوع بارها در خطبه‌های نماز جمعه اشاره داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه نباید از مشکلات مختلف در روستاها غفلت کرد، افزود: مردم روستاها همواره پای کار نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های والای آن بوده و با تلاش برای رفع مشکلات باید قدردان این ایستادگی باشیم.

امام جمعه شهر مریانج متذکر شد: تلاش برای رفع مشکلات مردم به‌خصوص روستائیان پرتلاش، نزد خداوندمتعال پاداش ویژه‌ای دارد و بر این باورم که نماینده منتخب مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس با پشتوانه و تجربه بالا در امور اجرایی و مدیریتی، می‌تواند موجبات توسعه همدان و بخش‌های تابعه را رقم بزند.

مظاهری، نبود سالن ورزشی در منطقه را یکی از مشکلات اصلی روستائیان دامنه غربی الوند دانست و تأکید کرد: روستاها سرشار از استعداد در زمینه‌های مختلف هستند، امیدواریم با پیگیری به این استعدادها توجه شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود
  • آمادگی استان مازندران برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم
  • معلمان روشنی بخش تاریکی دنیا هستند
  • تاکید امامان جمعه استان بر رفع مشکلات جامعه کارگری