Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید عبداللهی مربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: به خاطر فضای آلوده‌ای که پس از بازی با ذوب‌آهن اصفهان درست کردند، کار تیم ما دیده نشد.

خمید عبداللهی، دستیار هومن افاضلی در کنفرانس خبری پیش از دیدار ماشین سازی و گل گهر حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش طرفداری، حمید عبداللهی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال ماشین‌سازی مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال، گفت:

گل‌گهر یکی از تیم‌های بزرگ ایران از نظر ساختار مدیریتی و اقتصادی است و می‌توانم بگویم جزو سه تا تیم اول است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین‌طور از نظر فنی تیم خوبی است، به خصوص در کادر فنی‌اش که فکر کنم اولین تیمی است که با سه سرمربی کار می‌کند، مجید جلالی، مجتبی سرآسیایی و پیروز قربانی.

وی افزود:

این مسئله نشان می‌دهد که اتاق فکر بزرگی دارند. شاید جایگاه گل‌گهر در جدول نباید اینجا باشد، اما می‌دانیم تیم بزرگی هستند. بازیکنان ما فوق‌العاده باهوش، باجسارت و باهمت هستند و با تمام وجودشان به مصاف گل‌گهر می‌روند تا استارت تک رقمی بودن ماشین‌سازی در جدول را بزنند. هفته گذشته اذیت شدیم و هیچ‌کس کار بزرگ تیم ما را در اصفهان ندید و به خاطر فضای آلوده‌ای که ایجاد شد، همه دنبال این بودند که اشکالات داوری را ببینند. متأسفم که کار بزرگ بازیکنان ما در اصفهان دیده نشد.

مربی تیم فوتبال ماشین‌سازی در رابطه با محرومان و مصدومان تیمش برای دیدار فردا تصریح کرد:

مصدوم نداریم، اما اسلامی‌خواه و معبودی محروم هستند.

عبداللهی با اشاره به اتفاقات داوری دیدار هفته گذشته ماشین‌سازی مقابل ذوب‌آهن اصفهان گفت:

اهل فن به صورت کامل بازی را ببینند. داور بسیار شجاع و باجسارت بود. او مثل همه داوران دنیا اشتباهاتی داشت که بیشتر اشتباهات از سوی کمک داور بود. امیدوارم همه داوران و رسانه‌ها حواس‌شان به ماشین‌سازی باشد و بدانند ما گناهی نداشتیم، چون داور در بسیاری از تصمیماتی که گرفت شجاعیت به خرج داد، چه زمانی که علیه ما و چه زمانی که برای ما پنالتی گرفت. با هجمه‌ای که پیش آمده، امیدوارم داوران شریف و باوجود کشورمان تحت تأثیر جو به وجود آمده قرار نگیرند و نیاز به این نباشد علیرضا سهرابی (رئیس دپارتمان داوری) به شکل‌های مختلف از تیم‌های دیگر عذرخواهی کند. با جلساتی که بلافاصله پس از بازی گذاشتند نگرانیم و امیدواریم جو طوری نباشد که داور تحت تأثیر قرار بگیرد.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ماشین سازی گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۴۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان

باشگاه استقلال خوزستان درخواست تغییر داور دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل سپاهان را مطرح کرده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه استقلال خوزستان با ارسال نامه‌ای به رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران، درخواست کرد که داور دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل سپاهان اصفهان تغییر کند.

هوادار خاطی سپاهان 10 سال محروم شد

کمیته داوران فدراسیون فوتبال، حسن اکرمی را به‌عنوان داور دیدار سپاهان - استقلال خوزستان انتخاب کرده که این مسئله مورد اعتراض آبی‌های اهوازی قرار گرفته است.

سپاهان و استقلال خوزستان از ساعت 18:10 روز دوشنبه 17 اردیبهشت در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعتراض پیکان به داور دیدار با آلومینیوم
  • چشمک تراکتور به سهمیه آسیا با سوپرگل شجاع
  • انتخاب داور بازی به دور از شبهه و حاشیه باشد
  • سرمربی پرسپولیس: شجاع، جوان، پرانرژی!
  • اورساتو داور بازی پاری‌سن‌ژرمن - دورتموند شد
  • درخواست رسمی استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • داور دیدار استقلال و ذوب آهن تغییر کرد
  • واکنش قلعه‌نویی به جدایی مطهری از تیم‌ملی؛ موفق باشی حمید جان + عکس
  • پیام سرمربی تیم ملی به حمید مطهری (عکس)