Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ مدیرکل زندان‌های استان زنجان ضمن تکذیب مبتلا شدن نرگس محمدی به ویروس کرونا گفت: این زندانی هیچ محدودیتی درباره ملاقات حضوری و تماس تلفنی ندارد. - اخبار استانها -

محمد جوادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان به شایعات اخیر رسانه‌های معاند در خصوص آزار و اذیت نرگس محمدی اشاره و اظهار داشت: متاسفانه رسانه‌های خارجی فقط به دنبال ایجاد حاشیه در کشورند و برخی اخبار دروغ و کذب را در داخل فضای مجازی کشور منتشر می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در واکنش ‌خبرهای رسانه‌های معاند گفت: نرگس محمدی به هیچ‌وجه به ویروس کرونا مبتلا نشده و همه زندانیان استان زنجان تحت مراقب پزشکان در سلامت کامل هستند.

دستورالعمل اعطای مرخصی مجدد به زندانیان ابلاغ شد12 زندانی جرایم غیرعمد استان کرمان تا پایان هفته آزاد می‌شوند

مدیرکل زندا‌ن‌های استان زنجان تشریح کرد: هیچ محدودیتی برای این زندانی وجود ندارد و او می‌تواند علاوه بر ملاقات حضوری، تماس تلفنی چه به داخل و چه به خارج کشور داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: آخرین ملاقات حضوری نرگس محمدی به 26 تیرماه امسال مربوط می‌شود که با خواهرش رویا محمدی ملاقات داشته است‌ و باز هم می‌تواند این ملاقات‌ها ادامه داشته باشد.

جوادی تاکید کرد: دشمنان قسم خورده ایران با انتشار اخبار کذب در تلاش هستند فضای آرام کشور را متشنج کنند ولی به لطف خدا هیچ‌گاه موفق نخواهند شد.

انتهای پیام/

R7707/P1377/S6,59/CT1 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ اینجا «دیسفان گناباد»؛ روستایی که ۱۸ سال صدای گریه نوزادی را نشنیده است ۲ سرمایه‌گذاری مطلوب هندی‌ها در بندر چابهار‌/ اجرای تعهد ۸۵میلیون‌دلاری تجهیزاتی/ قرارداد "BOT" فعال خواهد شد ۳ گزارش| اما و اگرهای ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان/ ‌قانون ۶۰روزه‌ای که ابلاغیه آن ۶۰۰روزه شد ۴ به مناسبت پرواز جاودانه شهید دوران|در رثای خلبانی که صدام برای سرش جایزه گذاشت/ داغ‌هایی که شهید دوران بر دل رژیم بعث گذاشت ۵ آمادگی قوه قضائیه برای کمک به دولت/ هماهنگی‌‌ با بانک مرکزی ‌برای برگرداندن ارزهای‌ صادراتی / برخورد قاطع قضایی با ‌متخلفان ۶ فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء: در حیطه فعالیت‌های دولتی ورود نمی‌کنیم/ فقط مسئولیت اجرای پروژه‌ها را به‌عهده داریم ۷ دستاوردی جدید از متخصصان دریایی ایران/ ‌رادارهای پرقدرت سامانه کنترل دریایی ‌بومی‌سازی شد ۸ ۹۸میلیون مترمکعب از حجم سد ساوه به تامین آب بخش کشاورزی ساوه اختصاص می‌یابد+ تصاویر مهمترین اخبار استانها معاون وزیر بهداشت: ‌‌مردم کرونا را ساده‌انگاری کردند / انتقاد از رفت و آمدهای خانوادگی / خرید ۴ هزار ونتیلاتور از شرکت‌های دانش بنیان روند ابتلا به کرونا در شرق استان گلستان ثابت شد/ همه شهرها‌ در وضعیت قرمز قرار دارند دیدار نمایندگان استان کردستان با رئیس کمیته‌امداد / افزایش میزان تسهیلات و تبدیل وضعیت نیروهای امداد رزمایش دفاع بیولوژیک سپاه در چالوس / ضدعفونی مکان‌های خاص در سطح شهرستان + فیلم مهمترین اخبار تسنیم وزیر بهداشت: تست‌‌های اولیه "واکسن کرونا" را پاس کرده‌‌ایم گزارش| عربستان و هزینه‌های میلیارد دلاری برای عملیات روانی علیه ایران شمخانی: انتقام سخت‌تری در راه است آمادگی قوه قضائیه برای کمک به دولت/ هماهنگی‌‌ با بانک مرکزی ‌برای برگرداندن ارزهای‌ صادراتی / برخورد قاطع قضایی با ‌متخلفان ظریف: یک ساعت صحبت امن تلفنی با پوتین داشتم/ قرارداد راهبردی درازمدت با روسیه تدوین می‌شود درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نرگس محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۵۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‏جزییات پرداخت ارز حجاج/ ارز حج مغایرتی با ارز مسافرتی ندارد

بانک مرکزی شرایط دریافت ارز حجاج را اعلام و تأکید کرد: دریافت ارز حج محدودیتی بابت تأمین ارز مسافرتی در همان سال برای زائران مذکور ایجاد نمی‌نماید. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بانک مرکزی در پاسخ به پیگیری تسنیم درباره شرایط دریافت ارز حجاج و اینکه آیا دریافت این ارز مغایرتی با دریافت ارز مسافرتی دارد یا خیر؟ اعلام کرد: با توجه به شروع سفرهای زائراج ‎حج سال 1403 و ضرورت تامین ‎ارز مورد نیاز زائران گرامی، تأمین و پرداخت ارز (به‌‌صورت اسکناس) به مبلغ 500 (پانصد) یورو یا معادل آن در سال جاری با نرخ فروش اسکناس ‎مرکز_مبادله ارز و طلای ایران، به زائران حج تمتع معرفی شده از سوی سازمان حج و زیارت انجام خواهد شد. 

پرداخت ارز به زائران یادشده در محل شعب بانک‌های منتخب بوده و تأمین ارز به میزان فوق محدودیتی بابت تأمین ارز مسافرتی در همان سال برای زائران مذکور ایجاد نمی‌نماید. 

فهرست شعب منتخب بانک‌های عامل و مدارک لازم در اطلاعیه‌های آتی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درویش با یحیی گل‌محمدی دوباره تماس گرفت
  • معمای اتوبان
  • کاهش۱۰ درصدی کشت گل محمدی در خراسان رضوی به دلیل خشکسالی
  • دادستان تهران به مشکلات جمعی از شهروندان رسیدگی کرد
  • رمزگشایی ناقص از یک ملاقات تاریخ ساز
  • برگزاری ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • خشکسالی، کشت گل محمدی در خراسان رضوی را ۱۰ درصد کاهش داد
  • ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • ‏جزییات پرداخت ارز حجاج/ ارز حج مغایرتی با ارز مسافرتی ندارد
  • تحقق کامل تعهد اشتغال استان کرمانشاه