Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده کل ارتش گفت: ما در حوزه دفاع در برابر تهدیدات، هم در بخش تربیت نیروی انسانی و هم در بخش تجهیزات، به‌روز و حتی جلوتر از تهدیدات هستیم.

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری فارس، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش و فرمانده قرارگاه پدافند هوایی کشور، با حضور در  گروه واکنش سریع پدافند هوایی تهران، از بخش‌های مختلف این یگان، بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این بازدید گفت: امروز پدافند هوایی در سراسر کشور وظیفه بسیار مهمی را بر عهده دارد، چرا که پدافند در خط مقدم دفاع است و ما در حوزه دفاع در برابر تهدیدات هم در بخش تربیت نیروی انسانی و هم در بخش تجهیزات به‌روز و حتی جلوتر از تهدیدات هستیم.

امیر سرلشکر موسوی در ادامه افزود: هرچند پدافند هوایی تجهیزات محور است اما کارکنان استفاده کننده از این تجهیزات، اهمیت بیشتری دارند و باید به حفظ و ارتقای روحیه معنوی این کارکنان اهمیت داد.

فرمانده کل ارتش، همچنین ضمن بازدید از سامانه های موشکی، از بخش‌های مختلف این گروه که مورد بازسازی قرار گرفته بازدید و درمانگاه این گروه واکنش سریع  پدافندی را افتتاح کرد.

در این بازدید، فرمانده گروه واکنش سریع پدافند هوایی تهران، گزارشی از فعالیت‌های انجام شده برای ارتقا توان و آمادگی رزمی - تعالی معنوی و بصیرتی و بازسازی اماکن و تجهیزات ارائه کرد.

امیر سرتیپ صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی، امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش را در این بازدید همراهی ‌کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سرلشکر موسوی تهدیدات نیروی انسانی ارتش فرمانده کل ارتش پدافند هوایی هم در بخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۶۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد

به گزارش خبرگزارش صدا و سیمای استان لرستان، سارقان کابل و تجهيزات مخابراتي در خرم آباد دستگیر شدند.

فرمانده انتظامي خرم آباد از دستگيري ۲ سارق حرفه اي کابل و تجهيزات مخابراتي و کشف ۱۵ فقره سرقت در خرم آباد خبر داد.

نبي اله قاسمي اظهار داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت کابل و تجهيزات مخابراتي در سطح شهر ستان خرم آباد، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامي اين شهرستان قرار گرفت.

وي افزود: ماموران انتظامي کلانتري ۱۶ با اقدامات و رصد هاي اطلاعاتي ۲ سارق سابقه دار را در اين رابطه شناسايي و پس از هماهنگي با مراجع قضائي طي يک عمليات ضربتي دستگير و به مقر انتظامي منتقل کردند.

فرمانده انتظامي خرم آباد افزود: در تحقيقات انجام شده، متهمان به ۱۵ فقره سرقت انواع کابل و تجهيزات مخابراتي اعتراف کردند.

قاسمي ادامه داد متهمان به دستگاه قضائي معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • سرلشکر رشید: ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل در وعده صادق کمک کرد
  • تجهیزات دفاعی ایران هم‌سطح کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی است
  • آلمان سامانه پدافند هوایی اوکراین را تقویت می‌کند
  • فلسطین کرونیکل: پاتریوت آمریکا در برابر بالستیک ایرانی به هیچ کاری نیامد | ادعای اولیه چگونه نقش بر آب شد؟
  • فلسطین کرونیکل: پاتریوت آمریکا در برابر بالستیک ایرانی به هیچ کاری نیامد
  • افتتاح فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان
  • وحدت نیرو‌های انقلاب رمز عبور از تهدیدات است
  • فو فایتر ؛ چشم تیزبین پنتاگون در مدار زمین برای ردیابی موشک ها(+عکس)
  • دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد