Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان رضوی گفت: جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان باید به صورت مرتب برگزار و در حد بضاعت مدیریت استان گرهی از مشکلات اجتماعی و فرهنگی جوانان باز شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از  اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رزم‌حسینی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان که با حضور دیگر اعضا برگزار شد، ابراز کرد: جلساتی مانند ستاد ساماندهی امور جوانان باید به صورت مرتب برگزار شود تا به صورت کاربردی و در حد وسع مدیریت استان گرهی از کار جوانان استان برطرف کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تاثیرات کرونا بر حوزه‌های مختلف جامعه گفت: خوب است دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان استان تاثیرات کرونا را بر جوانان و حوزه ورزش بررسی کنند تا مشخص شود کرونا علاوه بر اقتصاد در این حوزه‌ها چه میزان خسارت به بار آورده است.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: با توجه به اینکه امسال در حوزه تسهیلات خوداشتغالی، قرض‌الحسنه، ازدواج و اشتغال رقم مناسبی در اختیار استان قرار داده شده است، می‌توانیم از این ظرفیت به نفع جوانان و رفع مشکلات پیرامون آن‌ها استفاده کنیم.

رزم‌حسینی گفت: دولت اعتبارات قابل توجهی به بخش آسیب‌های مربوط به کرونا تخصیص داده است و ما در حال تلاش برای جذب این اعتبارات هستیم.

استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: اداره کل ورزش و جوانان موارد قابل طرح و پیگیری در ستاد ساماندهی امور جوانان را احصا کرده و در نشست بعدی برای نقد و بررسی به این ستاد ارائه کند.

در ادامه این جلسه مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی بیان کرد: با توجه به شرایطی که وجود دارد رویکرد تمامی برنامه‌های ما در راستای فرهنگ‌سازی ازدواج آسان و مشارکت خیرین در این امر مقدس بوده است.

فرزاد فتاحی در خصوص مهم‌ترین برنامه‌های امسال اداره کل ورزش و جوانان استان، تشریح کرد: بزودی اولین مجمع خیرین ازدواج خراسان رضوی را شاهد خواهیم بود که مراحل ثبت آن در سامانه وزارت کشور در حال انجام است.

وی راه‌اندازی پویش ازدواج جوانان با همراهی خیرین، استفاده از 15 مرکز تخصصی ازدواج و خانواده استان، تقدیر از زوج‌های جوان موفق، برگزاری نشست‌های آنلاین با کارشناسان مرتبط با حوزه ازدواج و برگزاری کارگاه‌های رایگان مجازی ازدواج را از جمله برنامه‌های سال جاری این اداره کل نام برد.

انتهای پیام/ 70071

منبع: فارس

کلیدواژه: علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی ستاد ساماندهی امور جوانان ستاد ساماندهی امور جوانان جوانان استان خراسان رضوی اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۶۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم خودداری شهروندان خوزستانی از تردد غیرضروری در هنگام بارندگی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان در گفتگو با خبر ۱۷ شبکه خوزستان گفت: براساس پیش بینی‌ها و هشدار‌های داده شده بارش باران در اکثر شهرهاس خوزستان آغاز شده است.

محمد خانچی افزود: این بارش‌های بهاری همراه با رعد و برق و باد شدید می‌باشد و موجب سقوط پایه‌های برق و درختان در برخی از مناطق سده است.

وی ادامه داد: شهروندان از تردد‌های غیر ضروری در محور‌های استان و معابر خودداری نمایند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان اظهار کرد: همچنین شهروندان از پارک کردن خودرو خود در زیر درختان خودداری کنند.

خانچی گفت: راهداران نیز در تمامی محور‌های استان حاضر و آماده باش می‌باشند و در صورت حادثه احتمالی آماده خدمت رسانی هستند.

دیگر خبرها

  • بررسی وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه
  • برگزاری سومین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در وزارت امور خارجه
  • لزوم هوشیارسازی اجتماعی نسبت به آسیب‌های پیری جمعیت
  • تشکیل ستاد مدیریت بحران در سازمان امور عشایر
  • نرخ جمعیت در قزوین بحرانی است/ روند کاهشی در مرکز استان
  • نرخ جمعیت در قزوین بحرانی است / کاهش جمعیت در مرکز استان
  • تخریب برخی جاده‌های روستایی ممسنی / لزوم کارهای آبخیزداری در فارس
  • دادگاه‌های صلح تا مهرماه ایجاد شوند/ لزوم کاهش پرونده‌های معوق
  • دادگاه‌های «صلح» تا مهرماه ایجاد شوند/ لزوم کاهش پرونده‌های معوق
  • لزوم خودداری شهروندان خوزستانی از تردد غیرضروری در هنگام بارندگی