Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@22:16:26 GMT

توانمندسازی آموزش و پرورش گیلان در اولویت است

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۱۶۹۳۴

توانمندسازی آموزش و پرورش گیلان در اولویت است

رحمتی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش گیلان، آماده پذیرش هرگونه انتقاد، پیشنهاد و ایده‌های خلاق در راستای توانمندسازی بخش آموزش و پرورش است، گفت: اجرای اسناد بالادستی مانند سند تحول بنیادین سبب تحول و احیای آموزش و پرورش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «محمد رحمتی» عصر امروز (چهارشنبه، ۱مرداد) در جلسه شورای آموزش و پرورش استان که در سالن غدیر استانداری گیلان برگزار شد، اظهار کرد: آموزش و پرورش گیلان، آماده پذیرش هرگونه انتقاد، پیشنهاد و ایده‌های خلاق در راستای توانمندسازی بخش آموزش و پرورش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه آموزش و پرورش دستگاه بزرگی است که تعالی و موفقیت آن در گرو همکاری همه دستگاه‌ها است، افزود: استان گیلان در حوزه آموزش و پرورش دارای ظرفیت‌های گسترده‌ای است.

 

وی با بیان اینکه اگر ظرفیت‌های آموزشی استان در مسیر خود قرار گیرد، سبب پیشرفت در حوزه تحصیل فرزندان‌مان می‌شود، خاطرنشان کرد:‌ اجرای اسناد بالادستی مانند سند تحول بنیادین سبب تحول و احیای آموزش و پرورش می‌شود.

 

رحمتی با ضروری خواندن بهره‌گیری نیروی انسانی متخصص در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش، تصریح کرد: استفاده از ظرفیت‌های مدیران، معلمان و کارشناسان از راهبردهای آموزش و پرورش استان گیلان در دوره جدید است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به شرایط کرونایی جامعه و تقویت آموزش‌های مجازی، اظهار کرد: ارتقای شبکه آموزشی شاد و اطمینان بخشی به والدین در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس طی سال تحصیلی پیش رو از برنامه‌های مهم آموزش و پرورش است.

 

وی به تغییر مدیرکل آموزش و پرورش در گیلان اشاره و اذعان کرد: ضمن تقدیر از تلاش‌های آقای جهان‌آرای مدیر کل سابق آموزش و پرورش گیلان باید اعلام کنم که رویه جابجایی مدیران در آموزش و پرورش بر پایه همدلی و حفظ احترام و در مسیر ادامه راه خدمت‌رسانی به دانش آموزان است.

 

در ادامه جلسه، «سیروس محمدی»، با اشاره به اینکه بی‌سوادی یک نقص اجتماعی و فردی است و محرومیت از توانایی خواندن و نوشتن سبب ناآگاهی و آسیب می‌شود، گفت: سوادآموزی در گام نخست توانایی خواندن و نوشتن است و در گام بعدی، جهشی عظیم برای فعالیت گسترده‌تر افراد در اجتماع به شمار می‌رود.

 

معاون سواد آموزی آموزش و پرورش گیلان با اشاره به اقدامات آموزش و پرورش گیلان در حوزه سواد آموزی خاطرنشان کرد: از مجموع روستاهای گیلان، ۱۷۴ روستا به عنوان «روستای سبز» فاقد بی‌سواد است.

پایان پیام/164

منبع: شبستان

کلیدواژه: محمد رحمتی شورای آموزش و پرورش گیلان آموزش و پرورش گیلان آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۶۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجليل از معلمان بازنشسته و نمونه آموزش و پرورش کيش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، صالح بهرام پور گفت: در حدود ۴۰۰ کلاس درس در جزیره کیش دایر است.

وی افزود: نزدیک به ۵۵۰ در مدارس دولتی و در حدود ۳۰۰ نفر از معلمان و کارکنان آموزش و پرورش در مدارس غیر دولتی مشغول فعالیت هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هویت‌سازی جز اولویت‌های آموزش و پرورش برای آینده دانش‌آموزان است
  • ضرورت توانمندسازی خانواده‌ها در زمینه سواد سلامت
  • تدوین نقشه راه اجرای سند تحول بنیادین
  • سابقه زیاد همکاری با آموزش و پرورش، از اولویت‌های جذب معلمان است
  • تجليل از معلمان بازنشسته و نمونه آموزش و پرورش کيش
  • تصویب اولویت‌های اساسی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی گیلان
  • اجرای طرح ارتقای ایمنی تردد عابران و موتورسواران در ۵۰ روستای گیلان
  • اولویت بومی گزینی در استخدام نیروهای آموزش و پرورش بهارستان
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • اعتراض برخی دانشجو معلمان به نحوه گزینش در آموزش و پرورش استان گیلان