Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: طبق گزارش رویترز، چین در واکنش به اقدام آمریکا در صدور فرمان تعطیل کردن کنسولگری پکن در «هیوستون»، در حال بررسی تعطیل کردن کنسولگری واشنگتن در شهر ووهان است.
 یک رسانه غربی به نقل از منابع مطلع خبر داد که چین در حال بررسی احتمال تعطیل کردن کنسولگری آمریکا در شهر ووهان چین است.ساعتی بعد از رسانه‌ای شدن خبر دستور آمریکا چین برای تعطیلی کنسولگری چین در شهر هیوستون ایالت تگزاس ظرف 72 ساعت آینده، یک رسانه غربی از احتمال اقدان چین در تعطیل کردن کنسولگری واشنگتن در شهر ووهان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خبر دستور آمریکا برای تعطیلی کنسولگری چین در هیستون را سردبیر روزنامه گلوبال تایمز وابسته به دولت چین منتشر کرده و گفته که آمریکا از چین خواسته دفتر صدور روادید و گذرنامه چین در هیوستون بسته شود.
با گذشت ساعتی بعد از انتشار این خبر، خبرگزاری رویترز به نقل از منابع مطلع گزارش داد، چین در حال بررسی تعطیل کردن کنسولگری آمریکا در شهر ووهان چین است.
دولت چین هنوز بیانیه‌ رسمی درباره نوع واکنش پکن به تعطیلی کنسولگری چین در هیوستون نداده اما وزارت خارجه چین اعلام کرده که این کشور واکنش متناسب نشان خواهد داد.
منبع: فارس برچسب ها: رویترز ، چین ، کنسولگری آمریکا ، ووهان

منبع: خرداد

کلیدواژه: رویترز چین کنسولگری آمریکا ووهان کنسولگری آمریکا شهر ووهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۶۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محورهای سفر ویژه رئیس سازمان سیا به قطر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رویترز، یک مقام آگاه امروز یکشنبه خبر داد که «ویلیام برنز» (William Burns) رئیس سازمان سیا برای برگزاری یک نشست اضطراری با نخست وزیر قطر به شهر دوحه واقع در قطر سفر می کند.

این منبع آگاه افزود: «ویلیام برنز» برای یک دیدار اضطراری با نخست وزیر قطر با هدف اعمال فشار حداکثری بر اسرائیل و حماس برای ادامه مذاکرات، راهی دوحه شده است.

به گزارش رویترز، چشم انداز برقراری آتش بس در غزه ضعیف به نظر می رسد؛ زیرا حماس مجددا خواستار پایان جنگ در ازای آزادی اسیران شده و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اشغالگران قدس صراحتاً این موضوع (برقراری آتش بس) را رد کرده است.

ادامه دارد ....

کد خبر 6097593

دیگر خبرها

  • رویترز: ارتش اسرائیل تخلیه ساکنان رفح را به عنوان مقدمه حمله زمینی آغاز کرد
  • رویترز: رئیس سیا برای یک دیدار اضطراری با نخست وزیر قطر به دوحه سفر می‌کند
  • انتقامی که بازیگر معروف ترکیه از معلمانش گرفت
  • رویترز از سفر رئیس سیا به دوحه خبر داد
  • محورهای سفر ویژه رئیس سازمان سیا به قطر
  • «له له» جایزه جشنواره هیوستون را گرفت
  • مقایسه تاریخی پاسخ‌های ایران به تهدیدات دشمن
  • دورۀ دوم علیه دشمنانم تلافی می‌کنم- ترامپ 
  • دورۀ دوم علیه دشمنانم تلافی می‌کنم- ترامپ
  • دیدنی های امروز؛ از روز جهانی آزادی مطبوعات تا سفرهای تبلیغاتی ترامپ