Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@14:09:09 GMT

یونایتد1-1وستهام؛ فرصت سوزی بزرگ شیاطین سرخ

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۱۷۰۰۴

یونایتد1-1وستهام؛ فرصت سوزی بزرگ شیاطین سرخ

منچستر یونایتد یک تساوی ناامیدکننده مقابله وستهام بدست آورد تا کار سهمیه لیگ قهرمانان اروپا به جدال هفته پایانی این تیم مقابل لستر سیتی کشیده شود.

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد امشب از سری مسابقات هفته سی و هفتم لیگ برتر انگلیس میزبان استان بود که در نهایت این بازی با نتیجه 1-1 خاتمه یافت.

 

در همان دقیقه 2 بازی منچستر یونایتد می توانست توسط آنتونی مارسیال به گل برتری دست پیدا کند اما ضربه این ستاره فرانسوی توسط فابیانسکی مهار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

اگرچه منچستریونایتد توپ و میدان را در اختیار داشت اما نتوانست موقعیت چندانی تا دقیقه 37 روی دروازه وستهام ایجاد کند تا اینکه آنها روی شوت خوب مارکوس راشفورد به موقعیت دیگری دست یافتند که باز هم فابیانسکی با یک عکس العمل خوب دروازه اش را نجات داد.

 

در دقیقه 45 بازی شوت محکم بازیکن وستهام به شکل واضح با دست پل پوگبا درون محوطه جریمه منچستریونایتد برخورد کرد و بعد از بازبینی VAR پنالتی به سود مهمان اعلام شود. آنتونیو پشت توپ ایستاد به شکلی راحت دروازه داوید دخیا را باز کرد تا نیمه اول با یک گل به سود وستهام خاتمه پیدا کند.

 

در همان لحظات ابتدایی نیمه دوم و در دقیقه 51 منچستر یونایتد به گل تساوی دست یافت. ستاره این روزهای شیاطین سرخ یعنی میسون گرین وود با یک ضربه محکم و مهار نشدنی دروازه وستهام را باز کرد.

 

 

 

 

وستهام می توانست باز هم از منچستریونایتد پیش بیفتد که البته ضربه محکم بووندر دقیقه 62 توسط داوید دخیا به کرنر فرستاده شد تا بازی با همان نتیجه تساوی دنبال شود.

 

در ادامه نیز منچستر یونایتد تسلط کاملی بر روی بازی داشت اما نتوانست موقعیت ویژه‌ای روی دروازه وستهام ایجاد کند تا بازی با همان تساوی 1-1 خاتمه پیدا کند چ نبرد برای کسب سهمیه به هفته پایانی و دیدار حساس بین دو تیم لسترسیتی و منچستریونایتد کشیده شود.

 

 

منچستر یونایتد وستهام

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد وستهام منچستر یونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۷۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی جنجالی آنتونی در اولدترافورد (عکس)

به گزارش ورزش سه، آنتونی مهاجم برزیلی منچستر یونایتد به دلیل انجام خوشحالی گل با تقلید از سونیک یک بازی پرطرفدار الکترونیکی در دهه ۱۹۹۰ و ۲۰۰۰، در کانون توجهات قرار گرفت. 
آنتونی برزیلی که یک بازیکن شکست خورده در پروژه نقل و انتقالاتی منچستر یونایتد به شمار می‌رود، در بازی مقابل برنلی پس از یک سال، از دیدار با ناتینگهام فارست در آوریل ۲۰۲۳، موفق شد در لیگ برتر انگلستان گلزنی کند و این گل را با نشان دادن عروسک سونیک و اهدا کردن آن به عکاس حاضر در اولدترافورد جشن گرفت.

آنتونی هفته گذشته هم مقابل کاونتری سیتی در نیمه نهایی جام حذفی یک خوشحالی دیگر در پایان ضربات پنالتی انجام داد که باعث شد هواداران و کارشناسان انتقادات زیادی از او داشته باشند. 

البته گل امروز آنتونی هم مقابل برنلی بی اثر شد چرا که ۱۰ دقیقه پس از گلی که آنتونی مقابل این تیم به ثمر رساند، اشتباه عجیب آندره اونانا یک پنالتی به شاگردان کمپانی هدیه کرد که آن پنالتی هم تبدیل به گل شد تا شاگردان تن هاخ با تساوی ۱-۱ در هفته سی و پنجم، تنها یک امتیاز کسب کنند.

دیگر خبرها

  • شادی جنجالی آنتونی در اولدترافورد (عکس)
  • برونو فرناندز پیروزی منچستریونایتد را دزدید (عکس)
  • یک موقعیت استثنایی دیگر به خطا رفت
  • برد خفیف النصر در شب فرصت‌سوزی‌های رونالدو
  • کابوس اونانا دست از سر یونایتد برنمی‌دارد! (عکس)
  • ببینید | منچستریونایتد - برنلی
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • لیورپول با توقف مقابل وستهام از قهرمانی‌ دور شد؛ درگیری لفظی صلاح و کلوپ
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و برنلی از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با برنلی