Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد آقازاده در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه هفت طرح بهداشتی و درمانی به صورت ویدئو کنفرانس هفته آینده توسط رئیس جمهور به بهره برداری می‌رسد افزود: بی ماراستان آیت الله خویی با ۱۶۰۰ میلیارد ریالی، کلینیک تخصصی سلماس با اعتبار ۶۲.۳ میلیارد ریالی، کلینیک تخصصی پلدشت با اعتبار ۲۷.۶ میلیارد ریال، پایگاه سلامت شاهین دژ با اعتبار ۴.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳۹ میلیارد ریال، پایگاه فوریت‌های پزشکی کهنه خانه پیرانشهر با اعتبار ۱.۴۶ میلیارد ریال، مرکز جامع سلامت کهنه خانه پیرانشهر با اعتبار ۱۳.۷ میلیارد ریال و پایگاه سلامت کهنه خانه پیرانشهر با ۳.۳ میلیارد ریال این طرح‌ها را شامل می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۳ طرح بیمارستانی در حال احداث در استان داریم افزود: از پروژه‌های بخش بهداشت که دارای پیشرفت فیزیکی بالایی هستند گر چه سهم وزارت بهداشت یعنی حدود ۵۷ میلیارد تومان تأمین شده است و البته ما بیش از این مبلغ به پروژه‌های بهداشتی پرداخت کرده‌ایم یعنی ۶۵ میلیارد تومان، اما در صورتی که استان آمادگی داشته باشد که به این پروژه‌ها کمک کند و سهم خود را پرداخت کنند هر چه سریع‌تر باید به بهره برداری برسند.

آقازاده اضافه کرد: در خصوص پروژه بیمارستان ۶۰۰ تختخوابی که مورد نیاز مردم استان است پیگیری‌هایی صوررت گرفته است که امیدواریم هر چه زودتر با تأمین اعتبار مناسب آن را شروع کرده و عملیاتی کنیم.

وی همچنین گفت: بیمارستان‌های موجود نیز نیازمند برخی تجهیزات از جمله دستگاه اکسیژن ساز و نیز توسعه تختهای ویژه و بازسازی برخی بیمارستانها هستند که در اولویت تأمین اعتبار قرار گرفته‌اند.

کد خبر 4981048

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی بیمارستان ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا شهرکرد قزوین گرگان حجاب و عفاف ستاد مقابله با کرونا خطبه های نماز جمعه بیرجند مسکن بهزیستی مجلس شورای اسلامی میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۷۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی با اشاره به کشف مقادیر چشمگیر کالای قاچاق در نوار مرزی استان گفت: مرزداران استان با اشراف اطلاعاتی و تشدید کنترل مسیر‌های عبور کالای قاچاق در نوار مرزی، در عملیاتی دقیق و منسجم موفق شدند تعداد چهار هزار و ۶۵۰ عدد ایمپلنت دندان، ۲۱۰ لیتر پولیش خودرو  و چندین قلم کالای قاچاق دیگر  به ارزش 17 میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال را کشف و ضبط کنند.

سردارمحمد احمدی افزود: مرزداران استان در این عملیات سه نفر متهم را دستگیر و دو دستگاه خودرو را توقیف کردند و متهمان را پس از تشکیل پرونده قضایی تحویل مراجع دادند.

 

 

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال عوارض ارزش‌افزوده در آذربایجان‌غربی پرداخت شد
  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است
  • افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد
  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • کشف ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای استان آذربایجان غربی
  •  کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان‌غربی
  • کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی 
  • تخصیص۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار به طرحهای راه آذربایجان شرقی
  • تخصیص بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های راه آذربایجان شرقی