Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیلی گفت: لازم است تا آمار دانش آموزان و همکاران فرهنگی مبتلا به کرونا در شهرستان های دارای وضعیت زرد در اختیار آموزش و پرورش قرار داده شود تا در صورت بازگشایی مدارس در ۱۵ شهریور، تصمیمات لازم به انجام برسد.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «فرهاد اسماعیلی»، روز گذشته (چهارشنبه 1 مرداد) در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در استانداری فارس گفت: ثبت نام در مدارس ابتدایی فارس به صورت اینترنتی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل آموزش و پرورش فارس افزود: در سایر مقاطع اعلام شده نیز ثبت نام به صورت حضوری نخواهد بود و در صورت نیاز به مراجعه به مدارس، این مراجعات با رعایت پروتکل های بهداشتی به انجام خواهد رسید.

وی اضافه کرد: برخی از اولیا در زمان مراجعه به مدارس، پروتکل های بهداشتی را رعایت نکرده و ماسک نمی زنند که سلامت کارکنان مدارس و سایر افراد در مراجعه حضوری را به مخاطره می اندازد.

 

اسماعیلی در این جلسه با تاکید بر بازگشایی مدارس در شهرستان های دارای وضعیت زرد در استان عنوان کرد: لازم است تا آمار دانش آموزان و همکاران فرهنگی مبتلا به کرونا در این شهرستان ها در اختیار آموزش و پرورش قرار داده شود تا در صورت بازگشایی مدارس در ۱۵ شهریور، تصمیمات لازم به انجام برسد.

پایان پیام/664

منبع: شبستان

کلیدواژه: وضعیت زرد آمار مبتلایان به کرونا کرونا در فارس آموزش و پرورش فارس شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۷۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره خواندن و خوش نویسی در جهرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش جهرم گفت: نخستین جشنواره خواندن و اختتامیه سومین جشنواره خوشنویسی دانش آموزان ابتدایی در سالن علامه امینی جهرم برگزار شد.
عبدالصمد یاسمی پور افزود: جشنواره خواندن که شامل گلستان خوانی، شاهنامه خوانی و متون کهن است با هدف تقویت و کسب مهارت دانش آموزان، قدرت بیان، روان خوانی، علاقه به مطالعه و آشنایی با زبان و ادبیات فارسی و ایجاد فرصت برای شناخت استعداد و توانایی دانش آموزان برپا شد.
وی افزود: در نخستین دوره جشنواره خواندن، بیش از ۳۰۰ اثر تولیدی به واحد آموزش ابتدایی ارسال شد که ۴۳ اثر منتخب به مرحله اختتامیه جشنواره و اجرا راه یافت  و از آنان تقدیر شد.
همچنین ۶۰۰ اثر خوشنویسی به جشنواره ارسال و از ۷۶ برگزیده ، تجلیل شد.
شهرستان جهرم در جنوب فارس و در فاصله ۱۹۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • ثبت نام الکترونیکی دانش‌آموزان در ستاد پروژه کلان‌مهر/ نقشه‌ راه سند تحول بنیادین به‌زودی به مدارس ابلاغ می‌شود
  • ضرورت حفظ حرمت مراکز آموزشی، دانش‌آموزان و فرهنگیان
  • اژه‌ای: حرمت مراکز آموزشی، دانش‌آموزان، معلمان و فرهنگیان باید حفظ شود
  • حرمت مراکز آموزشی، دانش‌آموزان، معلمان و فرهنگیان، حتماً باید حفظ شود
  • باشگاه خبرنگاران پلیس در اردبیل راه اندازی شد
  • ۲۰ چمن ورزشی ویژه دانش آموزان در زنجان افتتاح شد
  • طرح «ماهر» در مدارس فارس آغاز شد
  • چرا فرهنگیان از طرح بکارگیری دوباره بازنشستگان استقبال نکردند؟
  • برگزاری جشنواره خواندن و خوش نویسی در جهرم
  • فعالیت بیش از ۱۷۰ ماما در مراکز بهداشتی استان یزد