Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-03@22:55:51 GMT

چگونه نان بربری فانتزی درست کنیم؟

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۱۷۴۱۵

در این مطلب طرز تهیه نان بربری فانتزی آموزش داده شده است. ناطقان: امروز قصد داریم دستورالعمل تهیه نان بربری فانتزی را به شما عزیزان آموزش دهیم. با ما همراه باشید.


مواد لازم:

آرد نان ۵۰۰گرم

مخمر فوری ۱۰گرم

نمک۸گرم

بهبود دهنده (اس ۵۰۰) ۵گرم

آب ۲۵۰ گرم (ترجیحا بدون کلر)

شکر ۲۰ گرم

روغن مایع ۵۰ گرم (ترجیحا زیتون)

زردچوبه ۲گرم (اختیاری)

خمیرترش تغذیه شده ۲۰۰گرم (اختیاری)
طرز تهیه:

مواد خشک رو با هم مخلوط کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خمیرترش تغذیه شده و روغن و ۲۰۰ گرم آب را اضافه کنید و با دست مخلوط کنید ۵۰ گرم آخر را با احتیاط مصرف کنید ممکنه گاهی بیشتر هم مصرف بشه. خوب ورز بدین حالا یا با دست یا دستگاه باید خمیر نرم و لطیفی داشته باشین که به دست نچسبه. خمیر رو تست کنید باید بتونید اونو نازک کنید بدون اینکه پاره بشه حالا چونه بگیرین و در ظرفی که چرب شده بذارین روش بپوشونید تا حجم بگیره سپس دو قسمت کنید و هر قسمت رو مجدد چونه بگیرید زیر چونه‌ها روی سطح صافی سبوس گندم بپاشید روی اونا رو بپوشونید تا حجم بگیره حالا روی چونه‌ها رو رومال تخم مرغ کامل یا فقط سفیده بزنید سپس دستتون رو خیس کنید و چونه را با انگشتان دست سوراخ سوراخ کنید سپس خمیر رو با دست کاملا باز کنید و روی سینی فر که چرب شده بذارین روی خمیر کنجد، سیاهدانه و یا زیره بپاشین و اجازه بدین تا خمیر استراحت داشته باشه پف کنه و حجم بگیره سپس در فری که از قبل با حرارت ۲۳۰ درجه سانتی گراد گرم شده به مدت ۱۵_۲۰ دقیقه قرار بدین تا پخته و روی نون برشته بشه. منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: نان بربری ، فانتزی ، درست کردن

منبع: ناطقان

کلیدواژه: نان بربری فانتزی درست کردن نان بربری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۷۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نورافکن: پرسپولیسی‌ها دق دلی خود را سر من خالی می‌کنند!

به گزارش ورزش سه، امید نورافکن مس از تساوی سپاهان مقابل پرسپولیس گفت: خیلی حیف شد. ما اصلا باید قهرمان این لیگ می‌شدیم. نمی‌توانم حسم را بگویم، ولی باید بجنگیم که هم بازی‌های لیگ‌مان را محکم‌تر برگزار کنیم و هم بازی‌های جام حذفی را که خیلی مهم است و مسابقات سختی خواهد بود.

او در خصوص عملکرد خود در این دیدار عنوان کرد: همه می‌دانند بازی حساسی بود. من هم صد خودم را گذاشتم. امروز به من وظایف دفاعی‌تر داده بودند و نتوانستم زیاد از شوت‌هایم استفاده کنم و موقعیت‌سازی کنم، ولی در کار دفاعی از خودم راضی بودم.

ویدئو: 331649

نورافکن درباره استوری جنجالی که پیش از بازی منتشر کرد، توضیح داد: من هر چه می‌گذارم، برایم حاشیه می‌شود. هر چه درباره خودم و تیمم می‌گذارم، به شخص و جای دیگری نسبت می‌دهند. واقعا قصدی نبود. آن عکس را دوست داشتم. واقعا به ببر علاقه دارم.

بازیکن سپاهان درباره شعارهای هواداران پرسپولیس علیه او گفت: آنها هم جزوی از مردم هستند. چه کار کنم؟ شاید شرایط‌شان خوب نیست و دق دلی‌شان را روی من خالی می‌کنند.

او همچنین درباره شانس قهرمانی سپاهان در لیگ عنوان کرد: در لیگ برتر مقداری فاصله برایمان ایجاد شد. ما بازی پیکان را خیلی ساده از دست دادیم، برابر نساجی خیلی ساده سه امتیاز را از دست دادیم، صنعت نفت هم همینطور. ۸ امتیاز راحت در این ۵-۶ هفته از دست دادیم که‌ اگر آنها را داشتیم، شرایط تغییر می‌کرد اما از اول فصل واقعا اتفاقات عجیب و غریبی برای سپاهان درست کردند که خودتان بهتر می‌دانید.

نورافکن افزود: شما هم رسانه‌هایی هستید که مطمئنا باید از استقلال و پرسپولیس دفاع کنید و من اینها را می‌دانم و هیچ خرده‌ای هم از شما گرفته نمی‌شود، ولی اگر استقلال و پرسپولیس را کنار بگذاریم، سپاهان واقعا یکی دو سال است قهرمان لیگ است. با این حال باز هم همه مردم می‌دانند که استقلال و پرسپولیس باید از سوی خبرنگاران و دولت‌مان حمایت شود و این یک واقعیت است.

وی در پایان در پاسخ به اینکه آیا اخراج امید عالیشاه درست بود، گفت: ربطی به من ندارد.

دیگر خبرها

  • چیلیندری مدرن میراثی از دیتونا : بهترین مثال برای وقتی که درست می سازی و 50 سال بعد هم جوابه! (+تصاویر)
  • درام و فانتزی ژانر فیلم‌های هشتمین پاتوق فیلم کوتاه شدند
  • طرز پخت نان بربری به شیوه افغان ها (فیلم)
  • واگذاری ۱۴۸۳ سند نهضت ملی مسکن و هزار فقره سند مالکیت روستایی در بندر خمیر
  • واگذاری هزار فقره سند مالکیت در بندر خمیر
  • نورافکن: پرسپولیسی‌ها دق دلی خود را سر من خالی می‌کنند!
  • تحویل ۱۴۸۳ سند نهضت ملی مسکن و ۱۰۰۰ فقره سند مالکیت در شهرک علوی
  • رونمایی از پویش با انرژی در یزد
  • چشم، دیگر سریال حشاشین نمی بینیم!
  • چشم، دیگر سریال حشاشین نمی بینیم