Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@15:18:20 GMT

وست برومویچ به لیگ برتر انگلیس برگشت

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۱۷۴۷۸

وست برومویچ به لیگ برتر انگلیس برگشت

تیم فوتبال وست‌بروموویچ در هفته پایانی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال انگلیس، جواز صعود به لیگ برتر این کشور را کسب کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال وست‌بروموویچ پس از لیدزیونایتد دومین تیم صعودکننده به فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر انگلیس لقب گرفت.

شاگردان اسلاون بیلیچ چهارشنبه شب در هفته پایانی لیگ دسته اول فوتبال انگلیس موسوم به چمپیونشیپ با وجود تساوی خانگی 2 - 2 مقابل کوئینزپارک‌رنجرز، 83 امتیازی شدند و بالاتر از برنتفورد به‌عنوان تیم دوم جواز حضور در لیگ برتر را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وست‌بروموویچ در پایان فصل 18-2017 از لیگ برتر سقوط کرده بود.

سومین تیم صعودکننده از لیگ دسته اول فوتبال انگلیس به لیگ برتر در پایان بازی‌های پلی‌‌آف میان تیم‌های سوم تا ششم جدول، به ترتیب، برنتفورد، فولام، کاردیف و سوانزی مشخص خواهد شد.

بیلسا، لیدزیونایتد را بعد از 16 سال به لیگ برتر انگلیس برگرداند

 

همچنین در پایان هفته آخر رقابت‌های چمپیونشیپ تیم‌های هال‌سیتی،‌ ویگان و چارلتون به دسته دوم سقوط کردند.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط وست‌برومویچ لیگ برتر انگلیس بیشتر بخوانید... مالک لیدزیونایتد: در فکر خرید کاوانی هستم/ زلاتان را هم می‌خواستیم رشفورد از تبریک گفتن به لیدزیونایتد بابت صعود به لیگ برتر پشیمان شد! قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... مالک لیدزیونایتد: در فکر خرید کاوانی هستم/ زلاتان را هم می‌خواستیم رشفورد از تبریک گفتن به لیدزیونایتد بابت صعود به لیگ برتر پشیمان شد! واژه های کاربردی مرتبط وست‌برومویچ لیگ برتر انگلیس پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ علی پروین در تمرین پرسپولیس حاضر شد + عکس ۲ باشگاه شهر خودرو در آستانه محرومیتی سنگین/ شکایت مربی کروات به فیفا مشکل‌ساز شد + تصاویر ۳ سعادتمند در جمع استقلالی‌ها: تا دینار آخر قراردادتان را پرداخت می‌کنیم/ جلوتر از عربستانی‌ها برای رزرو هتل در قطر اقدام کرده‌ایم ۴ لیگ برتر روسیه| پیروزی زنیت در ایستگاه پایانی با گلزنی سردار آزمون ۵ سراج: به‌دنبال گرفتن امتیاز از سپاهان هستیم/ آل‌کثیر را در اختیار باشگاه گذاشته‌ام ۶ گزارش تمرین استقلال| غیبت مدافع مغضوب و مصدومیت هافبک آبی‌پوشان ۷ ترابی: احترام گذاشتن به بازیکن توسط باشگاه از مسائل مالی مهم‌تر است/ هیچ ذهنیت و تصمیمی در مورد فصل آینده ندارم ۸ اقدام عجیب شیرازی در آستانه انتخابات هیئت فوتبال فوتبال + تصاویر مهمترین اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال| بالا گرفتن تب و تاب کسب سهمیه و بقا/ مصافِ «خانوادگی» استقلال و نساجی در دیداری که یک برنده دارد! تقوی: منطقی است که لیگ برتر فصل آینده با ۱۴ تیم برگزار شود/ اعتراض تیم مریوان به جا بود آقای گلی مشترک جیوبا و آزمون در لیگ برتر روسیه فخری: کرونا عجیب و غریب است/ IOC تلاش می‌کند کشورها امیدوار بمانند مهمترین اخبار تسنیم وزیر بهداشت: تست‌‌های اولیه "واکسن کرونا" را پاس کرده‌‌ایم دومین ضربه به «فشار حداکثری» آمریکا با توافق بلندمدت ایران-روسیه/ ماجرای توافق ۲۰ ساله چیست؟ بانک مرکزی: اطلاعات ۲۵۰ صادرکننده را به مرجع قضایی دادیم/ بعد از شکایت هم از بازگشت ارز اجتناب می‌کنند سفر الکاظمی به تهران| از روابط تجاری ۲۰ میلیاردی تا وعده ضربه متقابل ایران به آمریکایی‌ها گفت‌وگو| صدرالحسینی: تمام سعی آمریکا برهم زدن روابط میان ایران و عراق است/ ۳ انتظار اصلی ایران از دولت الکاظمی درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وست برومویچ لیگ برتر انگلیس لیگ برتر انگلیس لیگ برتر انگلیس لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۷۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی منچستریونایتد ۱-1 برنلی (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)

تیم اریک تن هاخ حتی از بردن تیم در حال سقوط در خانه خودش، عاجز است.

دانلود (67MB)

دیگر خبرها

  • شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!
  • قهرمان جام حذفی فوتبال ایران سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • وی‌ای‌آر چینی در لیگ برتر ایران!
  • قهرمان جام حذفی ایران سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟
  • خلاصه بازی تاتنهام 2-3 آرسنال (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • گذر از دوران سیاه؛ اورتون در لیگ برتر ماندگار شد
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۱-1 برنلی (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • خلاصه بازی وست هم 2-2 لیورپول (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • نیازمندی های نکونام برای جاودانه شدن در فوتبال ایران؛ برد، برد و برد!