Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به جرئت می‌توان گفت 2K Games یکی از قدرتمندترین شرکت‌های سازنده بازی‌های رایانه‌ای در جهان است که مجموعه پر طرفدار Mafia را طراحی و وارد بازار کرد. مدتی پیش استودیو 2K Games اعلام کرده بود که در حال بازسازی اولین نسخه از مجموعه مافیا است؛ این عنوان برای اولین بار در سال ۲۰۰۲ وارد بازار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظاهرا این شرکت قصد دارد اولین نسخه از این بازی را به طور کامل بازسازی کرده و این عنوان را با گرافیکی بسیار بالاتر و متناسب با کنسول‌های امروزی وارد بازار کند؛ حال این شرکت خبر به پایان رسیدن مراحل ساخت این بازی را اعلام کرده و قرار است این بازی در ۲۵ سپتامبر و با قیمت حدودی ۴۰ دلار وارد بازار شود.

همچنین شرکت 2K Games اعلام کرده در صورتی که افراد قصد داشته باشند عنوان Mafia: Trilogy را نیز خریداری کنند، می‌توان هر دو بازی را به قیمت حدودی ۶۰ دلار خریداری کرد. مدیر عامل شرکت 2K Games نیز اعلام کرده که هدف از ساخت نسخه بازسازی شده Mafia پر کردن شکاف زمانی بین بازی Mafia 3 و عنوان بعدی این مجموعه بود.

بازی Mafia: Trilogy در ادامه نسخه اول بازی Mafia ساخته شده است

علاوه بر این، مدیرعامل شرکت 2K Games اعلام کرده است که هدف دیگری که از عرضه نسخه بازسازی شده Mafia 1 داشتیم یادآوری این بازی برای گیمر‌ها بود؛ چرا که نسخه جدید این مجموعه یعنی بازی Mafia: Trilogy در ادامه نسخه اول آن ساخته شده است و یادآوری آن کمک بسیار بزرگی به گیمر‌ها برای درک داستان نسخه جدید این بازی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید

نسخه جدید مجموعه مافیا معرفی شد

از مواردی که در نسخه بازسازی شده بازی Mafia 1 بهبود یافته‌اند می‌توان به بالاتر رفتن هوش مصنوعی پلیس‌های موجود در بازی، بهبود تجربه رانندگی و افزایش بسیار چشمگیر گرافیک بازی اشاره کرد. برای مشخص شدن سایر تغییرات این بازی باید تا زمان عرضه آن در ماه سپتامبر منتظر ماند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازی رایانه ای بازی Mafia استودیو 2K Games وارد بازار اعلام کرده بازی Mafia

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۸۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد از گشایش یک جایگاه عرضه سوخت مایع در این استان خبر داد و گفت: با راه‌اندازی جایگاه سوخت اختصاصی «دنا»، شمار جایگاه‌های عرضه سوخت مایع این استان به ۳۷ باب رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد، سالار خشایی بیان کرد: این جایگاه برای رفاه همشهریان و خدمات‌رسانی مطلوب‌ به هموطنان در مرکز استان به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: جایگاه اختصاصی عرضه سوخت «دنا» با مشارکت بخش خصوصی ساخته شده و دارای ۶ تلمبه و ۱۲ نازل عرضه فرآورده‌های نفتی است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر لزوم بهینه‌سازی مصرف انواع فرآورده‌ نفتی تأکید کرد: این جایگاه در زمینی به مساحت حدود یک هزار و ۶۰۰ مترمربع و با ۱۵۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری واقع در ورودی شهر یاسوج به سمت فلکه جهاد، نرسیده به فرودگاه یاسوج به‌صورت رسمی راه‌اندازی و با افتتاح آن برای ۱۰ نفر به‌صورت مستقیم اشتغال ایجاد شد.

خشایی توسعه خدمات، ایجاد اشتغال، کاهش مسیرهای سوخت‌رسانی به خودروها و استفاده از توان بخش خصوصی را از مهم‌ترین اهداف احداث توسعه مجاری عرضه برشمرد و از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای ساخت جایگاه‌های عرضه سوخت جدید در سطح استان به‌منظور ایجاد رفاه حال همشهریان و خدمات‌رسانی مطلوب‌تر دعوت به همکاری کرد.

دیگر خبرها

  • «در پا به ماه» نسخه نپیچیدیم بچه‌دار شوید/ تولد ۲۰ نوزاد را دیدیم
  • سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی اوقاف مرکزی در طرح پرورش ماهی
  • عرضه سه نمایشنامه جدید سوره مهر در نمایشگاه کتاب
  • سه نمایشنامه جدید سوره مهر در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شود
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • پیکاپ T ۹ برقی، گزینه واردات به ایران
  • پیکاپ T۹ برقی، گزینه واردات به ایران/ عکس
  • نیروگاه‌های برق به استقبال روزهای اوج مصرف تابستان می روند | وزیر نیرو: تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد
  • خودروهای مشهور با فروش غافلگیرکننده، از بیتل تا ماتیز و پژو 206 (+عکس)
  • تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد