Web Analytics Made Easy - Statcounter

انهدام 4 باند قاچاق سلاح در کرمانشاه از مخفیگاه آنها ۶۹۷ قبضه اسلحه جنگی و شکاری کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به انهدام چهار باند قاچاق سلاح در استان طی سال جاری، گفت: از ابتدای سال تاکنون ۶۹۷ قبضه سلاح جنگی و شکاری از قاچاقچیان کشف و ضبط شده است.

به گزارش رکنا ، سردار علی‌اکبر جاویدان امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: پس از اطلاع پلیس امنیت عمومی استان مبنی بر فعالیت یک باند قاچاق اسلحه و اینکه با وارد کردن تعدادی سلاح از کشورهای همجوار به کشور قصد دارند آن‌ها را از استان های همجوار وارد کرمانشاه کنند، رسیدگی فوری به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستگیری مردان همیشه مسلح در کرمانشاه

وی ادامه داد: ماموران با انجام تحقیقات گسترده و اشراف اطلاعاتی خود موفق به شناسایی مسیر حرکتی خودروهای قاچاقچیان شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی و مدتی تعقیب نامحسوس، آن‌ها را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی از خودروهای سواری توقیفی، ۴۷ قبضه اسلحه شکاری - شورشی کشف و در این راستا 2 نفر هم دستگیر شدند و تلاش برای دستگیری دیگر اعضای باند ادامه دارد.

وی با اشاره به انهدام چهار باند قاچاق سلاح در استان طی سال جاری، افزود: از ابتدای سال تاکنون ۶۹۷ قبضه سلاح جنگی و شکاری از قاچاقچیان کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به اهتمام پلیس برای ایجاد فضایی آرام و با ثبات در جامعه، گفت: همه فعالیت‌های قاچاقچیان و مجرمان تحت رصد است و پلیس قاطعانه با آنان برخورد می کند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو بورس کرونا قاچاق رکنا پلیس اخبار حوادث قاچاق مردان کرمانشاه اسلحه مسلح حوادث کرمانشاه اخبار کرمانشاه عکس تلگرام ایران فیلم کرونا مرد سرقت دلار اخبار خوزستان جوان باند قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۸۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال

مظفر رضایی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: با هماهنگی و صدور دستورات قضایی لازم از سوی دادستانی خلخال و رصد اطلاعاتی از سوی مراجع نظامی و امنیتی از دو نفر آقا و خانم در مسیر سرچم به اردبیل 10 کیلو موادمخدر از نوع شیشه کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه این میزان موادمخدر در یک خودروی سواری جاسازی شده بود، خاطرنشان کرد: ماموران نظامی و امنیتی موفق به کشف و ضبط این موادمخدر شدند.

دادستان شهرستان خلخال گفت: متهمان دستگیر و با دستور قضایی روانه زندان شدند و پرونده نیز برای انجام تحقیقات مقدماتی بیشتر در حال رسیدگی و تکمیل شدن است.

کد خبر 6094760

دیگر خبرها

  • دستگیری باند سارقان کابل‌های مترو
  • یکی از اصلی ترین ارکان های مقابله با قاچاقچیان حیات‌وحش دادن آموزش است
  • دستگیری باند قاچاقچیان احشام در دهلران
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان
  • انهدام ۸ باند قاچاق مواد مخدر در کردستان
  • دستگیری ۲۶ سارق مغازه در خراسان جنوبی
  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال
  • بهسازی باند فرودگاه کرمانشاه تا پایان نیمه نخست سال
  • تاوان میلیاردی برای قاچاقچیان گاز مایع یارانه‌ای در قم
  • تاوان میلیاردی برای قاچاقچیان گاز مایع یارانه ای در قم