Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@12:50:30 GMT

نماد و المان دفاع مقدس در سطح شهر قم فضاسازی شود

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۱۸۴۶۶

نماد و المان دفاع مقدس در سطح شهر قم فضاسازی شود

گروه استان‌ها- رئیس ستاد کنگره ملی شهدای استان قم با تاکید بر اینکه باید نمادهای دفاع مقدس در شهر مقدس قم فضاسازی شود گفت: عده‌ای قصد دارند دفاع مقدس را از نسل جوان گرفته و نسل جوان با دوران دفاع مقدس ناآشنا باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، علی حاجی‌زاده شامگاه چهارشنبه در نشستی در محل سابق اعزام بسیجیان استان در دفاع مقدس که در مدرسه علمیه مشکات برگزار شد با اشاره به تاثیرپذیری جوانان و نوجوانان از بحث روایتگری شهدا و دفاع مقدس اظهار داشت: باید نماد‌ها و المان‌های مربوط به دفاع مقدس حفظ و فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های آینده منتقل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ شهادت در جامعه افزود: در مراسمی با حضور دانش‌آموزان استان درباره خاطرات دفاع مقدس و رشادت رزمندگان صحبت می‌کردم که این موضوع سبب شد دانش‌آموزان تحت تاثیر قرار بگیرند، نسل جوان فطرت پاکی دارند و باید از کودکی با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند.

رئیس ستاد کنگره ملی شهدای استان قم با تاکید بر اینکه باید نمادهای دفاع مقدس در شهر مقدس قم فضاسازی شود، بیان کرد: عده‌ای قصد دارند دفاع مقدس را از نسل جوان گرفته و نسل جوان با دوران دفاع مقدس ناآشنا باشند.

اصفهان| روایتی از سبک و سیاق ازدواج شهدا؛ شهیدان چگونه زندگی شیرین و ساده‌ای داشتند؟قدردانی خانواده‌های شهدای حادثه تروریستی اورامان از پیام تسلی‌بخش مسئولان و مردمحرم‌های شهدای گمنام استان اردبیل تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد

حاجی‌زاده گفت: برخی گلزار شهدا را قبرستان می‌دانند، باید این مکان به‌خوبی برای جوانان معرفی شود و نقش شهدا و رزمندگان عزیز در دوران دفاع مقدس به‌خوبی تبیین شود.

وی تصریح کرد: استان‌های کرمان و خراسان جنوبی موفق‌ترین استان‌ها در برگزاری کنگره شهدا بوده‌اند، چرا که آنها 93 برنامه داشتند که یکی از آنها برگزاری هزاران یادواره بوده و تلاش کرده‌اند در ظرف پنج سال تمام برنامه‌های استان به سمت شهید و شهادت برود.

رئیس ستاد کنگره شهدای استان قم نیز با اشاره به اینکه شهدا در وصیت‌نامه‌هایشان اطاعت از اوامر ولایت‌فقیه را بار‌ها مورد تاکید قرار داده‌اند، افزود: مقام معظم رهبری در مورد کنگره‌های شهدای پیگیری خاصی دارند و با قوت و قدرت تمام برگزار شود.

حاجی‌زاده با اشاره به برگزاری کنگره شهدای استان قم خاطرنشان کرد: قرار بود این مراسم آبان‌ماه امسال برگزار شود ولی با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته سال آینده برگزار می‌شود.

انتهای پیام/452/ح

R7854/P/S6,62/CT11 بیشتر بخوانید... قدردانی خانواده‌های شهدای حادثه تروریستی اورامان از پیام تسلی‌بخش مسئولان و مردم پروژه ساماندهی و توسعه یادمان شهدای گمنام یاسوج تا هفته دفاع مقدس به بهره‌برداری می‌رسد امیر حاتمی: تکریم و احترام پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت ضروری است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... قدردانی خانواده‌های شهدای حادثه تروریستی اورامان از پیام تسلی‌بخش مسئولان و مردم پروژه ساماندهی و توسعه یادمان شهدای گمنام یاسوج تا هفته دفاع مقدس به بهره‌برداری می‌رسد امیر حاتمی: تکریم و احترام پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت ضروری است پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش| اما و اگرهای ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان/ ‌قانون ۶۰روزه‌ای که ابلاغیه آن ۶۰۰روزه شد ۲ رکورد تلفات جانی ناشی از ابتلا به کرونا در آذربایجان‌شرقی شکسته شد ۳ به مناسبت پرواز جاودانه شهید دوران|در رثای خلبانی که صدام برای سرش جایزه گذاشت/ داغ‌هایی که شهید دوران بر دل رژیم بعث گذاشت ۴ سرمایه‌گذاری مطلوب هندی‌ها در بندر چابهار‌/ اجرای تعهد ۸۵میلیون‌دلاری تجهیزاتی/ قرارداد "BOT" فعال خواهد شد ۵ معاون وزیر بهداشت: ‌‌مردم کرونا را ساده‌انگاری کردند / انتقاد از رفت و آمدهای خانوادگی / خرید ۴ هزار ونتیلاتور از شرکت‌های دانش بنیان ۶ آزمایش موفق ۳ داروی درمان و پیشگیری از کرونا در آذربایجان شرقی / داروها روی ۳۰۰ نفر آزمایش موفق داشت ۷ نمایش زیباترین دست‌بافت‌های ایران در کهن‌شهر همدان+تصاویر ۸ گفت‌وگوی خواندنی تسنیم با خانواده شهید حافظ امنیت کشور/ روایتی از ولایتمداری شهید امیدی مهمترین اخبار استانها فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص): در اجرای پروژه‌ها مشارکتی با خارجی‌ها نداریم/ هیچ‌گاه ‌دنبال سود نیستیم+ فیلم انهدام باند قاچاق سلاح در کرمانشاه / کشف ۶۹۷ قبضه سلاح جنگی، شورشی و شکاری از قاچاقچیان گفت‌وگوی خواندنی تسنیم با خانواده شهید حافظ امنیت کشور/ روایتی از ولایتمداری شهید امیدی گزارش مردمی| قصه پر غصه مردم منطقه ‌کاجوی ‌قصرقند/ طغیان رودخانه مسیرهای ارتباطی را مسدود کرد+ فیلم مهمترین اخبار تسنیم وزیر بهداشت: تست‌‌های اولیه "واکسن کرونا" را پاس کرده‌‌ایم دومین ضربه به «فشار حداکثری» آمریکا با توافق بلندمدت ایران-روسیه/ ماجرای توافق ۲۰ ساله چیست؟ بانک مرکزی: اطلاعات ۲۵۰ صادرکننده را به مرجع قضایی دادیم/ بعد از شکایت هم از بازگشت ارز اجتناب می‌کنند سفر الکاظمی به تهران| از روابط تجاری ۲۰ میلیاردی تا وعده ضربه متقابل ایران به آمریکایی‌ها گفت‌وگو| صدرالحسینی: تمام سعی آمریکا برهم زدن روابط میان ایران و عراق است/ ۳ انتظار اصلی ایران از دولت الکاظمی درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهدای استان قم دفاع مقدس نسل جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۸۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه ۲٠۸ شهید ارتشی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، از صبح پنجشنبه و با حضور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، اولین اجلاسیه ۲٠۸ شهید ارتشی کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.

این اجلاسیه آغازین اجلاسیه دومین کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد است.

۱۷ اجلاسیه برای دومین کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد پیش بینی شده است.

کد خبر 6088397

دیگر خبرها

  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • اجلاسیه ۲٠۸ شهید ارتشی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران آغاز شد
  • پیش کنگره یادواره ۱۵ هزار شهید استان فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • کنگره‌های شهدا باید جریان‌ساز و هنرمندانه برگزار شود
  • پیش‌کنگره  ۱۵۰۰۰ شهید فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • عملیات «وعده صادق» اثبات ایستادگی رهبر و ملت ایران بر مواضع نظام بود
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت