Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان گفت: ۸ واحد صنفی متخلف در سیرجان پس از عدم توجه به تذکرات ستاد کرونا در مرحله دوم بدلیل عدم رعایت نکات بهداشتی با دستور دادستانی پلمب شدند. تاریخ انتشار: 09:32 - 02 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۰۰۹۳

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان در گفت‌وگو با میزان از اختصاص شعبه ویژه جهت رسیدگی به پرونده‌های تهدید علیه بهداشت عمومی در دادسرای سیرجان خبر داد و گفت: ۸ واحد صنفی متخلف در سیرجان پس از عدم توجه به تذکرات ستاد کرونا در مرحله دوم بدلیل عدم رعایت نکات بهداشتی با دستور دادستانی پلمب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن نیکورز با تاکید بر اینکه سلامت جامعه خط قرمز دستگاه قضایی است، گفت: صاحبان این صنوف به اتهام تهدید علیه بهداشت عمومی تحت تعقیب کیفری قرار گرفته اند.

این مقام قضایی تصریح کرد:پس از اوج گیری شیوع کرونا مقرر شد تیم ویژه بازرسی به منظور نظارت بر روند اجرای دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا در بالاترین سطح از جمله با حضور فرماندار، دادستان و سایر روسای دستگاه‌های مربوطه بازدید‌های میدانی خود را از سطح شهر آغاز نمایند.

وی ادامه داد: این تیم در راستای رصد و پایش نحوه اجرای مصوبات ستاد کرونا و اجرای پروتکل‌های بهداشتی در بانک‌ها و اصناف، تشکیل شده و در صورت وجود تخلف و نادیده گرفتن تذکرات، در اسرع وقت با متخلفین برخورد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: پلمب ۳۲۷ واحد صنفی متخلف از پروتکل پیشگیری از شیوع کرونا در زنجان

این مقام قضایی به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اصناف و بانک‌ها تاکید و اظهار کرد: در ابتدا به واحد‌های صنفی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکرده باشند تذکر داده خواهد شد و در صورتی که عدم رعایت ضوابط بهداشتی در حد تهدید بهداشت عمومی باشد این واحد صنفی مختلف اعمال قانون و پلمب می‌شود.

وی گفت:در بازدید صورت گرفته از صنوف و بانک ها، حسب دستور قضایی هشت مورد پلمب بدلیل تهدید علیه بهداشت عمومی، ۳۶ مورد اخطار کتبی و ۳۷۰ مورد تذکر شفاهی انجام و صادر شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادسرای سیرجان کرونا تهدید علیه بهداشت عمومی واحد صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۸۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی واحد‌های صنفی متخلف در کازرون

 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، معاون خدمات شهری شهرداری کازرون گفت: ۲ واحد صنفی متخلف که با سد معبر برای شهروندان ایجاد مزاحمت کرده بودند پس از بی توجهی به اخطار‌های شهرداری، با حکم دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و همکاری نیروی انتظامی پلمب شدند.
محمدعلی برزویی افزود : مراحل قانونی تعدادی دیگر از واحد‌های صنفی به دلیل تخلف سد معبر در حال پیگیری است.
وی از کسبه‌ها خواست برای رفاه حال شهروندان و با رعایت قوانین با نیرو‌های سد معبر شهرداری همکاری‌ کنند.
طبق تبصره یک بند ۲ ماده ماده ۵۵ قانون شهرداری ها، جلوگیری از ایجاد سد معبر توسط بازاریان  برعهده شهرداری بوده و سد معابر عمومی ، اشغال و استفاده غیر مجاز از پیاده روها، میدان‌ها، پارک‌ها و باغ‌های عمومی برای کسب و سکونت ممنوع است.

دیگر خبرها

  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • تعطیلی واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • پلمب واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • امحای ۱۵۳۹ کیلو گرم مواد عذایی غیر بهداشتی در هشترود