Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@09:17:16 GMT

توقف روند صعودی شیوع کرونا در چند روز گذشته البرز

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۱۸۷۹۸

توقف روند صعودی شیوع کرونا در چند روز گذشته البرز

رئیس اورژانس و فوریت های پزشکی استان البرز گفت: چند روزی است روند افزایشی ابتلا به کرونا در استان البرز متوقف شده است و می‌توانیم امیدواریم باشیم در صورت رعایت مردم شرایط کنترل خواهد شد.

مهرداد بابایی، رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: شرایط استان البرز کماکان قرمز است و موقعیت می طلبد مردم بیش از گذشته احتیاط و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان البرز با اشاره به اینکه به نظر می‌رسد مردم بیش از گذشته بهداشت را رعایت می‌کنند، اظهار کرد: استفاده از ماسک به فرهنگ تبدیل شده است وشاهدیم اغلب مردم این موضوع را رعایت می‌کند.

بابایی اظهار کرد: بیمارستان صحرایی و نقاهتگاه در شهرستان فردیس راه‌اندازی کردیم تا در صورت بحران از این موقعیت استفاده کنیم.

وی بیان کرد: اورژانس پا به پای بقیه قسمت‌های بهداشت و درمان درگیر کنترل شیوع بیماری شده است و در  این حوزه فعالیت می‌کنند.

این مقام مسؤول با بیان اینکه روزانه 100 مأموریت اورژانسی انجام می‌شود، اشاره کرد: از دوره اول شیوع ویروس کرونا  تا هم اکنون تماس های مردمی و هم ماموریت های اورژانس حدود 50 درصد افزایش داشته است.

بابایی در پایان تصریح کرد: چند روزی است روند افزایشی ابتلا به کرونا در استان البرز متوقف شده است و می‌توانیم امیدواریم باشیم در صورت رعایت مردم شرایط کنترل خواهد شد.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: استان البرز اورژانس فوریت های پزشکی فرهنگ استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۸۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسمومیت ۷ نفر در ایلام طی شبانه‌روز گذشته با گاز مونوکسید کربن

مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی استان ایلام گفت: طی شبانه‌روز گذشته، گاز مونوکسید کربن باعث مسمومیت هفت نفر در این استان شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، محسن ویسی امروز _شنبه شانزدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مردم به علت بارش باران‌های متوالی و خنک شدن هوا، مجدد به استفاده از وسایل گرمایشی رو آورده‌اند به همین دلیل این موضوع باعث افزایش ناگهانی آمار مسمومیت با گاز CO شده است.

وی افزود: طی شبانه‌روز گذشته هفت نفر به این علت با اورژانس تماس گرفته یا به مراکز درمانی مراجعه داشتند.

مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی استان ایلام اضافه کرد: از گاز CO به عنوان قاتل خاموش یاد می‌شود و آمار کشندگی آن بسیار بالا است.

ویسی گفت: این گاز بدون رنگ و بو است و تشخیص آن تنها با دستگاه‌های هشدار دهنده ممکن است؛ بنابراین باید در این مورد مراقبت بیشتری داشته باشند.

کد خبر 750829

دیگر خبرها

  • شهرک بازیافت در قم احداث می‌شود
  • صعودی شدن روند ولادت در استان بوشهر پس از ۷ سال
  • البرز رتبه دوم تردد بین استانی در کشور را کسب کرد
  • شاخص کل بورس به روند صعودی باز خواهد گشت؟ + فیلم
  • سرک دلار به کانال ۶۰
  • ثبت ۱۵ هزار و ۹۴۹ ماموریت اورژانسی در هفته گذشته
  • روند ولادت در استان بوشهر صعودی شد
  • مسمومیت ۷ نفر در ایلام طی شبانه‌روز گذشته با گاز مونوکسید کربن
  • توقف روند گلزنی اینتر در شب دبل شدن مقابل ساسولو / نکات آماری
  • صادرات استان زنجان صعودی شد