Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، رئیس جمهور آمریکا گفت: «آدم‌های زیادی این را زیر سئوال نمی‌برند. من بیشتر از هر کسی غیر از آبراهام لینکلن برای آمریکایی‌های سیاه‌پوست کار انجام داده‌ام.»

ساعتی قبل‌تر «جو بایدن»، نماینده حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا گفته بود ترامپ نخستین رئیس‌جمهور نژادپرست آمریکا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بایدن گفت: «هیچ رئیس‌جمهور مستقری این کار را انجام نداده است. هیچ وقت. نه هیچ رئیس‌جمهور دموکرات و نه هیچ رئیس‌جمهور جمهوری‌خواهی این کار را انجام نداده‌اند. ما نژادپرست داشته‌ایم، آنها همیشه وجود داشته‌اند و خواسته‌اند رئیس‌جمهور شوند، اما او تنها کسی است که این کار را انجام داده است.»

ترامپ در بخش دیگری از سخنانش احتمال تعطیل شدن شمار بیشتری از مقرهای دیپلماتیک چین در آمریکا را رد نکرد.

او در پاسخ به سئوالی در این خصوص گفت: «درباره بسته شدن سفارتخانه‌های بیشتر [چین در آمریکا] باید بگویم این احتمال همیشه وجود دارد.»

ترامپ اضافه کرد: «ما فکر می‌کنیم داخل کنسولگری‌ای که بستیم آتش‌سوزی در جریان بود. به نظرم داشتند اسناد و کاغذها را می‌سوزاندند.»

 آمریکا روز چهارشنبه به چین دستور داد کنسولگری خود در شهر هیوستون ایالت تگزاس را ظرف ۷۲ ساعت آینده تعطیل کند. 

منابع محلی به نقل از پلیس هیوستون سه شنبه شب از وقوع آتش سوزی در حیاط ساختمان کنسولگری چین خبر داده بودند که ادعا شده است مربوط به سوزاندن اسناد و مدارک توسط دیپلماتهای چینی در محوطه باز ساختمان بوده است.

دولت چین در واکنش به این درخواست واشنگتن، آن را یک اقدام تحریک آمیز یکجانبه خواند و اعلام کرد که این اقدام آمریکا را نقض شدید قوانین و هنجارهای بین‌المللی می‌داند.

پربیننده ترین هلندی‌ها چگونه از «خودرو» پیاده شدند؟ رکورد جف بزوس در افزایش ثروت!/ مدیرعامل آمازون در یک روز ۱۳میلیارد دلار به‌‌دست آورد پاسخ لاوروف به ادعای بولتون درباره حضور ایران در سوریه وزارت خارجه کره جنوبی به سفیر ایران اعتراض کرد امکان بازگشت توافق هسته‌ای به یک کانال ثابت

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: دونالد ترامپ ایالت تگزاس ریاست جمهوری آمریکا قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۹۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ارتباطات: رفع فیلتر صرفا با امضای رئیس جمهور؟ توصیه می‌کنم دوباره قانون را بخوانید

وزیر ارتباطات در پاسخ به این سوال که «برخی نمایندگان مجلس ادعا کردند که رفع فیلترینگ با امضای رئیس جمهور است، شما این را تایید می‌کنید؟»، اظهار داشت: قانون وجود دارد، سازوکار پیش بینی شده، توصیه میکنم دوستان قانون جرایم رایانه‌ای را مطالعه کنند و ببینند که چیست.

به گزارش ایلنا، عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری در جمع خبرنگاران حاضر در حیات دولت گفت: روز معلم را به همه معلمان عزیز کشور و اساتید دانشگاهی کشور تبریک عرض میکنم، همچنین روز کارگر را به همه زحمتکشان تبریک و تهنیت عرض میکنم و آروزی تندرستی و سلامتی داریم.

به مناسبت روز معلم به همه معلمانی که از طریق نرم‌افزار شاد با دانش آموزان خود در ارتباط هستند، یک بسته رایگان استفاده از شاد را در تعامل با اپراتور‌های ارتباطی طراحی کردیم و معلمان عزیزی که از شاد استفاده می‌کنند می‌توانند بدون محدودیت زمانی یک بسته ۳۰ گیگابایتی که در اختیار آن‌ها قرار می‌گرد استفاده کند تا هروقت که تمام شود، برای کسانی که در شاد فعال می‌شوند به صورت اتوماتیک فعال می‌شوند.

وی درخصوص زمان تاسیس پایگاه پایگاه چابهار، عنوان کرد: پایگاه فضایی جدیدی که در جنوب کشور در دست ساخت داریم در همین دولت احداث آن آغاز شد، الحمدلله کار دارد انجام می‌شود. امیدواریم که امسال بتوانیم فاز اول آن را به اتمام برسانیم و بتوانیم اولین پرتاب را داشته باشیم که پایگاه راهبردی مهمی برای صنعت فضای کشور خواهد بود.

وزیر ارتباطات در پاسخ به این سوال که «برخی نمایندگان مجلس ادعا کردند که رفع فیلترینگ با امضای رییس جمهور است، شما این را تایید می‌کنید؟»، اظهار داشت: قانون وجود دارد، سازوکار پیش بینی شده، توصیه میکنم دوستان قانون جرایم رایانه‌ای را مطالعه کنند و ببینند که چیست.

وی در رابطه با فروش خطوط رند به قیمت‌هایی گران‌تر از نرخ مصوب، ابراز داشت: مصوباتی درخصوص واگذاری خطوط رند وجود دارد که اگر در چارچوب آن مصوبات انجام دهند به هر حال منعی وجود ندارد اما برای واگذاری خط به قیمت مصوب، مقرراتی وجود دارد که معمولا براساس همان مصوبات انجام می‌شود.

زارع در رابطه با امکان و احتمال ارایه خدمات پرتاب ماهواره به سایر کشورها بعد از تاسیس ایستگاه پراب جنوب، گفت: بله ما همین الان هم این امکان را داریم اما در پایگاه جدیدی که می‌سازیم امکان قرار دادن ماهواره در لایه‌های مختلف و مدارهای مختلف فراهم می‌شود، در حال رایزنی هستیم و تلاش ما این است که تا پایان دولت این مساله محقق شود.

دیگر خبرها

  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین
  • تعلیق مبادلات تجاری ۹.۵ میلیارد دلاری ترکیه با رژیم صهیونیستی
  • تعلیق تبادل تجاری ۹.۵ میلیارد دلاری ترکیه با رژیم صهیونیستی
  • ترامپ: دانشجویان را «شستشوی مغزی» دادند
  • ترامپ بار دیگر از جنایات اسرائیل در غزه حمایت کرد
  • وزیر ارتباطات: رفع فیلتر صرفا با امضای رئیس جمهور؟ توصیه می‌کنم دوباره قانون را بخوانید
  • تظاهرات ضدصهیونیستی دانشجویان پاکستانی در مقابل کنسولگری آمریکا
  • ترامپ: من تجربه بدی با نتانیاهو دارم
  • وزیر کشور: طرح تقسیم استان تهران در دست بررسی است
  • ترامپ باز هم اعضای ناتو را تهدید کرد