Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدحسین عبدالملکیان، دانش آموز صالح آبادی که در مدرسه علامه حلی همدان مشغول به تحصیل است در پاسخ به پرسش مهر سال تحصیلی ۹۹-۹۸ که «آیا محیط مدرسه دلپذیر، دلخواه و شاد است؟» نقاشی خلاقانه خود را با عنوان «مدرسه شاد با تقویت هویت ایرانی – اسلامی» شرکت داده و در رشته نقاشی مقام اول استان و مقام سوم کشوری را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ هر سال با آغاز سال تحصیلی مدارس، رییس جمهور پرسش مهر را با هدف افزایش آگاهی دانش آموزان، تقویت حس مشارکت جویی، اعتماد به نفس و آشنایی با آرمان‌های انقلاب اسلامی مطرح می‌کند.

فراخوان پرسش مهر با اهداف جلب مشارکت فعال فرهنگیان و دانش آموزان، حساس کردن فضای فرهنگی جامعه، شناسایی علل و عوامل پیشرفت، توسعه و افزایش حس مسئولیت پذیری مخاطبان انجام می‌شود.

طبق گفته مدیرکل آموزش و پرورش همدان، محمد پورداود در بیستمین فراخوان ملی پرسش مهر ریاست جمهوری در مرحله مدرسه، ۷۱ هزار و ۵۲۰ دانش‌آموز از همدان در سامانه همگام ثبت نام کردند که از این تعداد، اثرهای ۶ هزار و ۹۸۰ دانش‌آموز و فرهنگی به مرحله منطقه‌ای راه یافت و پس از داوری، ۲۹۹ اثر به مرحله استانی و در نهایت ۷۴ اثر به دبیرخانه کشوری ارسال شد.

محمدحسین عبدالملکیان دانش آموز صالح آبادی که در مدرسه علامه حلی همدان مشغول به تحصیل است در پاسخ به پرسش مهر سال تحصیلی ۹۹-۹۸ که «آیا محیط مدرسه دلپذیر، دلخواه و شاد است؟» نقاشی خلاقانه خود را با عنوان «مدرسه شاد با تقویت هویت ایرانی – اسلامی» شرکت داده و در رشته نقاشی مقام اول استان و مقام سوم کشوری را کسب کرد.

شایان ذکر است که دانش آموزان و فرهنگیان استان همدان موفق به ۹ رتبه کشوری در رشته های مختلف در این فراخوان شدند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: دانش آموز پرسش مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۹۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه برتر کیفیت نان‌های تولیدی استان در اسفند ۱۴۰۲

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ زمانی گفت: نان لواش زنجان امتیاز ۹۷.۶، تافتان ۱۰۰، نان بربری ۹۷ و سنگک امتیاز ۹۸ کسب و در مجموع در بخش تافتان و بربری رتبه اول کشوری و در بخش سنگک پس از استان البزر و در بخش لواش پس از استان کرمان در رتبه دوم کشوری در اسفند ماه سال گذشته قرار گرفت.

وی افزود: میانگین نمره کشوری کیفیت در نان لواش ۸۴.۸۱، تافتان ۸۵.۲۲ و بربری ۸۵.۹۶، و سنگگ ۸۷.۹۱ لحاظ می‌شود که میانگین امتیاز همه نان‌های تولیدی استان زنجان در اسفند سال گذشته نمره ۹۸.۱۵ بوده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان ادامه داد: مرکز پژوهش‌های غلات کشور با توجه به استاندارد ۲۶۲۸ (روش آزمون نان‌های سنتی) وضعیت کیفی نان‌های تولیدی در سطح کشور را بررسی و سپس نتایج را اعلام می‌کند.

زمانی گفت: بر اساس آخرین ارزیابی انجام شده توسط مرکز پژوهش‌های غلات کشور همه نان‌های تولیدی استان زنجان رتبه اول و دوم را به لحاظ کیفیت در کشور کسب کرده است.


دیگر خبرها

  • به هنرستان‌ها توجه ویژه شود
  • اجرا آموزش فرهنگ ترافیک در ۱۰ مدرسه همدان 
  • کسب رتبه برتر کیفیت نان‌های تولیدی استان در اسفند ۱۴۰۲
  • برگزاری مسابقه نقاشی و جمع آوری زباله در شهر همدان
  • ۳۴۰ هزار دانش‌آموز در آزمون مدارس سمپادونمونه دولتی رقابت می‌کنند
  • معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد + عکس
  • اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • کسب مدال طلای المپیاد کشوری ریاضی توسط دانش‌آموز بابلی
  • چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان