Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-06@16:17:59 GMT

کشف محموله اسلحه در بدو ورود به کشور

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۱۹۸۳۸

کشف محموله اسلحه در بدو ورود به کشور

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام باند قاچاق سلاح و کشف 47 قبضه سلاح با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: پس از اطلاع پلیس امنیت عمومی استان مبنی بر فعالیت یک باند قاچاق اسلحه و اینکه با وارد کردن تعدادی سلاح از کشورهای همجوار به کشور قصد دارند آنها را از استان های همجوار وارد کرمانشاه کنند، رسیدگی فوری به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: ماموران با انجام تحقیقات گسترده و اشراف اطلاعاتی خود موفق به شناسایی مسیر حرکتی خودروهای قاچاقچیان شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی و مدتی تعقیب نامحسوس، آنها را توقیف کردند.

سردار جاویدان تصریح کرد: در بازرسی از خودروهای سواری توقیفی، 47 قبضه اسلحه شکاری - شورشی کشف و در این راستا 2 نفر هم دستگیر شدند و تلاش برای دستگیری دیگر اعضای باند ادامه دارد.

این مقام انتظامی با اشاره به انهدام 4 باند قاچاق سلاح در استان در سال جاری افزود: از ابتدای سال تاکنون 697 قبضه سلاح جنگی و شکاری از قاچاقچیان کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به اهتمام پلیس برای ایجاد فضایی آرام و با ثبات در جامعه، گفت: همه فعالیت های قاچاقچیان و مجرمان تحت رصد است و پلیس قاطعانه با آنان برخورد می کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اسلحه کرمانشاه حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۹۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله ۱۰ میلیاردی تنباکوی قاچاق از انباری در جنوب تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۸۰۰۰ بسته تنباکوی قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ مهدی افشاری در این باره گفت: ماموران انتظامی پلیس امنیت اقتصادی تهران در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در حین گشت زنی و کنترل تردد خودروهای عبوری در سطح شهر به طور همزمان دو دستگاه خودروی سواری را که در حال تخلیه دخانیات در محدوده شهر صالح آباد به داخل انباری بودند شناسایی کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودروها ۸۰۰۰ بسته تنباکو در مجموع ۵۱۶ کیلوگرم تنباکو فاقد هرگونه مجوز قانونی و قاچاق کشف و ضبط شد.

افشاری ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را در ارزیابی کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرد و گفت: در این زمینه دو نفر دستگیر و دو دستگاه خودرو نیز توقیف شد که با تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند. تحقیقات تکمیلی در این خصوص همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • کشف محموله ۱۰ میلیاردی تنباکوی قاچاق از انباری در جنوب تهران
  • دستگیری ۸ اراذل و اوباش مسلح در آبادان
  • کشف و ضبط یک قبضه اسلحه غیر مجاز در منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ساوه کشف شد 
  • سودان: امارات بیش از ۴۰۰ محموله سلاح و مهمات برای نیروهای واکنش سریع فرستاده است
  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • اصلاح قوانین اسلحه و مهمات برای جلوگیری از وقوع جرم است
  • کشف محموله های قاچاق در سمنان و میامی