Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@00:22:29 GMT

کلوپ: وقتی این ویروس لعنتی تمام شد جشن می گیریم

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۱۹۸۷۰

کلوپ: وقتی این ویروس لعنتی تمام شد جشن می گیریم

سرمربی لیورپول به هواداران تیمش توصیه کرد در خانه به شادی بپردازند.

به گزارش ایسنا به نقل از ساکرنت، یورگن کلوپ سرمربی لیورپول بالاخره به انتظار ۳۰ ساله هواداران خود پایان داد و جام قهرمانی لیگ برتر انگلیس را کسب کرد. او بعد ار دریافت جام قهرمانی گفت: این لحظه فوق العاده است. همه چیز در مورد ثبات است  ما برای رسیدن به این هدف به ثبات نیاز داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهم این است که برای پیروزی حریص باشید.

او در ادامه گفت: بله، ما قهرمان هستیم. ما چهار جام ، چهار جام بزرگ کسب کردیم. معمولاً من عکس هایی با جام نمی خواهم ، اما در اینجا با هر چهار جام قهرمانی می گیرم. هواداران لیورپول فعلا در خانه شادی کنند و وقتی این ویروس لعنتی تمام شد جشن می گیریم.

کلوپ پیش از این با لیورپول قهرمان لیگ قهرمانان ، سوپر جام یوفا و جام جهانی باشگاه ها شده بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: یورگن کلوپ تیم فوتبال لیورپول انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۹۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیلی نگرانم فن دایک به رئال برود!

به گزارش "ورزش سه"، یک سال دیگر از قرارداد ویرژیل فن دایک با لیورپول باقی‌مانده و در شرایطی که یورگن کلوپ باشگاه را در پایان فصل ترک می‌کند، نگرانی‌هایی در مورد جدایی کاپیتان هلندی نیز شنیده می‌شود.

سونس در این رابطه گفت: «این هفته‌ها فن دایک را ناراضی‌تر از همیشه می‌بینم و خیلی پر سر و صدا شده است. چیزی که در تمام دوران حرفه‌ای‌اش نشان نداده بود. من فکر می‌کنم واضح است که خوشحال نیست. اسلوت (جانشین احتمالی کلوپ) باید فن دایک را در کنار خود داشته باشد. او کاپیتان است، اما فن دایک ممکن است او را دوست نداشته باشد. شاید تصور می‌کند که اسلوت مربی مناسبی برای لیورپول نیست و به همین دلیل او هم باید به تیمی دیگری برود.»

سونس ادامه داد: «من نگران این هستم که قرارداد فن دایک به زودی به پایان می‌رسد. در جولای او 33 ساله می‌شود و اگر ایجنتش با مدیر رئال مادرید تماس بگیرد، به سرعت او را می‌گیرند.»

دیگر خبرها

  • پیام خاص رئال به هواداران: کار ما تمام نشده
  • یادداشت: کلوپ لج نکرد، صلاح درخشید
  • تاتنهام در جهنم آنفیلد سوخت / امید شاگردان کلوپ برای قهرمانی زنده ماند +فیلم
  • آه و افسوس جهانبخش: توپ لعنتی کجا رفت!
  • کاش در آخرین بازی‌ام باران بیاید تا اشک‌هایم را نبینند
  • کلوپ با برد مقابل تاتنهام به استقبال وداع از آنفیلد می‌رود
  • آقای ثبات؛ محمد صلاح و ثبت یک رکورد بزرگ در لیگ برتر
  • لیورپول ۴ - ۲ تاتنهام/ شاگردان کلوپ، سهمیه لیگ قهرمانان را از زنبق‌ها گرفتند+ فیلم
  • دین‌محمدی: صدرنشینی مهم‌تر از بازی زیبا؛ استقلال باید قهرمان شود!
  • خیلی نگرانم فن دایک به رئال برود!