Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به لزوم توجه مسئولان دولتی به مرزهای کشور گفت: در برقراری امنیت و دفاع از مرزهای یک کشور داشتن تجهیزات به‌روز و نوین و هوشمند نقش بسزایی دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به نقل از مرزبانی گلستان، سردار  احمدعلی گودرزی در بازدید یگان‌های مرزی و دریایی استان گلستان، سربازی و  نگهبانی از مرزهای کشور را برای برقراری امنیت و حفظ میهن اسلامی امری مقدس و افتخاری جاویدان عنوان کرد و اظهارداشت: مرزبانان نیروی انتظامی با روحیه ایثارگری، شهادت‌طلبی و اجرای صحیح ماموریت‌ها از مرزهای ایران اسلامی حراست و پاسداری می‌کنند و اجازه تعدی و تجاوز به دشمنان و بیگانگان را نخواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده مرزبانی ناجا نقش مرزبانان و نتیجه تلاش آنان را در ارتقا و پیروزی کشور در عرصه‌های مختلف بسیار تاثیرگزار دانست و گفت: به طور کلی مسئولیت مراقبت و کنترل مرزهای کشور، اجرای معاهدات و پروتکل‌های مرزی، استیفای حقوق دولت و مرزنشینان در مرزها به عهده مرزبانان و دریابانان است که در این راه سربلند و با اقتدار در حال انجام وظیفه هستند.

سردار گودرزی با بیان اینکه استکبار جهانی افکار و نقش‌های شوم پیرامون مرزهای ایران اسلامی دارد، اظهار داشت: مرزبانان باید همواره پویا، هوشمند، آموزش دیده و آماده باشند تا با توکل بر حق تعالی از مرزهای عزت و شرف ایران عزیز حراست و پاسداری کنند.

‌فرمانده مرزبانی ناجا: ‌تشکیل قرارگاه هوشمندسازی مرزی کشور ابلاغ شد / کشف 46 تن مواد مخدر توسط مرزباناندستور استاندار کردستان به مسئولان دستگاه‌های خدمات‌رسان برای همکاری با مرزبانیفرمانده مرزبانی ناجا: شناسایی دست‌های پنهان و ریشه‌ای در ‌قاچاق کالا در مرزهای ایران / رد‌پای استکبار و بیگانگان آشکار شد

وی همچنین در آیین افتتاح ساختمان یگان دریابانی استان گلستان نیز اجرای پروژه‌های عمرانی را به منظور ارتقا سطح توانمندی‌ها و تجهیز و تامین امکانات را از اهداف مرزبانی عنوان کرد و گفت: برقراری امنیت ملی آن قدر مهم است که کشورها حاضر هستند بخش عظیمی از درآمدهای ملی خود را صرف برقراری امنیت مرزها کنند.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به لزوم توجه مسئولان دولتی به مرزهای کشور افزود: در برقراری امنیت و دفاع از مرزهای یک کشور داشتن تجهیزات به‌روز و نوین و هوشمند نقش بسزایی دارد.

وی ضمن تقدیر از کارکنانی که در ساخت و تجهیز این ساختمان کمک کردند، افزود: زمانی که در یک مجموعه، ساختمان خوب و امکانات مجهزی وجود داشته باشد، کارکنان با تلاش و روحیه بیشتری اقدامات خود را انجام می‌دهند.

پایگاه دریابانی بندرترکمن در زمینی به مساحت یک‌هزار و 400 مترمربع با اعتبار بالغ بر 40 میلیارد ریال ساخته شده است.

انتهای پیام/582/ش

R41471/P/S6,70/CT12 بیشتر بخوانید... آخرین وضعیت مرزهای کشور‌ / نیروهای مرزبانی ‌با انگیزه و روحیه خدمتی مضاعف از سرحدات ایران ‌پاسداری می‌کنند‌ فرمانده مرزبانی ناجا: مرگ ‌اتباع افغانستان ربطی به مرزبانی ایران نداشت/ اجازه تعرض تروریست‌ها به مرزها را نمی‌دهیم+ فیلم فرمانده مرزبانی ناجا: هوشمندسازی مرزبانی لازمه افزایش امنیت پایدار است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... آخرین وضعیت مرزهای کشور‌ / نیروهای مرزبانی ‌با انگیزه و روحیه خدمتی مضاعف از سرحدات ایران ‌پاسداری می‌کنند‌ فرمانده مرزبانی ناجا: مرگ ‌اتباع افغانستان ربطی به مرزبانی ایران نداشت/ اجازه تعرض تروریست‌ها به مرزها را نمی‌دهیم+ فیلم فرمانده مرزبانی ناجا: هوشمندسازی مرزبانی لازمه افزایش امنیت پایدار است پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش| اما و اگرهای ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان/ ‌قانون ۶۰روزه‌ای که ابلاغیه آن ۶۰۰روزه شد ۲ رکورد تلفات جانی ناشی از ابتلا به کرونا در آذربایجان‌شرقی شکسته شد ۳ به مناسبت پرواز جاودانه شهید دوران|در رثای خلبانی که صدام برای سرش جایزه گذاشت/ داغ‌هایی که شهید دوران بر دل رژیم بعث گذاشت ۴ عضو کمیسیون بودجه و محاسبات مجلس: قیمت فعلی ارز واقعی نیست ۵ سرمایه‌گذاری مطلوب هندی‌ها در بندر چابهار‌/ اجرای تعهد ۸۵میلیون‌دلاری تجهیزاتی/ قرارداد "BOT" فعال خواهد شد ۶ درخواست علمای اهل‌سنت از مردم استان گلستان/ دیدو بازدیدهای عیدقربان را تعطیل کنید ۷ نمایش زیباترین دست‌بافت‌های ایران در کهن‌شهر همدان+تصاویر ۸ گفت‌وگوی خواندنی تسنیم با خانواده شهید حافظ امنیت کشور/ روایتی از ولایتمداری شهید امیدی مهمترین اخبار استانها فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص): در اجرای پروژه‌ها مشارکتی با خارجی‌ها نداریم/ هیچ‌گاه ‌دنبال سود نیستیم+ فیلم ‌فرمانده مرزبانی ناجا: ‌تشکیل قرارگاه هوشمندسازی مرزی کشور ابلاغ شد / کشف ۴۶ تن مواد مخدر توسط مرزبانان انهدام باند قاچاق سلاح در کرمانشاه / کشف ۶۹۷ قبضه سلاح جنگی، شورشی و شکاری از قاچاقچیان گفت‌وگوی خواندنی تسنیم با خانواده شهید حافظ امنیت کشور/ روایتی از ولایتمداری شهید امیدی مهمترین اخبار تسنیم واکنش سخنگوی وزارت خارجه به ادعاها درباره خرابکاری و حملات سایبری ‌فرمانده مرزبانی ناجا: ‌تشکیل قرارگاه هوشمندسازی مرزی کشور ابلاغ شد / کشف ۴۶ تن مواد مخدر توسط مرزبانان فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص): در اجرای پروژه‌ها مشارکتی با خارجی‌ها نداریم/ هیچ‌گاه ‌دنبال سود نیستیم+ فیلم تونسی‌ها و بزرگداشت پیروزی مقاومت در جنگ ۳۳ روزه؛ «یقین به پیروزی و زوال اسرائیل» نتیجه جلسه دوم بررسی سوال از رئیس جمهور از زبان سخنگوی مجلس درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده مرزبانی ناجا برقراری امنیت مرزهای کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۹۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم سیستان و بلوچستان به احدی اجازه تفرقه‌اندازی نمی‌دهند

به گزارش خبرنگار مهر، «معین‌الدین سعیدی» در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود، گفت: دشمنان ملت ایران بدانند مردم استان سیستان و بلوچستان قدردان نعمت امنیت و وحدت هستند و به احدی اجازه تفرقه‌اندازی میان صفوف‌شان را نمی‌دهند؛ البته امنیت پایدار در سایه فضای پُر رونق کسب و کار و با هم‌اندیشی و همفکری همه آحاد استان حاصل خواهد شد.

وی گفت: علی‌رغم خدمات بی‌بدیل نظام و کارهای بزرگ انجام شده، هنوز مردم استان سیستان و بلوچستان با چالش‌های عدیده روبه‌رو هستند. هر بار که ایران حق‌آبه خود را طلب کرد، طرف مقابل دروغ گفت.

سعیدی بر ضرورت رفع مشکل حاشیه‌نشینی در چابهار و کنارک تاکید کرد و افزود: با توجه به وقوع دو سیل ویرانگر اخیر در منطقه، لازم است سهمیه کنکور مختص دانش‌آموزان سیل‌زده در نظر گرفته شود.

عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان با اشاره به وضعیت آب در این استان گفت: طرح‌های آبخیزداری، مهار موضوع سیل، کنترل سیلاب، ایجاد سازه‌هایی شبیه چاه نیمه‌ها برای نگاهداشت آب، احداث آب‌بند زودبازده در مسیر رودخانه‌های فصلی و مرزی و لایروبی این رودخانه‌ها، مرمت قنوات کشاورزی و ایجاد سیل‌بندهای روستاها نه تنها مانع هدررفت آب بلکه باعث ایجاد اشتغال پایدار می‌شود.

سعیدی با قدردانی از حضور رئیس‌جمهور در بین مردم سیل زده، گفت: حضور رئیس‌جمهور بین مردم سیل زده قطعاً موجب تسلی خاطر شد و این نقطه تمایز و برتری دولت فعلی بر دولت قبل است. از طرفی باید سازمان برنامه و بودجه مکلف شود تا ردیف‌های مستقل اعتباری برای جبران خسارات سیل در نظر گیرد.

وی با انتقاد از فیلترینگ گفت: آیا با فیلترهای فعلی مطلوب حاصل شده است؟ وقتی مسؤولان بدون هیچ محدودیتی در همه پلتفرم‌ها حضور دارند، چرا مردم را درگیر هزینه فیلترشکن‌ها می‌کنید.

کد خبر 6090895 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • مرزبانان کشور برای دفاع ازمرزها و انقلاب دراوج آمادگی قرار دارند
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • مردم سیستان و بلوچستان به احدی اجازه تفرقه‌اندازی نمی‌دهند
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • رادان : اقدام ما در مقابله با بی حجابی کاملاً قانونی است
  • اقدام ما در مقابله با بی‌حجابی کاملاً قانونی است
  • رادان: اقدام ما در مقابله با بی‌حجابی کاملاً قانونی است
  • ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز دوغارون
  • دشمن می خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد/ در مسیر اجرای طرح نور هیچ تردیدی به خود راه نخواهیم داد