Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان مدیرکل بیمه سلامت گیلان از اجرای برنامه رسیدگی الکترونیک به اسناد بستری در بیمارستان های خصوصی استان با هدف حذف دفترچه، کاهش هزینه ها و تسریع در انجام کار و دریافت خدمات خبر داد.

جمشید محمدی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد:بعد از اینکه تمام بیمارستان های دولتی استان اجرای طرح تبادل الکترونیک و پردازشگر اسناد بستری را به شکل کامل اجرایی نمودند بیمارستان های خصوصی گیلان نیز وارد برنامه رسیدگی الکترونیک به اسناد بستری شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: سعی بر آن است این برنامه طی سه ماه آینده به صورت کامل در تمامی مراکز درمانی خصوصی استان شامل هشت بیمارستان خصوصی، چهار مرکز جراحی محدود، بیمارستان های ولیعصر(عج) و ۲۰۰ تختخوابی حضرت رسول اکرم(ص) تامین اجتماعی اجرا شود.

مدیرکل بیمه سلامت گیلان با بیان اینکه در برنامه رسیدگی الکترونیک به اسناد بستری، برای ارائه خدمات در بیمارستان ها نیاز به دفترچه بیمه نیست و با ثبت کد ملی بیمار در سامانه، روند اقدامات درمانی نیز انجام می شود، افزود: حذف دفترچه، کاهش هزینه ها و تسریع در انجام کار و دریافت خدمات، رعایت اصول علمی و بیمه ای توسط سامانه و داشتن پرونده الکترونیک و سابقه بیمار از مزایای این برنامه است.

وی با بیان اینکه بیمه سلامت با رویکرد سلامت محوری در جهت آسایش و آرامش بیمه شدگان گام بر می دارد گفت: اجرای طرح های ملی بیمه ای در راستای ارتقای شاخص های سلامت در استان انجام می شود که طرح استحقاق سنجی و نسخه نویسی الکترونیک مهمترین برنامه سازمان بیمه سلامت در سال جاری است و اجرای این طرح ها مستلزم همکاری همه جانبه است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بیمارستانهای خصوصی بيمه سلامت رسیدگی الکترونیک اسناد بستری بیمه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۰۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کامل وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، احمد وحیدی درباره­ ­برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی در تهران برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، از­ آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی در وزارت کشور خبر داد.

وزیر کشور با بیان اینکه­ در ۸ حوزه انتخابیه که دو نماینده یا بیشتر باید انتخاب شوند، انتخابات را تمام الکترونیکی برگزار می‌کنیم، افزود:­­بزرگ‌ترین حوزه در تهران است که باید ۱۶ نماینده انتخاب شوند.

وی افزود: شعب اخذ رای و سامانه‌های اخذ رأی مشخص شده است.

آقای وحیدی­ ­درباره کوتاه شدن زمان شمارش آراء­ در انتخابات تمام الکترونیکی، گفت: در اخذ رأی الکترونیکی آمار در همان جا داده می‌شود. در دور اول که در ۴ حوزه انتخابات به صورت تمام الکترونیکی برگزار شد، ساعت یک یا دو نیمه­ شب آرای آن حوزه‌ها جمع بندی و مشخص شد.

وزیر کشور­­خاطرنشان کرد: آموزش رای دادن الکترونیکی قرار است به مردم­ از طریق صدا و سیما و به صورت حضوری در مراکز جمعیت به مردم­ داده شود که در روز‌های آینده شدت بیشتری می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت شبیه‌سازی انتخابات الکترونیک در تهران
  • آخرین وضعیت شبیه‌سازی انتخابات الکترونیک در تهران
  • آمادگی کامل وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیک
  • نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد
  • حس خوب حمایت
  • کدام بانک‌ها خدمت چک الکترونیکی را ارائه می‌دهند؟
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی
  • بهره‌برداری از بیمارستان ۴۲۱ تخت‌خوابی رشت از مطالبات نظام سلامت است
  • حال خوب پدر و مادرها با اقدام خوب وزارت بهداشت
  • اختلال در سامانه بیمه سلامت بیماران را کلافه کرد