Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی و روابط عمومی نیروی هوایی ارتش با تاکید بر استقبال گسترده مردم و به‌ویژه جوانان از فضای مجازی، گفت: استفاده از ظرفیت‌های این فضا در تمامی بخش‌های آموزشی، دینی، فرهنگی و هنری و استفاده صحیح و اثربخش ضروری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از  روابط عمومی نیروی هوایی ارتش، حجت الاسلام «سید محمد سیدیان» در جلسه ویدیو کنفرانسی با عقیدتی سیاسی‌های همه یگان‌های نیروی هوایی به تشریح برنامه‌ها و فعالیت‌های پیش رو در چهار محور بررسی عملکرد عقیدتی سیاسی در آستانه چهلمین سالگرد دفاع مقدس _ ارائه راهکارها و برنامه‌ها، نحوه انجام فعالیتهای اثربخش در بستر فضای مجازی، بررسی برنامه‌های اجرایی عقیدتی سیاسی‌ها درباره اوقات فراغت تابستانی به ویژه برنامه‌های ماه محرم در فضای مجازی و هم چنین بررسی میزان آمادگی به منظور شرکت فعال در جشنواره تئاتر سپهر نهاجا پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی و روابط عمومی نیروی هوایی ارتش ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس اظهار کرد: این گرامیداشت فرصت بازخوانی و مرور کارنامه درخشان و عظیم ارتش جمهوری اسلامی ایران و به ویژه نقش بی‌بدیل نیروی هوایی در حفظ و حراست از ایران اسلامی است و در این راستا نقش پیشکسوتان نهاجا و راویان دفاع مقدس درخصوص انتقال مفاهیم و ارزشهای آن دوران طلایی بسیار برجسته است و عقیدتی سیاسی‌ها باید از این ظرفیت نهایت استفاده را ببرند.

سیدیان در ادامه ضمن تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی در تمامی بخشها افزود: فضای مجازی فضایی بسیار گسترده و دارای ظرفیتها و امکانات بیشماری است که تنها با شناخت این فضا امکان استفاده صحیح و اثربخش از آن امکان پذیر است.  با توجه به استقبال گسترده مردم و به خصوص جوانان از این فضا، با برنامه ریزی درست و دقیق می‌توان برنامه‌های آموزشی، دینی، فرهنگی، هنری  را در این فضا اجرا و پیگیری کرد.

معاون تبلیغات و روابط عمومی نیروی هوایی ادامه داد: با توجه به فصل تابستان و ضرورت استفاده درست و بجا از اوقات فراغت و به ویژه برنامه‌های ماه محرم در فضای مجازی، برنامه‌هایی با موضوعات هم چون ترویج و تبیین ولایت‌مداری، ولایت‌پذیری و استکبارستیزی، تبیین مبانی ولایت‌فقیه در عصر غیبت و ترویج سبک زندگی حسینی توسط عقیدتی سیاسی‌ها در تمامی یگانها برگزار می‌شود.

حجت الاسلام سیدیان ضمن اشاره به بهره مندی درست از ظرفیت تئاتر و هنرهای نمایشی خاطرنشان کرد: هنر متعالی تئاتر یکی از بهترین راه‌های انتقال مفاهیم و ارزشهای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و هم چنین ارزشهای ایرانی اسلامی است و پیامی که از طریق تئاتر منتقل می‌شود اثربخشی چندین برابری دارد و در طی چندین دوره برگزاری جشنواره تئاتر سپهر نهاجا بیش از ۶۵ گروه فعال تئاتری را به جامعه هنری ارتش معرفی کرده است و امیدواریم که همکاری عقیدتی سیاسی کلیه یگانها سومین دوره این جشنواره باشکوه تر و پربارتر از گذشته برگزار شود./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ارتش روابط عمومی نیروی هوایی عقیدتی سیاسی ها فضای مجازی برنامه ها دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۰۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعری که در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت

محمود اکرامی فر درباره برنامه «سرزمین شعر» که از شبکه چهارم سیما پخش شد، گفت: این برنامه شعر را به یک گفتمان عمومی و از یک گزاره محفلی به یک گزاره عمومی تبدیل کرد، به طوریکه شعر را در جامعه رواج داد و توانست دوباره به زندگی عمومی، گفتگو‌ها و ارتباطات کلامی مردم برگرداند.

وی افزود: موسی عصمتی یکی از شاعرانی بود که بخاطر جاذبه رسانه‌ای و شعر خوبش از او استفاده کردم و در گروه من قرار داشت. اشعار او را در صفحه مجازی ام منتشر کردم و بازخورد‌های زیادی از آن گرفتم.

این شاعر و داور برنامه تلویزیونی «سرزمین شعر» گفت: بیش از صد هزار نفر از این صفحه من بازدید کردند و شعر این شاعر حدود ۱۰ میلیون نفر بازدیدکننده داشت. خیلی‌ها برای ما نوشتند که با این شعر زندگی کردند و حتی به گریه افتادند. می‌توانم بگویم سرزمین شعر برنامه خوبی بود و می‌تواند بهتر هم شود.

برنامه «سرزمین شعر» در ادامه هجدهمین جشنواره بین المللی شعر فجر از ۲۶ اسفند پارسال در قالب مسابقه شعر به روی آنتن شبکه چهارم سیما رفت و فرصتی شد برای شنیدن اشعار جشنواره و انتخاب شاعران برتر بود. در قسمت اول این برنامه غزلی از موسی عصمتی درباره پدر و کارگران معدنعلاوه بر اینکه حضار برنامه را تحت تاثیر قرار داد، با اقبال عمومی هم همراه شد.

(پدر)

پدرم را خدا بیامرزد، مردِ سنگ و زغال و آهن بود
سال‌های دراز عمرش را، کارگر بود، اهل معدن بود

از میان زغال‌ها در کوه، عصر‌ها رو سفید برمی‌گشت
سربلند از نبرد با صخره، او که خود قله‌ای فروتن بود

پا به پای زغال‌ها می‌سوخت! سرخ می‌شد، دوباره کُک می‌شد
کوره‌ای بود شعله‌ور در خود، کوره‌ای که همیشه روشن بود

بار‌هایی که نانش آجر شد، از زمین و زمان گلایه نکرد
دردهایش، یکی دوتا که نبود! دردهایش هزار خرمن بود

از دل کوه‌های پابرجا، از درون مخوف تونل‌ها
هفت خوان را گذشت و نان آورد، پدرم که خودش تهمتن بود

پدرم مثل واگنی خسته، از سرازیر ریل خارج شد
بی خبر رفت او که چندی بود، در هوای غریب رفتن بود

مردِ دشت و پرنده و باران، مردِ آواز‌های کوهستان
پدرم را خدا بیامرزد، کارگر بود، اهل معدن بود

منبع: صداوسیما

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ادبیات

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش بزرگ عقیدتی سیاسی در بافق
  • مراسم هفته عقیدتی سیاسی در نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک
  • برگزاری ۲۷ عنوان برنامه به‌مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سراوان
  • آغاز طرح ملی مشاركت اجتماعی مردم در فضای مجازی از تابستان
  • خود مراقبتی در فضای مجازی امری ضروری است
  • اجرای ۳۰ عنوان برنامه طی هفته عقیدتی سیاسی در کرمانشاه
  • شعری که در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در کرمانشاه