Web Analytics Made Easy - Statcounter

 داود قربان نژاد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه کمبودی از لحاظ تامین و عرضه مرغ در استان وجود ندارد، افزود: با توجه به افزایش قیمت گوشت مرغ آماده طبخ تازه در سطح بازار استان، به منظور کنترل قیمت این محصول، این اقدام انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: شرکت پشتیبانی امور دام استان پس از اخذ مجوزهای لازم اقدام به توزیع مرغ منجمد داخلی کشتار شده با خط ۲ اتوماتیک در سطح استان کرده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست مدیریت شرکت پشتیبانی امور دام آذربایجان‌غربی گفت: این شرکت از اوایل تیرماه تاکنون حدود ۲۵۰ تن از این محصول استراتژیک را با هماهنگی سازمان صمت، به قیمت مصوب ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان، بین شهرستان های استان توزیع کرده‌است و جهت تنظیم بازار آمادگی توزیع حداقل ۶۰۰ تن را دارد.

قربان نژاد اظهار کرد: با توجه به وجود ذخایر قابل توجه در سردخانه این مجموعه، گوشت مرغ منجمد آماده طبخ تازه در استان های آذربایجان شرقی به مقدار ۳۵۰ تن و اردبیل به مقدار ۱۰۶ تن توزیع کرده ایم.

وی اضافه کرد: گوشت مرغ های توزیعی مربوط به بهترین کشتارگاه‌های استان و به لحاظ کیفی، وزن و سیستم نگهداری از جمله انجماد سریع در بالاترین سطح استاندارد هستند.

آذربایجان غربی دارای بیش از ۷۵۰ واحد مرغداری گوشتی، مادر و تخم‌گذار است و علاوه بر تامین نیاز استان، بخشی از گوشت مرغ آذربایجان‌شرقی را نیز تولید می‌شود.

این استان دارای سه میلیون و ۳۶۵ هزار نفر جمعیت است که از این تعداد ۲ میلیون و ۱۳۶ هزار نفر شامل ۶۲.۷ درصد در مناطق شهری ساکن هستند. 

برچسب‌ها آذربایجان غربی گوشت مرغ ستاد تنظیم بازار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی گوشت مرغ ستاد تنظیم بازار آذربایجان غربی گوشت مرغ ستاد تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۰۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح هتل و آغاز اجرای تله کابین خوشاکو در ارومیه

با حضور معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی، رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه و تعدادی دیگر از مسئولان، یک باب هتل در ارومیه افتتاح شد.

این هتل با  ۵۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و با اشتغال‌زایی برای پنج نفر احداث شده و دارای ۳۲ اتاق با ۷۸ تخت اقامتی است.

کلنگ احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه به زمین زده شد

با حضور معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی عملیات احداث هتل و تله‌کابین پیست اسکی خوشاکو ارومیه  آغاز شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی در مراسم کلنگ‌زنی این پروژه اظهار کرد: این پروژه در راستای توسعه مسیر گردشگری سبز سرو_اشنویه اجرا می‌شود و دارای یک خط تله‌کابین به طول یک هزار و ۳۰۰ متر  و یک هتل با ۷۰ تخت اقامتی است که افتتاح این پروژه در توسعه گردشگری استان تاثیر مهمی خواهد داشت.
 
مرتضی صفری افزود: نزدیکی به مرز سرو و وجود جاذبه‌های تاریخی و گردشگری آبشارهای سوله‌دوکل و سلوک، پیست اسکی خوشاکو، آب گرم هفت‌آباد و ... از جمله ظرفیت‌های سیلوانا هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • خرید ۵۳۰ تن گوشت مرغ منجمد در استان قزوین
  • افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی در آذربایجان غربی
  • افتتاح هتل و آغاز اجرای تله کابین خوشاکو در ارومیه
  • آغاز خرید مرغ تولید خوزستان توسط شرکت پشتیبانی امور دام
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 
  • توزیع روزانه ۴ تن گوشت قرمز در بازار روزهای کرج
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • امحاء۲۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد فاسد در آمل
  • توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت