Web Analytics Made Easy - Statcounter

بررسی مسائل لیبی و ارمنستان در نشست شورای عالی امنیت ملی ترکیه تیتر مشترک اغلب روزنامه‌های امروز آنکارا است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، بسیاری از روزنامه‌های ترکیه، در عکس و تیتر صفحه نخست برگزاری نشست شورای عالی امنیت ملی را برجسته کرده‌اند.

جمهوریت:

قدرت‌نمایی ترکیه و یونان در دریای سفید در برابر هم 

نه به خشونت علیه زنان

ملی گازته:

1 گرم طلا٬ 410 لیره

واقعاً شرایط اقتصادی ترکیه خوب نیست

آکشام:

بررسی مسائل لیبی و ارمنستان در نشست امنیت ملی ترکیه

سکوت مرکل در مورد ربوده شدن یک دختر به دست پ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ک.ک

ینی چاغ:

پاسخ تند ترکیه به یونان

کشته شدن جوان آذری به دست ارامنه در آمریکا

ینی آسیا:

آزادی بیان را بیش از این٬ محدود نکنید

بحران لیبی٬ راهکار نظامی ندارد

سوزجو:

دعوتنامه وی.آی.پی برای نماز

5 اعتراف‌گر شبکه گولن٬ به سر کار بازگردانده شدند

قرار:

ترکستان شرقی تحت ظلم چین و روسیه

روسیه به دنبال نابودی تاریخ کریمه

ینی آکیت:

گسترده‌تر شدن اعتراضات علیه نتانیاهو

اردوغان٬ آمال و اهداف اربکان را عملی کرد

آیدنلک:

نقشه ترکیه و روسیه در لیبی

انقلاب آزادی 112 ساله شد

انتهای پیام/

R7650/P/S8,88,89,1414/CT7 واژه های کاربردی مرتبط ترکیه بیشتر بخوانید... نشریات ترکیه|آمریکا اف ۳۵ را از ما گرفت/ اردوغان: در مرز عراق، مناطق امن، ایجاد می‌کنیم نشریات ترکیه|روزنامه‌ها٬ نیمی از خوانندگانشان را از دست دادند/آمریکا به دنبال حفظ پ.ک.ک نشریات ترکیه| داوود اوغلو: مهم این است که اخلاق سلطان فاتح را حفظ کنید/ جنگ به دروازه‌های سرت رسید قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... نشریات ترکیه|آمریکا اف ۳۵ را از ما گرفت/ اردوغان: در مرز عراق، مناطق امن، ایجاد می‌کنیم نشریات ترکیه|روزنامه‌ها٬ نیمی از خوانندگانشان را از دست دادند/آمریکا به دنبال حفظ پ.ک.ک نشریات ترکیه| داوود اوغلو: مهم این است که اخلاق سلطان فاتح را حفظ کنید/ جنگ به دروازه‌های سرت رسید واژه های کاربردی مرتبط ترکیه پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ دومین ضربه به «فشار حداکثری» آمریکا با توافق بلندمدت ایران-روسیه/ ماجرای توافق ۲۰ ساله چیست؟ ۲ ضرورت پاسخ جدی‌تر ایران به چشم‌سفیدی کره‌‌جنوبی/ رعیت آمریکا نیستید؟ اثبات کنید ۳ شمخانی: انتقام سخت‌تری در راه است ۴ وزارت دفاع روسیه از آماده بودن واکسن کرونا خبر داد ۵ بازتاب دیدار مصطفی الکاظمی با رهبر معظم انقلاب در رسانه‌های عربی ۶ پادشاه سعودی در انتظار دیدار با الکاظمی در «اولین فرصت ممکن» ۷ ترامپ: احتمالا تعداد بیشتری از کنسولگری‌های چین در آمریکا بسته ‌شود ۸ واکنش سخنگوی وزارت خارجه به ادعاها درباره خرابکاری و حملات سایبری مهمترین اخبار بین الملل واکنش سخنگوی وزارت خارجه به ادعاها درباره خرابکاری و حملات سایبری اصرار ترامپ برای اعزام ماموران فدرال به سایر شهرهای آمریکا شکست سودای اشغالگری صهیونیست‌ها/ اولین سیگنال‌های ناتوانی تل‌آویو در جنگ لبنان برنامه دموکرات‌ها در صورت پیروزی در انتخابات آمریکا/ از بازسازی برجام تا مذاکرات موشکی با ایران مهمترین اخبار تسنیم توضیحات همتی درباره فرایند پرداخت وام ودیعه مسکن/ بانک‌ها به سایر متقاضیان با نرخ ۱۸ درصد وام ودیعه را بپردازند طرح های دوازده گانه اقتصادی مجلس/توجه ویژه مجلس یازدهم به معیشت مردم انتشار برای نخستین بار | مقام معظم رهبری: آمار فرزندآوری کمتر از نرخ جانشینی است/ این مسئله از همه خطرات بزرگتر است شکست سودای اشغالگری صهیونیست‌ها/ اولین سیگنال‌های ناتوانی تل‌آویو در جنگ لبنان بهره‌برداری از فاز نخست پروژه عظیم ۳۷۵۰ هکتاری شبکه آبیاری تحت فشار دشت میناب آغاز شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ترکیه ترکیه نشریات ترکیه روزنامه ها بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۱۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم‌های جدید انگلیس علیه شهرک‌نشینان صهیونیست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، وزارت امور خارجه انگلیس از اعمال تحریم‌های جدید علیه گروه‌ها و افراد افراطی مرتبط با خشونت شهرک‌نشینان صهیونیست در کرانه باختری اشغالی خبر داد.

«دیوید کامرون» وزیر امور خارجه انگلیس گفت که این بسته تحریمی دو گروه که حملات خشونت‌آمیز شهرک نشینان صهیونیست را علیه فلسطینیان رهبری می کنند و همچنین چهار نفر را که مسئولیت مستقیم انجام این اقدامات را در کرانه باختری بر عهده دارند، هدف قرار می دهد.

وزیر خارجه انگلیس افزود که مقامات اسرائیلی باید دست اندرکاران خشونت علیه فلسطینیان در کرانه باختری را دستگیر کنند.

وزارت امور خارجه انگلیس پیشتر هم با تحریم شماری از شهرک‌نشین‌ها اعلام کرده بود که خشونت شهرک نشینان افراطی در کرانه باختری طی یک سال گذشته به سطح بی‌سابقه‌ای رسیده است و برخی از شهرک‌نشین‌های اسرائیلی از آزار و اذیت، ارعاب و خشونت برای اعمال فشار روی جوامع فلسطینی برای ترک سرزمین خود استفاده می‌کنند.

کد خبر 6095969

دیگر خبرها

  • واکنش روسیه به بازداشت گسترده دانشجویان در آمریکا
  • تحریم‌های جدید انگلیس علیه شهرک‌نشینان صهیونیست
  • خیزش دانشجویان آمریکا نشان‌دهنده بیداری وجدان‌های‌ جهانی است
  • خشونت علیه دانشجویان و اساتید ذات واقعی آمریکا را نشان داد
  • بازداشت هزاران دانشجو در آمریکا دروغ آزادی بیان را اثبات کرد
  • اعتراف کی‌یف به دستاورد‌های نظامی روسیه
  • تحولات اوکراین| اعتراف کی‌یف به دستاوردهای نظامی روسیه
  • اتهامات آمریکا علیه روسیه نفرت‌انگیز و بی‌اساس است
  • واکنش در سازمان ملل به خشونت علیه دانشجویان آمریکا
  • آنتونوف: اتهام‌زنی آمریکا درباره تسلیحات شیمیایی نفرت‌انگیز است