Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده تا دو ماه آینده عملیات اجرایی پروژه ریل گذاری راه آهن اردبیل از سمت میانه با جدیت آغاز می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، خیرالله خادمی ظهر امروز در بازدید از پروژه راه آهن اردبیل اظهار داشت: پروژه بزرگ راه آهن اردبیل-میانه با توجه به شرایط موجود در حال حاضر به عنوان یکی از بزرگترین و اساسی ترین پروژه های زیرسازی کشور است که با اهتمام ویژه و با جدیت کامل در دست اجرا قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از برنامه‌ریزی برای تداوم عملیات ریل‌گذاری پروژه راه‌آهن اردبیل خبر داد و افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده تا دو ماه آینده عملیات اجرایی پروژه ریل‌گذاری راه آهن اردبیل از سمت میانه با جدیت آغاز می‌شود.

خادمی در روند اجرای عملیات احداث راه آهن اردبیل را ضروری دانست و تصریح کرد: در حال حاضر زیرسازی پروژه راه آهن اردبیل حدود 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در تلاشیم با تسریع در روند اجرای آن طرح احداث ابنیه‌های بزرگ که در مسیر قرار دارد را تا پایان امسال به اتمام برسانیم.

استاندار بوشهر: پروژه راه آهن بوشهر - شیراز در سخت‌ترین شرایط مالی کشور فعال استافتتاح راه آهن خواف - هرات در آبان‌ماه/ ظرفیت فعال بندر چابهار 4 برابر شدمعاون وزیر راه: پروژه راه آهن زاهدان ـ چابهار آغاز ترانزیت ایران به آسیای میانه ‌خواهد بود

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور با تاکید بر تامین اعتبارات لازم پروژه راه آهن اردبیل بیان کرد: در جریان دو و نیم سال گذشته که پروژه راه آهن اردبیل مورد پیگیری قرار گرفته است حدود 1 هزار میلیارد تومان در این پروژه هزینه شده است و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده نیز به همین اندازه اعتبار تا پایان امسال اعتبار نیازمند است.

وی با اشاره به بهره‌برداری از ایستگاه‌های این راه آهن اظهار کرد: پیرو زمانبندی های انجام شده در جریان سفر وزیر راه به اردبیل تا پایان امسال 100 کیلومتر از پروژه راه آهن اردبیل ریل گذاری شده و همچنین سه مورد از ایستگاه های این پروژه نیز آماده بهره برداری خواهد شد.

انتهای پیام/‌146/ش

R41374/P/S6,49/CT11 بیشتر بخوانید... ادامه عملیات اجرایی راه آهن «اقلید- یاسوج» از اولویت‌های وزرات راه نیست خط دوم راه آهن کرج - قزوین توسط رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس در البرز افتتاح شد لرستان| روند تکمیل راه آهن دورود- الیگودرز سرعت می‌گیرد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ادامه عملیات اجرایی راه آهن «اقلید- یاسوج» از اولویت‌های وزرات راه نیست خط دوم راه آهن کرج - قزوین توسط رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس در البرز افتتاح شد لرستان| روند تکمیل راه آهن دورود- الیگودرز سرعت می‌گیرد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ رکورد تلفات جانی ناشی از ابتلا به کرونا در آذربایجان‌شرقی شکسته شد ۲ درخواست علمای اهل‌سنت از مردم استان گلستان/ دیدو بازدیدهای عیدقربان را تعطیل کنید ۳ گزارش| اما و اگرهای ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان/ ‌قانون ۶۰روزه‌ای که ابلاغیه آن ۶۰۰روزه شد ۴ ‌فرمانده مرزبانی ناجا: ‌تشکیل قرارگاه هوشمندسازی مرزی کشور ابلاغ شد / کشف ۴۶ تن مواد مخدر توسط مرزبانان ۵ فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص): در اجرای پروژه‌ها مشارکتی با خارجی‌ها نداریم/ هیچ‌گاه ‌دنبال سود نیستیم+ فیلم ۶ رونق بازار موتورسیکلت و دوچرخه فروشان در دست ارز نیمایی؛ مسئولان همراهی کنند ۷ به مناسبت پرواز جاودانه شهید دوران|در رثای خلبانی که صدام برای سرش جایزه گذاشت/ داغ‌هایی که شهید دوران بر دل رژیم بعث گذاشت ۸ گزارش| «خانه بومیان»؛ فرصتی مغفول اما مغتنم برای رونق گردشگری فرهنگی کیش است+ تصاویر مهمترین اخبار استانها ‌تصرف غیرقانونی ۳۴۰ کیلومتر از نوار ساحلی شمال و جنوب ایران / هفته آینده اسامی دستگاه‌های‌ متخلف‌ اعلام می‌شود فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص): در اجرای پروژه‌ها مشارکتی با خارجی‌ها نداریم/ هیچ‌گاه ‌دنبال سود نیستیم+ فیلم ماجرای پارچه‌های کشف شده در تخت جمشید چه بود؟ / جزئیات جدید‌ از صنعت نساجی در زمان هخامنشی‌ معاون وزیر صنعت: ۶ میلیون تن گندم از کشاورزان خریداری شد مهمترین اخبار تسنیم توضیحات همتی درباره فرایند پرداخت وام ودیعه مسکن/ بانک‌ها به سایر متقاضیان با نرخ ۱۸ درصد وام ودیعه را بپردازند طرح های دوازده گانه اقتصادی مجلس/توجه ویژه مجلس یازدهم به معیشت مردم انتشار برای نخستین بار | مقام معظم رهبری: آمار فرزندآوری کمتر از نرخ جانشینی است/ این مسئله از همه خطرات بزرگتر است شکست سودای اشغالگری صهیونیست‌ها/ اولین سیگنال‌های ناتوانی تل‌آویو در جنگ لبنان بهره‌برداری از فاز نخست پروژه عظیم ۳۷۵۰ هکتاری شبکه آبیاری تحت فشار دشت میناب آغاز شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پروژه راه آهن اردبیل عملیات اجرایی برنامه ریزی ترین اخبار ریل گذاری انجام شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۱۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت راه و شهرسازی، در سفر وزیر راه و شهرسازی و سرپرست شرکت عمران شهر‌های جدید به شهر جدید سهند، عملیات اجرایی تعداد ۵ هزار و ۱۴۷ پروژه نهضت ملی مسکن به همراه ۱۲ پروژه روبنایی شامل یک باب مسجد، ۴ مدرسه و سایر پروژه‌ها در قالب تکمیل نواقص محوطه سازی و آماده سازی با حضور وزیر راه و شهرسازی و رئیس هیأت مدیره و سرپرست شرکت عمران شهر‌های جدید در شهر جدید سهند آغاز شد.

همچنین در این مراسم تعداد ۸۳۱ واحد نهضت ملی مسکن و ۵ پروژه روبنایی شامل یک مدرسه هوشمند کودکان استثنائی، آسفالت ابتدای آزادراه تبریز – سهند، کنارگذر شهید فخری زاده، مجتمع تجاری باران و پروژه قطعات باغ ویلایی فاز ۴ این شهر جدید نیز به افتتاح رسید.

در پایان طبق برنامه ریزی انجام شده طی مراسمی تعداد ۱۷۷ واحد در قالب واگذاری‌های گروهی قانون حمایت از ایثارگران به متقاضیان این طرح واگذار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲۱ هزار نوآموز اردبیلی مورد سنجش قرار می‌گیرند
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • اعلام حمایت دانشجویان اردبیلی از جنبش ضدصهیونیستی
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • سلاخی مرد جوان در چاقوکشی زن و شوهری | زن اردبیلی شوهر سابقش را کشت
  • آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز
  • عملیات احداث زیرگذر سرخون آغاز شد
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر