Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-06@22:18:34 GMT

سامانه ملی امید زندگی در کرمان فعال شده است

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۲۱۷۸۰

سامانه ملی امید زندگی در کرمان فعال شده است

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: سامانه ملی امید زندگی توسط سمن‌ها به صورت اختصاصی در کرمان طی هفته ازدواج امسال فعال شده و قابلیت بسیاری دارد و با شرایط زندگی امروزی نیاز به مشاوره داریم و استفاده از این سامانه برای تمامی افراد در هر جایگاهی ضروری است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ میثم پاریزی در دومین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان با حضور استاندار کرمان برگزار می‌شد، افزود: سامانه ملی امید زندگی توسط سمن‌ها به صورت اختصاصی در کرمان طی هفته ازدواج امسال فعال شده و قابلیت بسیاری دارد و با شرایط زندگی امروزی نیاز به مشاوره داریم و استفاده از این سامانه برای تمامی افراد در هر جایگاهی ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: این ستاد متشکل از ۲۱ دستگاه عضو با مسئولیت مستقیم و چهار نفر از اعضای مجمع جوانان که در نشست گذشته ابلاغ خود را از استاندار کرمان دریافت کردند تشکیل شده است.

پاریزی گفت: استان کرمان ۱۳۵ سمن دارای اعتبارنامه از وزارت ورزش و جوانان دارد که این سمن ها متناسب با توانمندیشان به لحاظ فکری و جسمی در حوزه های اجتماعی، فرهنگی، علمی و مذهبی فعالیت دارند و با توجه به علاقمندی تاثیرات بسیاری در بخش اجتماعی و فرهنگی استان کرمان گذاشته‌اند.

وی تصریح کرد: در زمان کرونا جوانان و سمن ها اقدامات موثری پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری در رزماش همدلی، کمک مومنانه و همت جوانانه ۱۰ هزار بسته معیشتی تهیه و بین آسیب دیدگان توزیع کردند و توزیع مواد ضدعفونی کننده و بسته های بهداشتی را در مناطق حاشیه ای شهرها داشتیم و اقداماتی در بخش سیل در جنوب استان کمک کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان همچنین سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و فاطمه(س) و نام گذاری هفته ازدواج را تبریک گفت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ورزش و جوانان پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان استان کرمان سمن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۱۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه جدید بارشی در زنجان فعال می‌شود

ارسطو محمدی گفت: از روز گذشته سامانه بارشی وارد این استان شد که امروز و فردا با شدت کمتری فعالیت خواهد کرد.

وی اضافه کرد: بر این اساس آسمان امروز استان صاف تا قسمتی ابری است و در بعدازظهر بارش پراکنده باران به وقوع می پیوندد.

این کارشناس ادامه داد: علاوه بر آن وزش باد شدید نیز تا ۵۰ کیلومتر بر ساعت اغلب مناطق استان را فرا می گیرد.

وی اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشتته زنجان با دمای هفت درجه بالای صفر و گیلوان با ۲۵ درجه بالای صفر به ترتیب خنک ترین و گرمترین ایستگاه های هواشناسی استان بود.

به گفته کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان دمای فعلی شهر زنجان ۱۲ درجه بالای صفر است که نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه کاهش دارد.

استان زنجان از ۵۷ ایستگاه هواشناسی برخوردار است که کارشناسان حرفه‌ای در چهار باب از این ایستگاه‌ها به صورت شبانه روز و در چهار ایستگاه دیگر طی ۱۲ ساعت مستقر هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • در کنار همه مسایل اقتصادی به ابعاد فرهنگی فرزندآوری توجه شود
  • انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری، برای نخستین‌بار + عکس
  • تعریف ظرفیت‌های مشاوره‌ای برای افرادی که در سن ازدواج هستند
  • نرخ جمعیت در قزوین بحرانی است/ روند کاهشی در مرکز استان
  • نرخ جمعیت در قزوین بحرانی است / کاهش جمعیت در مرکز استان
  • سطح امید به زندگی در اروپا به ۸۱.۵ سال رسید
  • فیلم| رئیسی: فعال شدن اقتصاد در روستاها مانع مهاجرت جوانان به حاشیۀ شهرها می‌شود
  • شورای حل اختلاف فراجا در کرمان فعال شد
  • سامانه بارشی مجدد دوشنبه در اصفهان فعال می‌شود
  • سامانه جدید بارشی در زنجان فعال می‌شود