Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@15:33:37 GMT

آغاز مرحله اول طرح پایش تصویری ایلام

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۲۱۸۴۶

آغاز مرحله اول طرح پایش تصویری ایلام

شهردار ایلام گفت: مطالعات جامع طرح پایش تصویری شهر ایلام به پایان رسیده و فاز اول این طرح بزودی آغاز می شود.

به گزارش ایمنا، طالب صادقیان اظهار کرد: کار مطالعات جامع پایش تصویری شهر ایلام توسط مشاور ذیصلاح به اتمام رسیده و در ماه جاری پیمان سپاری فاز اول این طرح انجام خواهد شد.

وی افزود: برای انجام مطالعات تمامی نظرات و پیشنهادات دستگاه‌های امنیتی و انتظامی که علاوه بر شهرداری، بهره برداران این طرح هستند لحاظ و فاز اول اجرایی آن در هسته مرکزی بزودی آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار ایلام تصریح کرد: طرح پایش تصویری به عنوان یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌های شهری محسوب شده که برای کنترل هوشمند ترافیک، افزایش ضریب امنیت اجتماعی، کاهش هزینه‌های مدیریت شهری، ثبت دائم وقایع، جلوگیری از وقوع جرم و کارهای غیر قانونی، کمک به مدیریت بحران، ثبت جرایم و تخلفات و همچنین مدیریت متمرکز در نقاط هدف کاربرد دارد.

منبع: مهر

کد خبر 435211

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهروند شهرداری شهر پایش تصویری مدیریت شهری حقوق شهروندی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق پایش تصویری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۱۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) واکنش معنادار دروازه‌بان آلومینیوم به شکست پرسپولیس

تیم آلومینیوم شب گذشته در حالی پرسپولیس را از گردونه رقابت‌های جام حذفی کنار گذاشت که احمد گوهری سنگربان اراکی‌ها سهم زیادی در پیروزی تیمش داشت.

گوهری دروازه‌بان سابق پرسپولیس که در ابتدای فصل از جمع سرخ‌پوشان جدا شد بعد از شکست تیم سابقش تصویری را در فضای مجازی منتشر کرد.

گوهری با انتشار تصویری از یک کاغذ با این متن (خدایا یک خواهش بزرگ از تو دارم...می‌خوام بعد از بازی وقتی اومدم خونه خوشحال سربلند و حال خوب داشته باشم) روی دیوار در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: «خداوند بعضی از مارو برای بعضی دیگر به عنوان روزی قرار میده».

اینطور که به نظر می‌رسد گوهری این کاغذ را قبل از بازی با پرسپولیس در محلی خاص یا دیوار اتاق خود چسبانده است.

منبع:خبرورزشی 

دیگر خبرها

  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد + فیلم
  • ۱۱ اردیبهشت؛ برگزاری مرحله دوم آزمون پایش عملکرد یادگیری دبیرستانی‌ها
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • آغاز طرح مدیریت مکانیزه پارک حاشیه ای خودرو در اردبیل
  • نتایج روز سوم از دور برگشت مرحله گروهی لیگ بسکتبال امید
  • (عکس) واکنش معنادار دروازه‌بان آلومینیوم به شکست پرسپولیس
  • روند کاهشی جرم سرقت در استان کرمان
  • کاهش جُرم سرقت در کرمان
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • مبارزه بیولوژیک با آفات، در مزارع دیم ایلام آغاز شد