Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت شروع هفته ازدواج، کاروان جهیزیه در قالب پویش مردمی ازدواج جوانان با همراهی خیران و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و کمیته امداد راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان، به مناسبت اول ذی الحجه مصادف با سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت زهرا (س)، کاروان جهیزیه در قالب پویش مردمی ازدواج جوانان با همراهی خیران و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و کمیته امداد راه اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کاروان عصر چهارشنبه در سمنان از امام زاده اشرف، گلزار شهید دانشگر به عنوان مبدا به سمت بوستان شقایق سمنان حرکت کرد و این کاروان در  شهرهای گرمسار، دامغان و شاهرود نیز به طور همزمان راه اندازی شد.

در این پویش و در راستای ترویج ازدواج آسان، جهیزه نوعروسان به کمک 70 مرکز نیکوکاری، اداره کل ورزش و جوانان و کمیته امداد تهیه شده است.

خبرنگار: آسیه طباطبایی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: راه اندازی شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۱۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام نخستین کاروان عمره استان سمنان به سرزمین وحی

نخستین کاروان عمره مفرده استان سمنان از شاهرود به سرزمین وحی اعزام شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075147 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • مشارکت مردمی در بهزیستی خراسان جنوبی ۱۱۶ درصد افزایش یافت
  • اعزام نخستین کاروان عمره استان سمنان به سرزمین وحی
  • تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس
  • همراهی بیلبورد‌های پایتخت با هفته زمین پاک
  • بیش از ۱۰ هزارمددجوی خراسان شمالی از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شدند  
  • دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند
  • فراهم کردن زمینه تحصیل و ازدواج از مهم‌ترین اهداف کمیته است
  • راه اندازی پویش هشتگ معلم عزیزم
  • هیچ دولتی بدون مشارکت مردم توسعه پذیر نیست
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند بستان آبادی