Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار ایلام با اشاره به این‌که جهش تولید مستلزم تأمین منابع مالی در گردش واحدهای تولیدی گفت: با اهتمام و وحدت مدیریت اجازه نخواهیم داد چرخه تولید در ایلام متوقف شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی ظهر امروز در نشست بررسی راهکارهای زمینه‌سازی جهش تولید در استان ایلام اظهار داشت:  تأمین منابع مالی از مهمترین اقداماتی است که می‌تواند در زمینه گردش واحدهای تولیدی مؤثر باشد و این امر ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار ایلام گفت: تسریع در روند جذب تسهیلات به جهت جهش تولید و افزایش راندمان واحدهای تولیدی باید به‌طور جدی در دستور کار دستگاه‌های زیرربط قرار داده شود و مسئولان برای این مهم بیشترین وقت خود را صرف کنند.

وی افزود: از هیچ مسئولی پذیرفته نیست که تولید واحدهای فعال در سطح استان به دلیل نبود منابع مالی در گردش با رکود مواجه شود.

تأکید استاندار گیلان بر تکمیل پروژه‌های "جهش تولید"؛ هیچ تعللی از مدیران پذیرفتنی نیستافزایش صادرات کالا از گیلان؛ مبارزه با قاچاق کالا زمینه «جهش تولید» را فراهم کردتلاش بسیج برای تحقق جهش تولید/ دهکده "اقتصاد مقاومتی" در استان زنجان راه‌اندازی می‌شود

استاندار ایلام خاطرنشان کرد: عملکرد تمام دستگاه‌های مرتبط با حوزه تولید در روند سیاستگذاری، رفع موانع و حذف بروکراسی‌های زائد ارزیابی خواهد شد و ادامه مدیریت به نتیجه این ارزیابی‌ها مرتبط خواهد بود.

وی، بانک‌های عامل را مقید به تسریح در روند پرداخت‌ها کرد و گفت: بانک‌ها در ارتباط با واحدهای تولیدی نظر مساعد داشته باشند و مسئولان کشوری نیز بر این مسئله اتفاق‌نظر دارند.

استاندار ایلام، خاطرنشان کرد: با اهتمام و وحدت مدیریت اجازه نخواهیم داد چرخه تولید در ایلام متوقف شود.

انتهای پیام/180/س

R7718/P/S6,52/CT11 بیشتر بخوانید... تأکید استاندار گیلان بر تکمیل پروژه‌های "جهش تولید"؛ هیچ تعللی از مدیران پذیرفتنی نیست راه جهش تولید از بازار سرمایه می‌گذرد جمعی از ائمه جماعت استان کرمانشاه: جهش تولید نیازمند مدیریت جهادی است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... تأکید استاندار گیلان بر تکمیل پروژه‌های "جهش تولید"؛ هیچ تعللی از مدیران پذیرفتنی نیست راه جهش تولید از بازار سرمایه می‌گذرد جمعی از ائمه جماعت استان کرمانشاه: جهش تولید نیازمند مدیریت جهادی است پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ رکورد تلفات جانی ناشی از ابتلا به کرونا در آذربایجان‌شرقی شکسته شد ۲ گزارش| اما و اگرهای ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان/ ‌قانون ۶۰روزه‌ای که ابلاغیه آن ۶۰۰روزه شد ۳ درخواست علمای اهل‌سنت از مردم استان گلستان/ دیدو بازدیدهای عیدقربان را تعطیل کنید ۴ ‌فرمانده مرزبانی ناجا: ‌تشکیل قرارگاه هوشمندسازی مرزی کشور ابلاغ شد / کشف ۴۶ تن مواد مخدر توسط مرزبانان ۵ فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص): در اجرای پروژه‌ها مشارکتی با خارجی‌ها نداریم/ هیچ‌گاه ‌دنبال سود نیستیم+ فیلم ۶ به مناسبت پرواز جاودانه شهید دوران|در رثای خلبانی که صدام برای سرش جایزه گذاشت/ داغ‌هایی که شهید دوران بر دل رژیم بعث گذاشت ۷ رونق بازار موتورسیکلت و دوچرخه فروشان در دست ارز نیمایی؛ مسئولان همراهی کنند ۸ گزارش| «خانه بومیان»؛ فرصتی مغفول اما مغتنم برای رونق گردشگری فرهنگی کیش است+ تصاویر مهمترین اخبار استانها هشدار معاون وزیر بهداشت به مردم ایران / ‌هرگز به مازندران سفر نکنید / احتمال ابتلا به کرونا بالاست رئیس سازمان بسیج: کاهش آمار فرزندآوری ‌از نتایج سختی راه ازدواج است / توجه به رشد جمعیت و فرزند‌آوری در بسیج عضو کمیسیون بهداشت مجلس: احتمال شیوع کرونا بعد از اعیاد قربان و غدیر/ بیمارستان‌ها به حالت آماده‌باش درآیند ‌تصرف غیرقانونی ۳۴۰ کیلومتر از نوار ساحلی شمال و جنوب ایران / هفته آینده اسامی دستگاه‌های‌ متخلف‌ اعلام می‌شود مهمترین اخبار تسنیم توضیحات همتی درباره فرایند پرداخت وام ودیعه مسکن/ بانک‌ها به سایر متقاضیان با نرخ ۱۸ درصد وام ودیعه را بپردازند طرح های دوازده گانه اقتصادی مجلس/توجه ویژه مجلس یازدهم به معیشت مردم انتشار برای نخستین بار | مقام معظم رهبری: آمار فرزندآوری کمتر از نرخ جانشینی است/ این مسئله از همه خطرات بزرگتر است هشدار معاون وزیر بهداشت به مردم ایران / ‌هرگز به مازندران سفر نکنید / احتمال ابتلا به کرونا بالاست شکست سودای اشغالگری صهیونیست‌ها/ اولین سیگنال‌های ناتوانی تل‌آویو در جنگ لبنان درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: واحدهای تولیدی استاندار ایلام جهش تولید پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۲۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل معضل پسماند در استان نیازمند هم افزایی مردم و مسئولان مرتبط است

حسن بهرام نیا استاندار ایلام در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان با حضور نامی، معاون وزیر و رییس سازمان مدیریت بحران کشور، اظهار کرد: معضل پسماند در استان ظرف یک بازه زمانی کوتاه مدت در شهر ایلام و استان رفع شود.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه پسماند امروز به منزله طلای سیاه در سطح جهان است، گفت:هر فردی در این حوزه سرمایه گذاری کند هم به حوزه حفاظت از محیط زیست کمک می‌کند و هم در حوزه سرمایه گذاری، از حاشیه سود برخوردار خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه به مسئولان مربوطه در حوزه پسماند اعلام اخطار می‌کنم که باید این موضوع در استان حل شود، ابراز کرد: این زیبنده استان نیست که موضوع پسماند در استان به یک مشکل تبدیل شود.

بهرام نیا خاطرنشان کرد: حل این معضل باید حتما در دستور کار شهردار‌ها و فرمانداری‌های ایلام، مهران و ملکشاهی قرار گیرد که در یک بازه زمانی کوتاه مدت این معضل در استان حل شود.

استاندار ایلام با تاکید بر اینکه در بحث پسماند نیاز به یک هم افزایی است، مطرح کرد: سرمایه گذاری، هم افزایی و تعامل مردم و جدیت مدیران دستگاه‌های مرتبط در این حوزه لازم است.

بهرام‌نیا تصریح کرد: به معدود افرادی که حقوق شهروندی مردم را رعایت نکنند و پسماند‌های خود را در حاشیه جاده‌ها و اطراف شهر رها می‌کنند اخطار می‌دهیم که طبق قانون با این قانون شکنان برخورد خواهد شد.

وی با قدردانی از مشارکت اقشار مختلف مردم برای داشتن شهری زیبا و لزوم فرهنگ‌سازی در این حوزه، ابراز کرد: برای جلوگیری از رها شدن پسماند توسط برخی افراد، در بسیاری از بلوار‌های اطراف شهر ایلام نیوجرسی نصب شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است
  • بیش از ۱۰ هزار واحد صنعتی به چرخه تولید بازگشتند
  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام
  • شاهد «یقه‌گیری» نمایندگان مجلس دوازدهم نخواهیم بود
  • یک گرم چای سنواتی هم تاکنون در چرخه مصرف قرار نگرفته است
  • چای سنواتی تاکنون در چرخه مصرف قرار نگرفته است
  • قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • حل معضل پسماند در استان نیازمند هم افزایی مردم و مسئولان مرتبط است