Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@15:55:46 GMT

مدارس غیرانتفاعی در گرگان به فکر خرید ملک باشند

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۲۲۶۲۸

مدارس غیرانتفاعی در گرگان به فکر خرید ملک باشند

حمیدی به استیجاری بودن مدارس غیرانتفاعی اشاره کرد و گفت: مدارس غیرانتفاعی در گرگان به فکر خرید ملک باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محمد حمیدی» ظهر امروز (پنجشنبه ۲ مرداد) در جلسه شورای آموزش و پرورش گرگان اظهار کرد: ثبت نام دانش آموزان و شروع کلاس ها اهمیت بالایی دارد و بسته به شرایط هر سه سناریو را در نظر می گیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار گرگان ادامه داد: با توجه به شرایط کرونا باید سناریوهای مختلف از جمله برگزاری کلاس های حضوری و یا برگزاری کلاس ها به صورت غیر حضوری و تلفیقی از هر دو را داشته باشیم.

 

حمیدی خاطرنشان کرد: شورای آموزش و پرورش گرگان آمادگی برای همکاری و تصویب هر برنامه بر اساس شرایط کرونا را دارد و پیشنهادات لازم در هر جلسه مطرح شود و در صورت نیاز به جلسه فوق العاده، قطعاً  این جلسات ادامه خواهد داشت.

 

وی به استیجاری بودن مدارس غیرانتفاعی اشاره کرد و گفت: نیاز است که در حوزه مدارس غیرانتفاعی هیئت امنا به فکر خرید ملک باشند.

 

فرماندار گرگان به همراهی همه دستگاه ها با آموزش و پرورش برای حل مشکلات آموزشی اشاره کرد و افزود: شبکه شاد باید بیش از گذشته به خانواده ها معرفی شود و در صورت عدم کشف واکسن کرونا شبکه شاد برای دانش آموزان ما بسیار حیاتی است.

 

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: ویروس کرونا محمد حمیدی مدارس غیرانتفاعی فرماندار گرگان بازگشایی مدارس مدارس غیرانتفاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۲۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۵ کلاس درس در اشنویه

رئوف برهانی مدیر آموزش و پرورش اشنویه گفت: هم‌اکنون ۹ مدرسه با ۵۵ کلاس درس در این شهرستان در حال ساخت است که از پیشرفت فیزیکی مناسبی برخوردار هستند و از این تعداد ۲ مدرسه به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: همچنین به همت دستگاه قضایی ۴۰۰ میلیون تومان احکام حبس جایگزین صادر شده و در حوزه آموزش و پرورش این شهرستان هزینه شده است.

برهانی در ادامه با بیان اینکه به همت همکاران فرهنگی ۵۳ نفر دانش‌آموز بازمانده از تحصیل در شهرستان اشنویه جذب شدند، اضافه کرد: از این تعداد ۲۸ نفر در مقطع ابتدایی، ۱۵ نفر متوسطه اول و ۱۰ نفر متوسطه دوم بازمانده از تحصیل جذب شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • محدوده ثبت نام در هر مدرسه به صورت شعاعی خواهد بود
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از فردا/ اعلام سن ثبت‌نام
  • تعیین شهریه مدارس غیردولتی براساس الگوی شهریه
  • ۲۵۰ کلاس درس در اسلامشهر در دست ساخت است
  • ۱۷۳۴ کلاس درس در آذربایجان‌غربی در حال احداث است
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از چهارشنبه
  • امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود
  • چرا فرهنگیان از طرح بکارگیری دوباره بازنشستگان استقبال نکردند؟
  • ساخت ۵۵ کلاس درس در اشنویه
  • فعالیت پایلوت ۸ خانه محیط زیستی در گلستان