Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به کمبود نیروی کادر درمانی مطرح کرد: دانشگاه علوم پزشکی مازندران با وجود صدور مجوز برای جذب نیروی انسانی در کادر درمانی، موفق به جذب نیرو برای این استان نشده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آمل، سیدعباس موسوی در حاشیه بازدید معاون کل وزیر بهداشت از بیمارستان امام خمینی آمل بیان کرد: هم‌اکنون پذیرش 430 بیمار کرونایی را داریم که بیشترین آمار در استان را شهر آمل به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از اسفند ماه سال گذشته پیک بستری بیماران کرونایی در مازندران 314 بوده که اکنون به بالاترین آمار رسیدیم به طوری که مجبور به ترخیص بیماران اکتیو شدیم.

موسوی با اشاره به اینکه با وجود افزایش بیمار به دنبال افزایش ظرفیت ها رفته و درخواست نیروها کردیم گفت: تاکنون نتوانستیم با وجود گرفتن مجوز برای جذب نیرو از این ظرفیت استفاده کنیم؛ اگر چه پیشنهاد می‌شود مجوز دائمی داده شود زیرا اگر مجوز دائمی و استخدام دائمی شود مطمئناً نیروها جذب بیمارستان‌ها می شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از  75 درصدی تکمیل تخت ها در بیمارستان ها خبر داد و گفت: اکنون 12 تخت در این شهرستان اضافه شده تا در بیمارستان 17 شهریور در مدار باز قرار گیرد.

وی با اشاره به پذیرش بیماران کرونایی سایر شهرها به این شهرستان عنوان کرد: اکنون در  بیمارستان‌های نور، فردو کنار و محمودآباد نیز پذیرش بیمار انجام می‌شود و حتی رزرو هم دستور کار داشتیم؛ همینطور از سی.سی.یو حضرت فاطمه زهرا(س) و ولایت سپاه ساری تخت ویژه‌ای را برای پذیرش بیماران داریم.

وی با اشاره به اینکه با اعلام پیک بالای این شهرستان پیگیری لازم صورت گرفته و از نور اکسیژن‌ساز وارد آمل شد گفت: اولویت در اینجا گذاشته شده، گرچه هم اکنون بهشهر نیز چنین مشکلی دارد و دستگاه اکسیژن‌ساز با قطعی مواجه شده بود.

همدان| بهبودیافتگان کرونا برای اهدای پلاسما و درمان بیماران بدحال کمک کنندطرح پلکانی معکوس در پیشگیری از شیوع کرونا باید در استان مرکزی اجرایی شودتوصیه‌های پزشکی |با این اقدامات کرونا را شکست دهید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از اضافه‌شدن 2 دستگاه اکسیژن‌ساز در دو بیمارستان امام رضا و امام خمینی(ره) آمل خبر داد و بیان کرد: 2 دستگاه دیگر نیز در حال ارسال است.

وی با تاکید بر اینکه صنعت مازندران در زمینه تولید اکسیژن با رایزنی استاندار ورود پیدا کرده و قول همکاری را دادند تا مشکل کمبود تولید اکسیژن حل شود، افزود: جهت تکمیل کاستی‌های بیمارستان های آمل با وزارت بهداشت رایزنی شده و پیشنهاداتی ارائه شد.

انتهای پیام/س

R41358/P/S6,74/CT11 بیشتر بخوانید... تأثیر رفتارهای اجتماعی بر کاهش استرس در دوره کرونا همدان| بهبودیافتگان کرونا برای اهدای پلاسما و درمان بیماران بدحال کمک کنند استان قزوین با کمبود نیروی انسانی در حوزه درمان مواجه است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... تأثیر رفتارهای اجتماعی بر کاهش استرس در دوره کرونا همدان| بهبودیافتگان کرونا برای اهدای پلاسما و درمان بیماران بدحال کمک کنند استان قزوین با کمبود نیروی انسانی در حوزه درمان مواجه است پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ رکورد تلفات جانی ناشی از ابتلا به کرونا در آذربایجان‌شرقی شکسته شد ۲ ‌فرمانده مرزبانی ناجا: ‌تشکیل قرارگاه هوشمندسازی مرزی کشور ابلاغ شد / کشف ۴۶ تن مواد مخدر توسط مرزبانان ۳ گزارش| اما و اگرهای ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان/ ‌قانون ۶۰روزه‌ای که ابلاغیه آن ۶۰۰روزه شد ۴ درخواست علمای اهل‌سنت از مردم استان گلستان/ دیدو بازدیدهای عیدقربان را تعطیل کنید ۵ فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص): در اجرای پروژه‌ها مشارکتی با خارجی‌ها نداریم/ هیچ‌گاه ‌دنبال سود نیستیم+ فیلم ۶ ‌تصرف غیرقانونی ۳۴۰ کیلومتر از نوار ساحلی شمال و جنوب ایران / هفته آینده اسامی دستگاه‌های‌ متخلف‌ اعلام می‌شود ۷ به مناسبت پرواز جاودانه شهید دوران|در رثای خلبانی که صدام برای سرش جایزه گذاشت/ داغ‌هایی که شهید دوران بر دل رژیم بعث گذاشت ۸ آزمایش موفق ۳ داروی درمان و پیشگیری از کرونا در آذربایجان شرقی / داروها روی ۳۰۰ نفر آزمایش موفق داشت مهمترین اخبار استانها معاون وزیر بهداشت: شرایط کرونا در پاییز و زمستان‌ ‌بدتر هم خواهد شد / راه ‌مقابله ‌در بیمارستان نیست / مردم ماسک‌ بزنند رئیس سازمان بسیج: کاهش آمار فرزندآوری ‌از نتایج سختی راه ازدواج است / توجه به رشد جمعیت و فرزند‌آوری در بسیج برای برگزاری مجالس محرم ‌منتظر اعلام ‌ستاد ملی مبارزه با ‌کرونا ‌هستیم‌ / حفظ جان مردم اولویت دارد عضو کمیسیون بهداشت مجلس: احتمال شیوع کرونا بعد از اعیاد قربان و غدیر/ بیمارستان‌ها به حالت آماده‌باش درآیند مهمترین اخبار تسنیم توضیحات همتی درباره فرایند پرداخت وام ودیعه مسکن/ بانک‌ها به سایر متقاضیان با نرخ ۱۸ درصد وام ودیعه را بپردازند لغو رزمایش ارتش اسرائیل در مرز لبنان از ترس واکنش نظامی حزب‌الله درخواست حریرچی از مردم /مراودات اجتماعی به حداقل برسد / زمستان و پاییز سخت‌تری در راه داریم سوریه|روش‌های مبارزه با قانون قیصر/ وظیفه محور مقاومت در رد قانون آمریکایی طرح های دوازده گانه اقتصادی مجلس/توجه ویژه مجلس یازدهم به معیشت مردم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیمارستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۲۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان

به گزارش جام جم آنلاین،حمیدرضا بدیعی گفت: علاقمندان می‌توانند چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه تا ۱۳ با مراجعه به مرکز آموزشی درمانی آنکولوژی امیر به نشانی فرهنگ شهر، روبروی استخر کوثر، در طرح «اهدای خون؛ اهدای زندگی» که با همکاری سازمان انتقال خون اجرا می‌شود، مشارکت کنند.

او خطر خونریزی مغزی، خونریزی از بینی، دهان و لثه را از جمله مشکلاتی برشمرد که بیماران مبتلا به سرطان را در صورت دریافت نکردن پلاکت خون تهدید می‌کند.

مدیر بیمارستان آنکولوژی امیر، اضافه کرد: پلاکت‌ها در کنترل خونریزی و انعقاد طبیعی خون نقش حیاتی و اساسی دارند و در بیماران مبتلا به سرطان که تحت شیمی درمانی و پیوند مغز استخوان قرار می‌گیرند، بسیار ضروری است.

دیگر خبرها

  • راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام
  • جذب ۱۱۰۰ میلیارد ریال برای بیماران خاص و صعب العلاج در کرمانشاه
  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • راه اندازی مرکز متمرکز جراحی شکاف کام و لب در بیمارستان الزهرا (س) زاهدان
  • چالش کمبود معلم و نیرو در مازندران رفع شده است
  • صدور ۱۶۵ میلیون دلار مجوز سرمایه گذاری خارجی در مازندران
  • دعوت برای اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • فراخوان اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان
  • وزارتخانه‌های نیرو، ارتباطات و سازمان انرژی اتمی پیشتاز صدور به موقع مجوز‌ها