Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ معاون اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به حضور محمد اسلامی در استان، گفت: سعی ما بر این است برای تعدادی از پروژه‌های مورد نظر تسهیلات ویژه دریافت کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، اصغر اسماعیلی، معاون اداره‌کل راه و شهرسازی در حاشیه بازدید وزیر از پروژه‌های مسکن در شهرستان خدابنده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم  هدف از حضور وزیر راه و شهرسازی را در استان بازدید از پروژه‌های مسکن و راه عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توضیحات همتی درباره فرایند پرداخت وام ودیعه مسکن/ بانک‌ها به سایر متقاضیان با نرخ 18 درصد وام ودیعه را بپردازندسامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن معرفی شد+جزئیات4 شرط اصلی دریافت وام ودیعه مسکن اعلام شد

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر وزیر راه و شهرسازی از پروژه محور مواصلاتی ابهر- قیدار بازدید کرده است، تصریح کرد: مقصد بعدی وی بازدید از کمربندی قیدار خواهد بود.

معاون اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به سفر وزیر راه از قیدار به مقصد شهر زنجان، افزود: در این مسیر از محور ترانزیت سلطانیه- زنجان هم بازدید می‌کند.

وی بازدید از پروژه 73 هکتاری مسکن ملی را در شهرک گلشهر کاظمیه زنجان از دیگر برنامه‌های وزیر راه و شهرسازی در استان دانست و گفت: پس از آن از محور بناب- منجیل در شهرستان طارم بازدید خواهد نمود.

اسماعیلی با بیان اینکه برخی از پروژه‌های مهم راه استان در سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد، یادآور شد: پروژه کمربندی قیدار و 12 کیلومتر از محور زنجان- سلطانیه از جمله این طرح‌ها به شمار می‌رود که مشکلاتی دارند و نیازمند جذب اعتبارات هستند.
وی اظهار داشت: امیدوار هستیم یکی از نتایج این بازدیدها، دریافت تسهیلات ویژه برای پروژه‌های مذکور در راستای رفع مشکلات باشد.

انتهای پیام/ش

R7707/P1377/S6,59/CT1 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ رکورد تلفات جانی ناشی از ابتلا به کرونا در آذربایجان‌شرقی شکسته شد ۲ ‌فرمانده مرزبانی ناجا: ‌تشکیل قرارگاه هوشمندسازی مرزی کشور ابلاغ شد / کشف ۴۶ تن مواد مخدر توسط مرزبانان ۳ گزارش| اما و اگرهای ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان/ ‌قانون ۶۰روزه‌ای که ابلاغیه آن ۶۰۰روزه شد ۴ درخواست علمای اهل‌سنت از مردم استان گلستان/ دیدو بازدیدهای عیدقربان را تعطیل کنید ۵ ‌تصرف غیرقانونی ۳۴۰ کیلومتر از نوار ساحلی شمال و جنوب ایران / هفته آینده اسامی دستگاه‌های‌ متخلف‌ اعلام می‌شود ۶ فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص): در اجرای پروژه‌ها مشارکتی با خارجی‌ها نداریم/ هیچ‌گاه ‌دنبال سود نیستیم+ فیلم ۷ چرا در برخی روستاهای کاخک طی ۲۰ سال اخیر تولدی ثبت نشده است؟ ۸ بهره‌برداری از فاز نخست پروژه عظیم ۳۷۵۰ هکتاری شبکه آبیاری تحت فشار دشت میناب آغاز شد مهمترین اخبار استانها معاون وزیر بهداشت: شرایط کرونا در پاییز و زمستان‌ ‌بدتر هم خواهد شد / راه ‌مقابله ‌در بیمارستان نیست / مردم ماسک‌ بزنند معاون ‌صنایع وزارت صنعت: ۱۵۰۰ واحد تولیدی راکد در سطح کشور ‌احیا می‌شود رئیس سازمان بسیج: کاهش آمار فرزندآوری ‌از نتایج سختی راه ازدواج است / توجه به رشد جمعیت و فرزند‌آوری در بسیج برای برگزاری مجالس محرم ‌منتظر اعلام ‌ستاد ملی مبارزه با ‌کرونا ‌هستیم‌ / حفظ جان مردم اولویت دارد مهمترین اخبار تسنیم توضیحات همتی درباره فرایند پرداخت وام ودیعه مسکن/ بانک‌ها به سایر متقاضیان با نرخ ۱۸ درصد وام ودیعه را بپردازند لغو رزمایش ارتش اسرائیل در مرز لبنان از ترس واکنش نظامی حزب‌الله درخواست حریرچی از مردم /مراودات اجتماعی به حداقل برسد / زمستان و پاییز سخت‌تری در راه داریم سوریه|روش‌های مبارزه با قانون قیصر/ وظیفه محور مقاومت در رد قانون آمریکایی طرح های دوازده گانه اقتصادی مجلس/توجه ویژه مجلس یازدهم به معیشت مردم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وام ودیعه مسکن راه و شهرسازی وزیر راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۲۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم سریع تأمین انشعابات در پروژه‌های نهضت ملی مسکن

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: انشعابات واحدهای مسکونی ملی توسط شرکت‌های خدمات‌رسان در این پروژه‌ها باید تسریع شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، جعفر قزوینیان، امروز_ چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت- در جلسه پیگیری روند پیشرفت پروژه‌های مسکن ملی اظهار کرد: از مدیران شرکت‌های خدمات‌رسان انتظار می‌رود نسبت به اجرای این طرح ملی که بسیار عظیم است، همراهی لازم را با اداره کل راه‌وشهرسازی استان داشته باشند تا خیلی زود شاهد خانه‌دار شدن متقاضیان باشیم.

وی با بیان اینکه هر هفته جلسه با هدف تسریع در تحویل واحدهای مسکونی و تأمین زیرساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن در محل اداره کل راه‌وشهرسازی استان برگزار می‌شود، اضافه کرد: تأمین زیرساخت‌ها در واحدهای مسکونی قابل تحویل از تأکیدات استاندار بوده و در اولویت اداره کل راه‌وشهرسازی استان است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، با تاکید بر اینکه باید در سریع‌ترین زمان ممکن زیرساخت‌ها برای پروژه‌های قابل تحویل تأمین شود، گفت: تحویل واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن در زنجان با تأمین زیرساخت‌ها شتاب می‌گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، همچنین با اشاره به جابه‌جایی ساکنان کوی فلسطین به پروژه‌های نهضت ملی مسکن در زنجان، گفت: خوشبختانه در سفر رئیس‌جمهور به استان این مهم انجام شد و تا خرداد سال آینده هم‌فاز به فاز ساکنان این منطقه به پروژه‌های نهضت ملی مسکن انتقال داده می‌شوند.

قزوینیان تصریح‌کرد: رویکرد و سیاست مهم اداره کل راه‌وشهرسازی این است که واحدهای مسکونی پروژه‌های نهضت ملی مسکن ابتدا باید از امکانات زیربنایی برخوردار شوند و بعد از تکمیل زیرساخت‌ها این واحدها به متقاضیان تحویل داده شود.

وی ادامه داد: سهم استان زنجان از طرح نهضت ملی مسکن ۶۸ هزار واحد مسکونی است و برش استانی در نهضت ملی مسکن در بخش حمایتی ۲۷ هزار واحد است که نزدیک به ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان تخصیص پروژه شده و مابقی بیش از هفت هزار واحد هم در مرحله تأمین زمین و تخصیص پروژه است.

در ادامه کارگزار پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن در شرق شهر زنجان با تاکید بر لزوم همکاری مطلوب و جدی متقاضیان نهضت ملی مسکن نسبت به واریز آورده خود در اسرع وقت افزود: از متقاضیان درخواست می‌شود به منظور شتاب گرفتن پروژه‌ها، در واریز آورده‌ها همراهی لازم را داشته باشند.

کد خبر 751645

دیگر خبرها

  • وام ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون تومانی برای مستاجران
  • جزئیات پرداخت وام ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن | وام ۳۰۰ میلیون تومانی به چه کسانی تعلق می گیرد؟
  • جزئیات پرداخت وام ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن
  • لزوم تأمین انشعابات در پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • لزوم سریع تأمین انشعابات در پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • مهلت پرداخت تسهیلات مسکن ایثارگران تا پایان خرداد
  • سهم استان زنجان از تسهیلات مسکن روستایی ۱۱ هزار و ۵۰۰ فقره است
  • ۱۱۵۰۰ فقره تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی در زنجان پرداخت می‌شود
  • مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی استان زنجان به ۶۷ درصد می رسد
  • سهمیه تسهیلات مسکن روستایی در زنجان به ۱۱هزار و ۵۰۰فقره رسید