Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان زابل اظهار داشت: ۲۵ میلیارد تومان اعتبار تنها به افراد فاقد شناسنامه و پوشش نهاد‌های حمایتی سیستان و بلوچستان اعطا شده است.

او ادامه داد: ۱۵ نقطه کشور در حوزه کمک به محرومیت زدایی در مدت سه سال انتخاب شده اند که سیستان و بلوچستان دارای ۲ شهرستان در این بخش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی بیان کرد: وام‌های اشتغال خرد در تمام شهرستان‌های سیستان و بلوچستان در نظر گرفته شده است که از طریق بنیاد علوی پرداخت خواهد شد.

او اظهار داشت: بنیاد مستضعفان در مرحله دوم طرح مواسات ورود جدی خواهد داشت.

فتاح ادامه داد: مردم سیستان در طول تاریخ کار‌های بزرگ بسیاری انجام داده اند و امروز وجود مشکلات در این منطقه تأسف بار است.

او با بیان اینکه مسئولان این منطقه علاوه بر طرح مشکلات، به خدمات ارزشمند انجام شده نظام در این سرزمین نیز اشاره کنند افزود: چاه نیمه ها، دانشگاه زابل، راه و بسیار موارد دیگر از جمله خدمات نظام است که باید به مردم گفته شود.

فتاح اظهار داشت: بنیاد مستضعفان نهادی انقلابی است که نگاه ویژه‌ای به مناطق محروم دارد و در حد توان در کنار مسئولان برای رفع مشکلات مردم کمک می‌کند.

او گفت: مشکلات باید بر حسب اهمیت اولویت بندی شده و از نهاد‌های انقلابی برای رفع آن‌ها درخواست کمک شود.

نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست اظهار داشت: سیستان دارای پتانسیل‌های ویژه ای، چون مرز، گردشگری، انرژی بادی و خورشیدی و ... است که در صورت توجه و سرمایه‌گذاری باعث شکوفایی این منطقه خواهد شد.

حبیب الله دهمرده با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بار‌ها بر توجه مسئولان به منطقه سیستان تاکید داشته اند گفت: رهبر انقلاب نگاه ویژه‌ای به این خطه دارند و همه ما باید برای رفع محرومیت از این منطقه تلاش ویژه‌ای داشته باشیم.

او با بیان اینکه زندگی مردم سیستان بر پایه کشاورزی و دامپروری بنا شده است خاطر نشان کرد: با توجه به خشکسالی‌های پی در پی در این منطقه با وجود خدمات بسیار نظام در این سرزمین مردم سیستان امروزه شرایط معیشتی بدی دارند.

دهمرده ادامه داد: بنیاد مستضعفان با ورود به حوزه اشتغال وسرمایه گذاری در این بخش می‌تواند کمک مهمی به مردم این منطقه انجام دهد.

نماینده دیگر مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه این نشست اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های بی نظیر این منطقه سرمایه گذاری بنیاد مستضعفان در حوزه اشتغال می‌توانند تحولی شگرف در این سرزمین ایجاد کند.

محمد سرگزی به نگاه ویژه رهبر معظم انقلاب به سیستان اشاره کرد و گفت: تعبیر تنگه احد به سیستان از سوی رهبر معظم انقلاب نشان از اهمیت این منطقه دارد.

او ادامه داد: همه ما و مسئولان باید برای رفع مشکلات این منطقه و جلوگیری از مهاجرت مردم این سرزمین کمک کننده بوده و از هیچ تلاشی کوتاهی نکنیم.

 

انتهای پیام/پ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان کشور مناطق محروم سیستان و بلوچستان بنیاد مستضعفان مردم سیستان برای رفع ویژه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۳۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) حضور اکرم خدابنده به همراه رسول خادم، در کمک‌رسانی به مردم سیستان و بلوچستان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیکر بی‌جان ۲ فرد غرق شده در رودخانه نیاتک پیدا شد
  • خوشحالی وصف‌ناپذیر مردم سیستان و بلوچستان از پر آبی هامون + تصاویر
  • نیاز مناطق سیل‌زده بلوچستان به ماشین‌آلات سنگین
  • احیای تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان
  • خطر سیل در کمین نان مردم جنوب کشور
  • (ویدئو) حضور اکرم خدابنده به همراه رسول خادم، در کمک‌رسانی به مردم سیستان و بلوچستان
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • نقش مهم سد‌ها در کنترل سیلاب سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان