Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور مسئولان در روستای هنده‌خاله، مشکلات مردم این روستا مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، فرماندار صومعه سرا به همراه جمعی از مسئولان شهرستان طبق سنوات گذشته برنامه روستاگردی را از نو آغاز کردند و این بار با حضور در روستای هنده‌خاله از نزدیک به بررسی مشکلات مردم پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«سیدجلال سیدمحمدی» در این برنامه با اشاره به اینکه رفع مشکلات مردم در اولویت کاری ما قرار دارد اظهار کرد: دهیاری هم باید اولویت کاریش رفع مشکلات مردم باشد تا بتوان با انسجام در مسیر پیشرفت حرکت کرد.

 

فرماندار صومعه‌سرا افزود: شرط توسعه و آبادانی در روستاها استفاده از ظرفیت و مشارکت اهالی روستا و پیگیری دهیار و شورا است.

 

وی با بیان اینکه دولت ضمن توجه به عمران و آبادی، نگاه ویژه‌ای به موضوع اشتغال در روستاها دارد گفت: مسئولین، با صداقت و راستگویی از وعده‌های دروغین و غیر قابل اجرا به مردم پرهیز کنند و با توجه به اعتبارات و ظرفیت‌های موجود از هر تلاش و کوششی برای آسایش و آرامش مردم دریغ نکنند.

 

 

*بازدید از زمین جنب ساختمان دهیاری دهستان هنده‌خاله

به گفته‌ اعضای شورا و دهیار هنده‌خاله، این زمین به مساحت ۲ هزار و۵۰۰ متر، توسط اهالی روستا به مخابرات واگذار شده بود تا در این زمین، مرکز مخابرات ایجاد شود، اما با گذشت سالیان متمادی و عدم تجهیز آن، شورای هنده‌خاله تقاضای بازپس‌‌گیری زمین را دارد تا بتوان در آن زمین، یک بوستان روستائی ایجاد کرد.

 

*بازدید از ایستگاه پمپاژ

آماده‌سازی ساختمان ایستگاه پمپاژ که در سال ۹۹ تکمیل شده و به علت نبود اعتبارات، تجهیزات در آن نصب نشده است‌ پروژه دیگر بود که مورد بازدید قرار گرفت. در این بازدید با دستور فرماندار به معاون عمرانی، در دستور کار قرار دادنِ این موضوع در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان برای تامین اعتبار، در اولویت قرار گرفت.

 

 

*بازدید از زمین ورزشی هنده‌خاله

تسطیح زمین ورزشی هنده‌خاله، از دیگر تقاضاهای دهیار و شورای هنده‌خاله بود که با حضور فرماندار در این زمین ورزشی و طی دستور به رئیس اداره راهداری، مقرر شد پس از هرسِ علف‌های هرز، یک دستگاه گریدر برای تسطیح این زمین در اختیار دهیاری قرار گیرد.

 

*ایجاد بوستان تفریحی در جوارِ رودخانه هنده‌خاله

مقرر گردید که دهیاری هنده‌خاله، طرح پیشنهادی خود را به محیط زیست اعلام و پس از استعلام از اداره کل محیط زیست استان، عملیات اجرایی ایجاد بوستان تفریحی آغاز شود.

 

 

*حضور در منزل شهید عابدینی

مسئولان در پایان برنامه در منزل پدر بزرگوار شهیبد عابدینی حضور پیدا کردند و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با آرمان‌های امام و شهدا تجدیدی میثاق کردند.

 

 سایر مشکلات به مانند مشکل ضعف برق، شستشوی منبع آب روستا و .... نیز مورد بررسی قرار گرفت. «داداشی» مدیر توزیع برق صومعه‌سرا اظهار کرد: با راه‌اندازی پست در روستای مردخه که در حال آماده‌سازی است، بخش زیادی از مشکلات برق بخش تولمات، رفع می‌شود

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: روستاگردی بررسی مشکلات روستا مشکلات مردم صومعه سرا قرار گرفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۲۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور رئیس کل دادگستری تهران برای بررسی و رفع یک مشکل مهم در معاملات خودرویی

به‌منظور ارتباط مستقیم و مؤثر با اقشار جامعه و در جهت تکریم عینی و عملی مراجعان و ارائه خدمت شایسته به مراجعان علی القاصی رئیس کل دادگستری استان تهران به همراه ۱۴ نفر از معاونان و مسئولان قضایی دادگستری کل استان تهران پاسخگوی مطالبات حقوقی و قضایی ۳۳۰ نفر از مراجعان بودند.

رئیس کل دادگستری استان تهران در این ملاقات مردمی مسئولان قضایی استان تهران به صورت چهره به چهره با مراجعان گفتگو کردند و ضمن استماع بی‌واسطه مشکلات قضایی و حقوقی آنها، راهنمایی‌های لازم را در جهت رفع مسائل مطرح شده ارائه و دستورات قانونی را برای رفع آنها صادر کردند.

عمده درخواست‌های مراجعین در این ملاقات مردمی با عناوین درخواست خلع ید، استرداد ثمن معامله، کلاهبرداری، ارتشا، فسخ قرارداد، درخواست اعمال ماده ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری، تقاضای پیگیری و تسریع در رسیدگی‌ها، درخواست‌های عفو و تخفیف مجازات، حفظ حقوق عامه و حقوق شهروندی بود که رئیس کل دادگستری استان تهران و مسئولان قضایی استان در این رابطه در ارتباطی بدون واسطه با مردم، راهنمایی‌های لازم را ارائه و دستورات مقتضی را صادر کردند.

در جریان ملاقات مردمی مسئولان قضایی دادگستری کل استان تهران، شخصی با مراجعه به رئیس کل دادگستری استان تهران مدعی شد که خودرویی را به شخصی فروخته و برای فک و تعویض پلاک به پلیس راهور مراجعه داشته، اما به این شخص اعلام شده که امکان انجام این اقدام عملی نیست.

القاصی پس از استماع اظهارات این شخص با توجه به گزارشات واصله و مشابه، به قائم مقام دادگستری کل استان تهران دستور داد تا ضمن هماهنگی با پلیس راهور علل عدم فک و تعویض پلاک وفق بخشنامه صادره را بررسی و در اسرع وقت نسبت به حل آن در جهت تسریع در کار مردم اقدام کند.

شایان ذکر است است متقاضیان می‌توانندجهت ملاقات با رئیس کل دادگستری استان تهران و مسئولان قضایی استان با مراجعه به درگاه «سامانه ارتباطات مردمی عدلیه - سامع -» به نشانی www.Same.eadl.ir، درخواست خود را ثبت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حقوقی قضایی

دیگر خبرها

  • آئین گرامیداشت روز شوراها در گناوه برگزار شد
  • بازدید جمعی از مسئولان قضایی استان قم از منطقه حفاظت شده پلنگ دره
  • اولویت شوراها در شهریار گره‌گشایی مشکلات مردم باشد
  • دستور رئیس کل دادگستری تهران برای بررسی و رفع یک مشکل مهم در معاملات خودرویی
  • خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • چند خبر کوتاه از بردسکن و رخ
  • مسئولان زنجانی برای نجات پل تاریخی میربهاءالدین به خط شدند
  • شعار سال یک راهبرد اجرایی برای حل مشکلات است
  • بازديدهای ميدانی و بررسی عملكرد شركت‌ها و دفاتر تاكسيرانی/ توجه ویژه به مشکلات و مسائل تاکسیرانان