Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@07:17:40 GMT

میز خدمت در محل نمازجمعه محمدیه برپا می شود

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۲۳۳۹۲

میز خدمت در محل نمازجمعه محمدیه برپا می شود

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور، ظهر پنجشنبه اولین جلسه ستاد نماز جمعه شهر محمدیه با حضور حجت الاسلام آقا حسینی امام جمعه جدید محمدیه، بخشدار، رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه و اعضای ستاد نماز جمعه در سالن اجتماعات مرکز دارالقرآن این شهر برگزار شد.

صادق قندی در این مراسم اظهار داشت: اگر بخواهیم در راه خدمت به مردم و حل مشکلات گام‌های اساسی برداریم باید در مسیر وحدت و انسجام همگانی و تبعیت از ولایت حرکت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: نماز جمعه از مهمترین سرمایه‌های اجتماعی و تریبون‌های تأثیرگذار است که باید از این فرصت ارزشمند برای پیشبرد اهداف دین مبین اسلام استفاده کنیم.

قندی یادآور شد: ستاد اقامه نماز با تنظیم تقویم سالانه و دعوت از نخبگان و صاحب نظران برای تقویت این پایگاه دینی تلاش کرده و ما نیز در این راستا همکاری لازم را انجام خواهیم داد.


بخشدار محمدیه یادآور شد: برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم و با اهمیت دادن به ایده‌های همه گروه‌ها زمینه خلاقیت و نوآوری در این عرصه را مهیا کنیم.

وی تصریح کرد: باید از جوانان در کنار پیش کسوتان و افراد با تجربه بهره مند شویم تا نتایج کار بهتر شود.

بخشدار محمدیه نماز جمعه را یادگار ارزشمند امام راحل دانست و تصریح کرد: باید تلاش کنیم این آئین عبادی و سیاسی باشکوه‌تر از گذشته در شهر محمدیه اقامه شود.

وی از تشکیل میز خدمت با حضور تمامی مسئولین ادارات خدمات رسان در محل برپایی نماز جمعه این شهر هم خبر داد و افزود: امیدواریم با تشکیل میز خدمت گام مؤثری برای حل مشکلات مردم محمدیه برداشته شود.
 

کد خبر 4981421

منبع: مهر

کلیدواژه: شهر محمدیه میز خدمت ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین شهرکرد گرگان حجاب و عفاف ستاد مقابله با کرونا بیرجند مسکن بهزیستی اقامه نماز جمعه شهرستان کرج نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۳۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزیده خطبه های نماز جمعه یاسوج

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کارگران در نماز جمعه تهران
  • گزیده خطبه های نماز جمعه یاسوج
  • چگونه خنجر شمر به قصر محمدیه رسید؟
  • مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • مصلا‌های نمازجمعه میزبان برگزاری میز‌های خدمت
  • نماز جمعه تهران
  • مدیران حوزه کارگری در نماز جمعه سیستان و بلوچستان پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • حرف دل مردم در تریبون نماز جمعه زده شود
  • مسئولان با ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی برپا می‌شود