Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور، ظهر پنجشنبه ستاد نماز جمعه شهر محمدیه با حضور حجت الاسلام آقا حسینی امام جمعه جدید محمدیه، بخشدار، رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه و اعضای ستاد نماز جمعه در سالن اجتماعات مرکز دارالقرآن این شهر برگزار شد.

حجت الاسلام آقا حسینی ضمن تبریک سالروز ازدواج حضرت امیر المومنین (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س)، فرارسیدن عید سعید قربان و عید سعید غدیر را تبریک گفت و خاطرنشان کرد: باید الگوهای ساده زیستی و ازدواج آسان و پایدار را با معرفی نمونه‌های دینی به جوانان معرفی کنیم تا زوج‌های جوان در سبک زندگی بتوانند نمونه‌های عملی را مشاهده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه محمدیه تصریح کرد: اولین نمازجمعه ۵ مرداد سال ۱۳۵۸ به امامت مرحوم آیت الله طالقانی اقامه شد و ما باید حافظ و نگهدار این یادگار امام راحل و پیامبر عظیم شأن اسلام باشیم.

وی به جایگاه نماز جمعه در روشنگری جامعه اشاره کرد و گفت: جامعه‌ای که به نماز اهمیت بدهد در مسیر سلامت و سعادت قرار خواهد گرفت و باعث سعادتمندی و هدایت جامعه و جوانان به سوی رستگاری می‌شود.

حجت الاسلام آقا حسینی یادآور شد: باید تلاش کنیم تا نماز به عنوان رکن اصلی دین در میان جوانان و نوجوانان و گروه‌های مختلف جامعه جدی گرفته شود تا بتوانیم از آسیب‌های اجتماعی فاصله بگیریم.

وی گفت: نماز جماعت پایگاه عظیم اجتماع بشری است که چهل سال است با تدبیر امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب تاکنون بخوبی شکل گرفته و موجب روشنگری، اطلاع رسانی، دین مداری و تقویت پایه‌های دینی مردم شده است.

امام جمعه شهر محمدیه وحدت و همدلی را گره گشای مشکلات دانست و تصریح کرد: با وحدت و همدلی و یکی کردن دل‌ها می‌توانیم برای حل مشکلات مردم استان گام‌های مؤثری برداریم.

وی اضافه کرد: در شرایط کنونی مردم از جریان‌های سیاسی خسته شده و دنبال زندگی آرام هستند و رسالت مسئولان خدمت صادقانه و رفع گرفتاری‌های آنهاست.

حجت الاسلام آقا حسینی اظهار داشت: هرچند به وضع موجود انتقاد داریم ولی دشمن بداند که با همه گرفتاری‌ها و سختی‌ها حاضر نیستیم مسئولان خود را تخریب کرده و زیر سوال ببریم و بهانه دست دشمنان برای سو استفاده دهیم.

وی اضافه کرد: عقل و منطق حکم می‌کند در شرایط کنونی در کنار همدیگر باشیم و با وحدت و همدلی برای حل مشکلات تلاش کنیم.

در ادامه حجت الاسلام اباذر رخ فیروز رئیس ستاد اقامه نماز جمعه هر محمدیه هم با بیان اینکه فعالیت این ستاد از سال ۷۳ آغازشده اظهار داشت: شهر محمدیه با توجه به مهاجر پذیر بودن از ویژگی‌های خاصی برخوردار است و تشکیل ستاد اقامه نماز جمعه موجب خیر و برکت برای مردم شهر شده است.

وی بیان کرد: در این راستا هیئت‌های مذهبی و مساجد هم شکل گرفته و این ستاد برای چندمین بار به عنوان ستاد نمونه استانی و کشوری برگزیده شده است.

کد خبر 4981396

منبع: مهر

کلیدواژه: شهر محمدیه امام جمعه قزوین ستاد اقامه نماز ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین شهرکرد گرگان حجاب و عفاف ستاد مقابله با کرونا بیرجند مسکن بهزیستی اقامه نماز جمعه شهرستان کرج حجت الاسلام آقا حسینی شهر محمدیه نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۳۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: پارسال ۹۰۶ هزار و ۹۶۸ نفر متقاضی دریافت تسهیلات ازدواج بودند که هشتاد و شش درصد تسهیلات خود را دریافت کردند و ۱۴ درصد باقیمانده در نوبت دریافت هستند.

حجت‌الاسلام مهدی متقی‌فر عصر دیروز در گرگان گفت : سال گذشته یکصد و شصت هزار میلیارد تومان تسهیلات ازدواج از سوی بانک‌های عامل به متقاضیان پرداخت شد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوان اظهار امیدواری کرد با تدبیر بانک مرکزی، امسال شاهد ایجاد صف‌های طولانی برای دریافت وام ازدواج در کشور نباشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دهه کرامت فرصت معرفی الگوهای برتر جهان اسلام به دختران است
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • تقدیر از سازندگان پویانمایی قالی در یزد
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • گزیده خطبه های نماز جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 
  • شلیک به اسرائیل، شلیک به آمریکا است
  • نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 7 اردیبهشت
  • کارفرمایان به کارگران به دید سرمایه‌های انسانی نگاه کنند
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور