Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@17:10:19 GMT

توزیع 150 سری جهیزیه در هفته ملی ازدواج

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۲۳۴۴۰

توزیع 150 سری جهیزیه در هفته ملی ازدواج

معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین از توزیع 150 سری جهیزیه در هفته ملی ازدواج در استان قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین علی لطفی، معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه با اشاره به فرارسیدن هفته ملی ازدواج اظهار کرد: از یکم مرداد به مدت یک هفته به عنوان هفته ملی ازدواج نامگذاری شده و امیدواریم از فرصت و ظرفیت‌های موجود استفاده کینم و بتوانیم فرهنگ ازدواج آسان را در جامعه نهادینه‌سازی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از اقدامات ما در این حوزه و در هفته ملی ازدواج برگزاری جلسات با سمن‌های مردم نهاد از جمله بنیاد ملی ازدواج، آبشار عاطفه‌ها و موسسه خیریه بنیان ازدواج با هدف تسهیل ازدواج جوانان و کمک به تهیه جهیزیه بوده است.

لطفی اضافه کرد: با همکاری این موسسات و خیرین بیش از 150 سری جهیزیه با ارزش 8 میلیون تومان به بالا تهیه و در بین زوج‌های جوان توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا غالب برنامه‌های این هفته در بستر فضای مجازی است و  به مانند سالهای قبل برگزاری جشن را نخواهیم داشت.

معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین اضافه کرد:یکی از محورهای اصلی این هفته الگوسازی برای جوانان در رابطه به ازدواج آسان مخصوصا در شرایط کرونایی است.

وی عنوان کرد: برقراری پایگاه مشاوره رایگان به صورت حضوری و تلفنی در اداره ورزش و همچنین تقدیر از زوج‌های جوان مخصوصا زوج‌های جوان کادر درمان که زندگی خود را به صورت ساده در ایام کرونا شروع کرده‌اند از جمله برنامه‌های این هفته است.

لطفی اضافه کرد: 69 سازمان مردم نهاد در استان قزوین فعال هستند که 13 مورد آن در حوزه اجتماعی و 10 مورد آن نیز در حوزه ورزش و رسانه فعالیت میکنند.

وی تصریح کرد: یکی از آسیب‌های امروز کشور عدم مهارت‌آموزی جوانان است در این راستا اقدامات بسیار موثری شده و تسهیلات اشتغال زایی نیز به جوانان از طریق صندوق کارآفرینی امید و بانک رسالت پرداخت می‌شود.

معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین در پایان یادآور شد: در سال گذشته با اعتباری بالغ بر 64  میلیون تومان برای 400 سرباز در قالب طرح مهارت سرباز آموزش فنی و حرفه ای برگزار شده و این طرح با کمک جهاد دانشگاهی استمرار خواهد داشت.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: علی لطفی علی لطفی هفته ملی ازدواج جهیزیه قزوین هفته ملی ازدواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۳۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع دفترچه های سپرده گذارای اتباع در یزد

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد، محسنی راد مدیر کل اداره  گفت:دفترچه های سپرده گذاران اتباع خارجی استان یزد که در ماه های گذشته در این طرح شرکت نموده اند ، در اختیار دفاتر کفالت،اقامت و اشتغال اتباع خارجی استان  جهت توزیع قرار گرفت.

وی افزود:دفترچه های فوق دارای مهلت شش ماهه بوده که پس از بررسی وضعیت فرد،  قابل تمدید می‌باشد.                                                             

 محسنی راد گفت:ضریب امنیتی این دفترچه ها با توجه به استفاده از کاغذ چاپ پول و وجود بارکد امنیتی،شماره سریال،مهر برجسته،امضا و مشخصات فردی تبعه بسیار بالا و غیر قابل جعل می‌باشد.

همچین  وی افزود : افرادی که دفترچه سرمایه گذاری را دریافت نموده اند در اولویت واگذاری کارتهای هوشمند قرار خواهند گرفت و کارتها و دفترچه بصورت همزمان تحویل اتباع خواهد گردید.                                                   

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • کاهش هزینه‌های ازدواج جوانان اولویت طرح وصال شیرین
  • عروس و داماد درچه‌ای راهی خانه بخت شدند
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • ۸۸ درصد متقاضیان در قم تسهیلات ازدواج دریافت کردند
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • همایش بزرگ هفته فرهنگ پهلوانی در قزوین برگزار شد
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • توزیع دفترچه های سپرده گذارای اتباع در یزد
  • آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد