Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@15:02:21 GMT

طرح صید ماهی کیلکا در اعماق دریای خزر اجرایی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۲۳۵۰۴

طرح صید ماهی کیلکا در اعماق دریای خزر اجرایی می‌شود

گروه استان‌ها- معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران از اجرای طرح صید ماهی کیلکا در اعماق دریای خزر طی سال‌جاری در سواحل مازندران خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری به نقل از روابط عمومی شیلات مازندران، نبی‌الله خون‌میرزایی امروز در دیدار با استاندارمازندران بر استفاده بهینه از این ظرفیت‌ها در راستای افزایش تولید و صادرات محصولات شیلاتی در سال جهش تولید تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پروژه‌های مهمی در مازندران در حوزه شیلاتی در حال انجام و پیگیری است که از جمله آن تقویت دو مرکز تکثیر و بازسازی ذخایر آبزیان در شهرستان‌های ساری و کلاردشت، پروژه پرورش میگو،  پرورش آبزیان در دریا، پروژه اصلاح نژاد ماهی سرد آبی، پروژه تولید بچه ماهی عاری از بیماری  و صید ماهی کیلکا در اعماق دریا است.

طرح 70 واحدی پرورش ماهی در حاشیه رودخانه ارس اجرایی می‌شودصادرات 23.4 هزار تن ماهی و آبزیان دریایی طی 3 ماه16 هزار تن انواع ماهیان سردابی و گرمابی در سطح آذربایجان‌غربی تولید می‌شود

احمد حسین زادگان، استاندارمازندران نیز این استان را قطب تولید آبزیان کشور دانست  و بر سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه‌گذار در زمینه‌های تولید آبزیان و محصولات شیلاتی بویژه پروژه‌های  مهم اقتصادمقاومتی،  پرورش ماهی در دریا و پرورش ماهی خاویاری در اراضی ساحلی تأکید کرد.

درپایان لوح تقدیر خاوازی وزیر جهاد کشاورزی  به پاس تلاش‌های استاندار مازندران درحوزه فعالیت‌های شیلاتی به حسین زادگان اهدا شد.

انتهای پیام/681/س

R41358/P/S6,74/CT12 بیشتر بخوانید... طرح ۷۰ واحدی پرورش ماهی در حاشیه رودخانه ارس اجرایی می‌شود صادرات ۲۳.۴ هزار تن ماهی و آبزیان دریایی طی ۳ ماه ۱۶ هزار تن انواع ماهیان سردابی و گرمابی در سطح آذربایجان‌غربی تولید می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... طرح ۷۰ واحدی پرورش ماهی در حاشیه رودخانه ارس اجرایی می‌شود صادرات ۲۳.۴ هزار تن ماهی و آبزیان دریایی طی ۳ ماه ۱۶ هزار تن انواع ماهیان سردابی و گرمابی در سطح آذربایجان‌غربی تولید می‌شود پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ رکورد تلفات جانی ناشی از ابتلا به کرونا در آذربایجان‌شرقی شکسته شد ۲ ‌فرمانده مرزبانی ناجا: ‌تشکیل قرارگاه هوشمندسازی مرزی کشور ابلاغ شد / کشف ۴۶ تن مواد مخدر توسط مرزبانان ۳ گزارش| اما و اگرهای ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان/ ‌قانون ۶۰روزه‌ای که ابلاغیه آن ۶۰۰روزه شد ۴ هشدار معاون وزیر بهداشت به مردم ایران / ‌هرگز به مازندران سفر نکنید / احتمال ابتلا به کرونا بالاست ۵ درخواست علمای اهل‌سنت از مردم استان گلستان/ دیدو بازدیدهای عیدقربان را تعطیل کنید ۶ ‌تصرف غیرقانونی ۳۴۰ کیلومتر از نوار ساحلی شمال و جنوب ایران / هفته آینده اسامی دستگاه‌های‌ متخلف‌ اعلام می‌شود ۷ بهره‌برداری از فاز نخست پروژه عظیم ۳۷۵۰ هکتاری شبکه آبیاری تحت فشار دشت میناب آغاز شد ۸ فتاح: ‌در مرحله دوم طرح مواسات ورود جدی خواهیم ‌داشت / قرار نیست ‌بنیاد مستضعفان جای دولت بنشیند مهمترین اخبار استانها درخواست حریرچی از مردم /مراودات اجتماعی به حداقل برسد / زمستان و پاییز سخت‌تری در راه داریم فتاح: بنیاد مستضعفان با ‌جوانان انقلابی مناطق محروم را آباد می‌کند / قرار نیست دولت خود را کنار بکشد دیدار مهم استانداران خوزستان و ذی‌قار عراق / رونق تبادلات مرزی ایران و عراق برای مقابله با کرونا‌ معاون وزیر بهداشت: شرایط کرونا در پاییز و زمستان‌ ‌بدتر هم خواهد شد / راه ‌مقابله ‌در بیمارستان نیست / مردم ماسک‌ بزنند مهمترین اخبار تسنیم توضیحات همتی درباره فرایند پرداخت وام ودیعه مسکن/ بانک‌ها به سایر متقاضیان با نرخ ۱۸ درصد وام ودیعه را بپردازند لغو رزمایش ارتش اسرائیل در مرز لبنان از ترس واکنش نظامی حزب‌الله دیدار مهم استانداران خوزستان و ذی‌قار عراق / رونق تبادلات مرزی ایران و عراق برای مقابله با کرونا‌ درخواست حریرچی از مردم /مراودات اجتماعی به حداقل برسد / زمستان و پاییز سخت‌تری در راه داریم رئیس سازمان بسیج سازندگی: پیام رهبر انقلاب فصل جدیدی از حرکت جهادی گروه‌های سازندگی را آغاز کرد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اجرایی می شود پرورش ماهی هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۳۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین مالی حدود ۲ میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا از صندوق توسعه ملی، رضا محمدی ‏گفت: این صندوق در ‏جهت توسعه زیرساخت‌های صنایع کشور و توسعه روزافزون ایران اهداف و پروژه‌های بزرگی را برای خود برنامه‌ریزی کرده است؛ ‏یکی از این پروژه‌ها، شیرین‌سازی و ‏انتقال آب از خلیج فارس به استانهای فارس و اصفهان و از دریای عمان به استان‌های سیستان بلوچستان، خراسان رضوی و جنوبی است که یکی از ابر پروژه‌های کشور در ‏حوزه آب ‏محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه این پروژه با هدف تأمین پایدار آب در جهت مصارف صنایع بزرگ و کوچک و ‏همچنین شرب در کشور هدف ‏گذاری و برنامه ریزی شده است، یادآورشد: به منظور رفع مشکلات آبی ‏صنایع در استان‌های فارس و سیستان و بلوچستان به زودی ۲ مگا ‏پروژه شیرین‌سازی و انتقال آب دریا ‏از خلیج فارس و دریای عمان با تأمین مالی صندوق توسعه ملی شروع به فعالیت خواهد کرد.

محمدی با اشاره به رسالت صندوق توسعه ملی در انجام این مهم افزود: برای انجام این پروژه، تأمین ‏مالی حدود ۲ میلیارد دلاری از ‏طرف صندوق توسعه ملی در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: طرح‌های انتقال آب خلیج فارس به فلات مرکزی ایران از وعده‌های ‏رییس جمهور در ابتدای فعالیت بود‎. لذا صندوق توسعه ملی برای به ثمر رسیدن این ‏وعده برای آینده‌ی روشن‌تر این سرزمین اقدام خواهد نمود‎. ‌‏

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش تولیدات آبزیان فرآوری چهارمحال وبختیاری به ۳۶ هزار تن
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت مجتمع پرورش اسب در شهرکرد
  • تأمین مالی  ۲ میلیارد دلاری  برای انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان
  • تأمین مالی حدود ۲ میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان
  • ببینید | تولید سوسیس و کالباس از گوشت ماهی بدون بو و با طعم مطبوع
  • بهسازی آسفالت آرامستان بهشت معصومه (س) قم
  • از مصرف رب‌ گوجه کپک‌زده پرهیز شود
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • تولید سوسیس و کالباس از گوشت ماهی
  • آشنایی بانوان مهابادی با شیوه‌های جدید طبخ آبزیان