Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقبال عباسی روز پنجشنبه در نشست کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی این استان افزود: این خدمات شامل حواله‌های تهیه مواد اولیه، معرفی برای دریافت تسهیلات بانکی و خدماتی نظیر آب، برق و گاز است.
وی ادامه داد: تعدادی شرکت مهم و شاخص در استان وجود دارد که فقط کارخانه این شرکت‌ها در استان مستقر است، اما سایر فعالیت‌های مالی، تبلیغی و صادراتی این شرکت‌ها در استان‌های دیگر انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عباسی تصریح کرد: ارائه خدمات بین استان و این شرکت‌ها باید متقابل باشد و شرکت‌هایی که مشکلی در رابطه با صادرات محصولات خود از گمرک استان ندارند، ملزم به استفاده از گمرک استان هستند.
استاندار چهارمحال و بختیاری افزود:برخی از کارخانه‌های مستقر در استان نیز در این میان دلایل قانع‌کننده‌ای دارند، که برای رفع مشکلات این حوزه در اسرع وقت کارگروهی تشکیل شود.
عباسی، در خصوص صادرات بادام استان از دیگر گمرکات کشور نیز خاطرنشان کرد: مسوولان مربوطه علت این موضوع را بررسی و برای رفع آن تلاش کنند.
وی در ادامه به سفر سفیر اتریش به استان اشاره کرد و گفت: معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و دست‌یابی به بازار فروش محصولات تولیدی خود در کشور اتریش در این سفر در اولویت مسوولان قرار گیرد.
عباسی خاطر نشان کرد: ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری با اولویت معرفی  ۲ حوزه گردشگری و کشاورزی از جمله بادام باشد.
به گزارش ایرنا، در چهار ماهه ابتدایی امسال ۱۷ میلیون دلار کالا از گمرک استان صادر شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۴۳ درصد کاهش دارد.

برچسب‌ها چهارمحال وبختیاری گمرک جمهوری اسلامی ایران صادرات غیر نفتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چهارمحال وبختیاری گمرک جمهوری اسلامی ایران صادرات غیر نفتی چهارمحال وبختیاری گمرک جمهوری اسلامی ایران صادرات غیر نفتی گمرک استان شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۳۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل پست چهارمحال و بختیاری گفت: تعداد مرسولات استان در سال ۱۴۰۲، یک میلیون و ۱۵۰ هزار بسته بوده، که نسبت به سال قبل ۳۱ درصد رشد داشته است.
اسماعیل اعرابی افزود: اداره پست در روز‌های تعطیل هم آماده ارائه خدمات به مردم است.
وی تصریح کرد: در قبول مرسولاتی که به ادارات پست تحویل می‌شود محدودیت‌های خاصی نداریم.

دیگر خبرها

  • وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان مرکزی سفر می‌کند
  • وقوع حادثه رانندگی در قطب صنعتی شهرکرد با یک جان باخته و سه مصدوم
  • پشت پرده خرید زمین در شهرک‌های صنعتی؛ به نیت احتکار زمین می‌خرند!
  • موافقت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری با ۹۵ درصد درخواست انشعاب خاص
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • دریافت مجوز شهرک صنعتی زرند بعد از ۱۷ سال
  • احداث نیروگاه‌های خورشیدی در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی مشکل کمبود برق را حل می‌کند
  • رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری
  • تاکید استاندار بر تشکیل شورای عشایر چهارمحال و بختیاری
  • بی نیازی کشور به واردات ورق‌های گالوانیزه خودرو با میدان داری چهارمحال و بختیاری