Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@21:55:25 GMT

معارفه رسمی لروی سانه در باشگاه بایرن (عکس)

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۲۴۴۰۲

لروی سانه ستاره آلمانی جدید بایرن امروز رسما به هواداران این باشگاه معرفی شد.

به گزارش "ورزش سه"، مدت‌ها بود که بحث انتقال لروی سانه به بایرن مونیخ بسیار داغ دنبال می شد. پیش‌بینی می‌شد که این ستاره آلمانی در نقل و انتقالات تابستانی گذشته راهی بایرن شود اما مصدومیت رباط صلیبی بد موقع و شدید او پیش از آغاز فصل، مانع این اتفاق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با وجود منتفی شدن این انتقال در تابستان گذشته اما باز هم در ماه های اخیر بحث حضور سانه در بایرن بسیار داغ دنبال شد. در نهایت سه هفته پیش سانه با قراردادی به ارزش 54 میلیون پوند و  تا سال 2025 به بایرن مونیخ پیوست.

به نظر نمی رسید که او فعلا به جمع هم تیمی هایش اضافه شود ولی اشتیاق سانه همه معادلات را به هم زد و او هفته گذشته با حضور در کمپ" سابنر اشتراسه" اولین جلسه تمرینی خود با بایرن مونیخ را انجام داد.

 

امروز نیز روز مراسم معارفه رسمی از سانه بود. با تدابیر بهداشتی ویژه در باشگاه بایرن و با حضور کارلس هاینس رومینیگه(مدیر اجرایی) و حسن صالح حمیدزیچ(مدیر ورزشی)، لروی سانه با در دست داشتن پیراهن بایرن مقابل عکاسان قرار گرفت و به هواداران معرفی شد.

او در این مراسم گفت:« می خواهم کیفیت و توانایی هایم را در بایرن اثبات کنم و کمکی برای رسیدن بایرن به موفقیت های بیشتر باشم. دوست دارم کمک کنم بایرن بازی ها را یکی پس از دیگری ببرد و به قهرمانی های بیشتری دست پیدا کند. دوست ندارم در کانون توجهات باشم. بایرن همین حالا هم خیلی قدرتمند است و بازیکنان درجه یک زیادی در اختیار دارد. بازیکنانی که سابقه قهرمانی جام جهانی یا لیگ قهرمانان را در کارنامه دارند.»

 

 

 

 

بایرن مونیخ لروی سانه منچستر سیتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ لروی سانه منچستر سیتی بایرن مونیخ لروی سانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۴۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل دوم هری کین به آینتراخت فرانکفورت از روی نقطه پنالتی (بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت)

هری کین گل دوم خودش و تیمش را به ثمر رساند.

دانلود (3MB)

دیگر خبرها

  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه ای خود رسید
  • خوش‌بینی بایرن مونیخ از رسیدن جمال موسیالا به بازی مقابل رئال مادرید
  • گل دوم هری کین به آینتراخت فرانکفورت از روی نقطه پنالتی (بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت)
  • تودیع و معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • بایرن مونیخ - آینتراخت فرانکفورت؛ ترکیب رسمی
  • هالند هیولا است، منتظر لروی سانه هستم!‏
  • دردسر توخل: غیبت دوباره دو ستاره بایرن مونیخ
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم