Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، علیرضا قدمی اظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها در تمامی محورهای شمال به‌صورت پرحجم است ولی معمولا عصرهای پنج‌شنبه شاهد ترافیک در محورهای استان هستیم.

وی افزود: با توجه به بارش باران احتمال ریزش سنگ و رانش در محورهای استان بالا است که لازم است رانندگان از سفرهای غیرضروری در محورهای شمال پرهیز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به آغاز محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از روز گذشته در محورهای شمال، اضافه کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ امروز و فردا از محور هراز ممنوع است.

این مسؤول با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی کماکان از محور هراز و تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع است، بیان کرد: براساس برنامه تردد خودروها روز جمعه درصورت ترافیک در محورهای هراز و کندوان به‌صورت یک‌طرفه انجام می‌شود.

قدمی یادآور شد: اعمال محدودیت یک‌طرفه به‌صورت مقطعی در محور کیاسر، درصورت افزایش حجم ترافیک نیز اجرا می‌شود.

وی در پایان با تاکید مجدد بر پرهیز از سفرهای غیرضروری در محورهای شمال ، گفت: مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ با پیش شماره ۰۱۱ در هر ساعتی از شبانه‌روز پاسخگوی سوالات شهروندان درباره آخرین وضعیت جاده‌های استان است.

پربیننده ترین واکسن کرونا تست‌‌های اولیه را پاس کرد مذاکره برای تهیه تبلت دانش‌آموزی مناسب سامانه شاد کمبود معلم؛ درد قدیـمی آموزش و پرورش هلندی‌ها چگونه از «خودرو» پیاده شدند؟ دستور جدید آموزش و پرورش درباره شهریه مدارس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: محورهای شمال ریزش سنگ محور هراز بارش باران ترافیک هراز کندوان رانش زمین محدودیت تردد وضعیت راهها محورهای شمالی ریزش سنگ از کوه قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت محورهای شمال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۴۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی رگبار و رعد و برق در البرز/ احتمال ریزش سنگ و رانش کوه

آرش بهاروند احمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر گفت: مطابق با هشدار سطح زرد و هشدار نارنجی، تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از تشدید فعالیت متناوب امواج ناپایدار تا شنبه در منطقه البرز مرکزی است که به موجب آن وزش باد لحظه‌ای و شدید، گرد و خاک به ویژه در نیمه جنوبی استان و در بعضی ساعات رگبار ساعتی و شدید و رعد و برق در نقاط مختلف استان پیش بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امروز پنج شنبه آسمان ابری همراه با وزش باد و گرد و خاک و بارش پراکنده در بعضی ساعات و کاهش نسبی دما است، مطرح کرد: فردا جمعه آسمان نیمه ابری تا ابری همراه با رگبار ساعتی و شدید در بعضی ساعات، رعد و برق، وزش باد و گرد و خاک و شنبه آسمان کمی تا نیمه ابری همراه با وزش باد شدید و گرد و خاک در بعضی ساعات و رگبار و رعد و برق است.

مدیرکل هواشناسی استان البرز ضمن پیش بینی آسمانی کمی تا نیمه ابری همراه با وزش باد در بعضی ساعات برای روز یکشنبه، با اشاره به پیش بینی جاده‌ای استان نوع مخاطره موجود را رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید دانست و افزود: اثر آن نیز آبگرفتگی معابر و اختلال در ترددهای جاده‌ای، ریزش سنگ و رانش کوه و احتمال بالا آمدن آب رودخانه‌ها و مسیل های فصلی است.

کد خبر 6095108

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • پیش بینی رگبار و رعد و برق در البرز/ احتمال ریزش سنگ و رانش کوه
  • ترافیک در محورهای ارتباطی مازندران سنگین شد
  • ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی/جاده چالوس مسدود شد
  • احتمال ریزش سنگ در محور‌های هراز و چالوس
  • جاده‌های ۲۰ استان بارانی است/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • احتمال سیلاب و ریزش کوه در محورهای کوهستانی خوزستان/ پیش‌بینی افزایش ۱۵ درصدی تردد
  • ثبت بیش از ۹۴ هزار تخلف سبقت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی اردبیل
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس و هراز
  • ترافیک سنگین در محورهای شمالی کشور