Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-30@09:31:21 GMT

همکاری خانوادگی در قتل پسر کوچک خانواده

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۲۴۹۷۴

به گزارش برنا؛ آن‌ها همچنین به بازپرس جنایی گفتند که احتمال می‌دهند پرهام به‌خاطر اختلاف با دوستانش توسط یکی از آن‌ها کشته شده باشد. اما اظهارات خانواده مقتول برای بازپرس جنایی کافی نبود و چندین فرضیه برای انگیزه و علت این جنایت مطرح شد. نخستین فرضیه که احتمال قوی تری داشت، دست داشتن خانواده پرهام و صحنه‌سازی برای مخفی ماندن راز این جنایت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرنخ‌ها و مدارک

بدین ترتیب بلافاصله بازپرس مصطفی واحدی و تیم جنایی به خانه قربانی که در طبقه اول ساختمانی سه طبقه بود، رفتند و با ورود به خانه، تیم تحقیق با آثار لکه‌های خونی روبه‌رو شدند که به‌تازگی از روی وسایل خانه شسته شده بود. همین مسأله حکایت از این داشت که درگیری داخل خانه بوده است.

در تحقیقات میدانی، همسایه‌ها اظهار کردند که همیشه از این خانه صدای درگیری و دعوا می‌شنیدند و شب حادثه نیز صدای درگیری مقتول و ساکنان خانه به‌گوش رسیده است.

طبق اظهارات ساکنان خانه، پرهام ساعت ۱۲ شب خونین و زخمی به خانه آمده بود. اما دوربین‌های مداربسته، واقعیت دیگری را نشان می‌داد. دوربین‌ها تصویر پرهام را گرفته بودند که اوایل شب، سالم و سرحال وارد کوچه شده و به خانه‌اش رفته بود.

سرنخ بعدی خودروی مقتول بود، درحالی که خانواده مدعی بودند که مقتول با خودرواش و در حالی که زخمی بوده به خانه برگشته، اما هیچ آثار خونی داخل خودروی مقتول نبود. همچنین متخصصان پزشکی قانونی پس از معاینه جسد به بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی پایتخت اعلام کردند که هیچ آثار درگیری روی بدن مقتول نبوده و این نشان می‌داد که وی از سوی قاتل غافلگیر شده بود.

بازداشت برادر مقتول

با قرار گرفتن تکه‌های پازل این جنایت کنار هم فرضیه قتل پرهام از سوی خانواده‌اش پررنگ شد و با این احتمال، نخستین مظنون این جنایت که برادر ۲۸ ساله پرهام بود بازداشت شد. پسر جوان ابتدا منکر جنایت بود، اما کمتر از ۲۴ ساعت پس از دستگیری، زمانی که وی برای تحقیقات در مقابل بازپرس جنایی قرار گرفت، لب به اعتراف گشود و راز قتل برادرش را فاش کرد. پژمان مدعی شد او و خانواده‌اش سعی داشتند با صحنه‌سازی راز این قتل را مخفی نگه دارند.

اعتراف به برادرکشی

پژمان که مکانیک است در حالی که مدام گریه می‌کرد، گفت: برادرم در کار خرید و فروش مشروبات الکلی بود و به‌همین خاطر هم پارسال به زندان افتاد. با شیوع کرونا از زندان مرخصی گرفت و با آزادی موقت بیرون آمد. اما زندان برای او بازدارنده نبود و باز هم کارهای خلافش را ادامه می‌داد. پسر جوان ادامه داد: خانه ما را به پاتوق مشتری‌هایش تبدیل کرده بود و هرچه خانواده‌ام به او اعتراض می‌کردند هیچ فایده‌ای نداشت. خرید و فروش از یک طرف و مست کردن و دعواهایی که در خانه راه می‌انداخت از سوی دیگر، آسایش را از زندگی‌مان برده بود. شب حادثه زمانی که به خانه آمد شروع به داد و فریاد کرد. می‌گفت ما او را لو داده بودیم که به زندان افتاد.

پژمان گفت: آن شب سر همین مسأله با پدرم درگیر شد، ترسیده بودم. آنقدر عصبانی بود که می‌ترسیدم بلایی سر پدرم بیاورد. چاقوی ضامن دار پرهام روی میز آشپزخانه بود. یک دفعه آن را برداشتم و به سمتش پرتاب کردم. نمی‌خواستم به گردن او بزنم، فقط چاقو را پرتاب کردم تا بترسد. اما چاقو به گردنش خورد و ناگهان خون همه جا را گرفت. او را به بیمارستان رساندیم، اما بی‌فایده بود. بلافاصله لکه‌های خون را شستیم و تصمیم گرفتیم بگوییم که پرهام بیرون بوده و این جنایت هم از سوی یکی از دوستانش رخ داده است.

با اعتراف متهم به قتل، به دستور بازپرس مصطفی واحدی، متهم جوان در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار داده شد و بررسی‌ها در این خصوص ادامه دارد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۴۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تویوتا برای جوانان و خانواده ها خودروی برقی می سازد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، تویوتا برخی ویژگی های کلیدی این دو خودروی برقی را به اشتراک گذاشته است.

سال گذشته این شرکت طرح اولیه خودروهای برقی را طی نمایشگاه اتومبیل شانگهای به نمایش گذاشت و از آن زمان تاکنون پیشرفت بسیاری کرده است. طرح های اولیه به نمایش گذاشته شده در سال گذشته در حقیقت همان bZ۳C وbZ۳X بودند.

این مدل ها برای بازار چین طراحی شده بودند اما جزییات اندکی از آنها فاش شده بود. اکنون مشخص شدهbZ۳C برای نسل Z وbZ۳X برای خانواده ها طراحی شده اند.

bZ۳C را با همکاری BYD Toyota EV Technology ،FAW و تیم مرکز تحقیق و توسعه IEM تویوتا ساخته است. از سوی دیگرbZ۳X براساس همکاری بین تویوتا، گروه GAC، GAC تویوتا و IEM توسعه یافته است.

bZ۳X از خودروی برقی دیگر بزرگتر است و کابین جادارتری دارد. هر دو اس یو وی دارای سقف پانورامیک، داشبورد دیجیتال، نمایشگر اطلاع رسانی بزرگتر و همچنین پدهای شارژ موبایل و دستگاه های الکترونیکی در حال حرکت هستند.

خودروهای برقی تویوتا دارای فناوری کمک راننده پیشرفته هستند اما جزییات موتور و چند پارامتر دیگر آنها هنوز اعلام نشده است. تویوتا زمان عرضه دو اس یو وی برقی را اعلام نکرده اما به نظر می رسد این وسایل نقلیه به زودی راهی بازار شوند.

هر دو خودروها برای بازار چین طراحی شده اند و مشخص نیست کدام یک برای فروش در بازارهای خارج از این کشور انتخاب می شوند.

کد خبر 6091708 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • این خانه یک سرایدار است، همین قدر زیبا! (+تصاویر)
  • علی دایی در خانه خبرنگار ورزشی و مادر ۸۹ساله‌اش!
  • تویوتا برای جوانان و خانواده ها خودروی برقی می سازد
  • دختر شاعر فلسطینی مانند پدرش کشته شد
  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی
  • نقش زنان در معنابخشی به زندگی خانوادگی و اجتماعی
  • قتل شاگرد قهوه خانه به دست کارگر اخراجی
  • توجه به حفظ حرمت خانواده اولویت اصلی پلیس در طرح نور است
  • خشم پدر، جان همسر و فرزندش را گرفت
  • بخشش عجیب‌ در خوزستان؛ مقتول، قاتلش را بخشید