Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@03:13:42 GMT

اعلام ترکیب نساجی برای دیدار با استقلال

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۲۵۳۴۰

اعلام ترکیب نساجی برای دیدار با استقلال

کادر فنی تیم فوتبال نساجی ترکیب ۱۱ نفره این تیم برای دیدار با استقلال را مشخص و اعلام کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال استقلال و نساجی مازندران در چارچوب دیداری از هفته بیست‌و‌ششم لیگ برتر از ساعت 21 امشب (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

بر همین اساس، محمود فکری ترکیب 11 نفره تیمش برای این دیدار را به شرح زیر اعلام کرد:

علیرضا حقیقی، مجتبی بیژن، مجتبی ممشلی، علی‌اصغر عاشوری، محمدمهدی نظری، علی شجاعی، حامد شیری، سیدمحمد میری، حسین ماهینی، حسین زامهران و محمدعرفان معصومی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکری: دیدار فردای ما مقابل استقلال یک بازی خانوادگی است/ برنده این بازی من هستم

 

انتهای پیام/

R1414/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال تیم فوتبال نساجی مازندران بیشتر بخوانید... اعلام ترکیب استقلال برای دیدار مقابل نساجی مازندران لیگ برتر فوتبال| بالا گرفتن تب و تاب کسب سهمیه و بقا/ مصافِ «خانوادگی» استقلال و نساجی در دیداری که یک برنده دارد! قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... اعلام ترکیب استقلال برای دیدار مقابل نساجی مازندران لیگ برتر فوتبال| بالا گرفتن تب و تاب کسب سهمیه و بقا/ مصافِ «خانوادگی» استقلال و نساجی در دیداری که یک برنده دارد! واژه های کاربردی مرتبط فوتبال تیم فوتبال نساجی مازندران پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ مهاجم سرشناس جهان نامزد پیوستن به تیم انصاری‌فرد ۲ علیرضا جهانبخش در فهرست ۱۰ نفره بازیکنان جدا شونده از برایتون ۳ توضیح باشگاه استقلال درباره عقد قرارداد با یک شرکت مواد غذایی ۴ آزمون: با جیوبا رقابت برادرانه‌ای برای آقای گلی داشتیم ۵ حضور تیم استقلال خوزستان بر سر مزار شهید سلیمانی+ عکس ۶ فسخ یک‌طرفه قرارداد ۱۰ بازیکن آوِس پرتغال ۷ مگوایر: پوگبا بابت پنالتی دادن به وستهام عذرخواهی کرد/ بازی بزرگی با لسترسیتی در پیش داریم ۸ تست کرونای ۵ گل‌گهری منفی اعلام شد/ بازگشت جلالی به نیمکت سیرجانی‌ها مهمترین اخبار ورزشی گل‌محمدی: در غیاب ۸ بازیکن به مصاف نفت مسجدسلیمان می‌رویم/ فکر بازیکنانم بزرگ است اعلام ترکیب استقلال برای دیدار مقابل نساجی مازندران آزمون: با جیوبا رقابت برادرانه‌ای برای آقای گلی داشتیم سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن: پاداش ویژه و میلیاردی برای برد فولاد در کار نیست مهمترین اخبار تسنیم تحلیل معاون وزیر بهداشت از علت افزایش شیوع کرونا: مردم دیگر از کرونا نمی‌ترسند موسوی سفیر جدید ایران در جمهوری آذربایجان شد وزیر راه: ۲ هزار کیلومتر ‌خط راه‌آهن ‌افتتاح می‌شود / ورود ۲ هزار دستگاه لوکوموتیو و واگن باری ‌به ناوگان ریلی ایران عربستان|حرکت شن‌های روان در کاخ آل سعود؛ آیا کناره‌گیری سلمان به نفع پسرش نزدیک شده است؟ روحانی: آیین‌های سوگواری و کنکور با رعایت پروتکل‌ها برگزار خواهد شد/ شیوع دوباره کرونا در برخی مناطق به دلیل فعالیت‌های اقتصادی نبود درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال تیم فوتبال نساجی مازندران فوتبال تیم فوتبال نساجی مازندران نساجی مازندران اعلام ترکیب برای دیدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۵۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش فوق‌العاده برای حریف پرسپولیس با یک شرط

وضعیت پیچیده نساجی مازندران برای بقا در لیگ برتر فصل جاری باعث تعیین پاداش ویژه برای این تیم در دیدار با پرسپولیس شد.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نساجی مازندران از ساعت ۱۸:۱۵ دوشنبه هفدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود. تیم در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که شرایط متفاوتی را در جدول لیگ بیست و سوم تجربه می کنند. پرسپولیس در رده دوم برای سبقت از استقلال تلاش می‌کند تا بار دیگر به صدر جدول برسد.

در سوی دیگر میدان، نساجی مازندران با کسب ۲۲ امتیاز در رده چهاردهم جدول است تا سایه سقوط به لیگ دسته اول را احساس کنند. از این رو مالک باشگاه نساجی برای ارتقای روحیه شاگردان ساکت الهامی پاداش ویژه ای را در نظر گرفت تا در صورت کسب پیروزی و خروج از منطقه سقوط مبلغ قابل توجهی را به صورت نقد پس از پایان سوت مسابقه دریافت کنند.

پاداشی که حدودا سه برابر بردهای این تیم در فصل جاری خواهد بود تا نساجی با روحیه ای مضاعف برای دیدار با سرخپوشان آماده شوند. این در حالی است که پرسپولیس هنوز موفق به تسویه کامل با بازیکنان خود بابت پاداش بردهای نیم فصل دوم نشده است.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • اعلام ترکیب استقلال برای مصاف با ذوب آهن
  • ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با ذوب آهن
  • پاداش فوق‌العاده برای نساجی پیش از بازی با پرسپولیس
  • پاداش فوق‌العاده برای حریف پرسپولیس با یک شرط
  • پاداش فوق‌العاده برای حریف پرسپولیس با یک شرط سخت
  • نساجی به دنبال متوقف کردن پرسپولیس
  • حضور مشروط رسانه برای بازی نساجی و پرسپولیس
  • آغاز بلیت فروشی دیدار نساجی و پرسپولیس
  • روز غیرمنتظره آزادی مقابل پرسپولیس
  • تدابیر ویژه باشگاه نساجی مازندران برای دیدار با پرسپولیس