Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-06@13:22:45 GMT

با خوردن این خوراکی‌ها پیر می‌شوید

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۲۵۴۸۱

با خوردن این خوراکی‌ها پیر می‌شوید

نتایج یک بررسی جدید نشان می‌دهد مصرف بیش از حد نوعی از گوشت می‌تواند روند پیری را سرعت ببخشد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ نتایج یک بررسی جدید نشان می‌دهد مصرف بیش از حد گوشت قرمز می‌تواند روند پیری را سرعت ببخشد.

محققان باور دارند، هنگام مصرف گوشت قرمز، سرم فسفات در بدن افزایش می‌یابد و سبب زیاد شدن سن بیولوژیکی بدن و پیری زودرس می‌شود؛ علاوه بر این  دانشمندان ادعا می کنند که حفظ سطح سالم آهن در خون می‌تواند کلید زندگی طولانی‌تر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این یافته‌ها می‌تواند به ایجاد داروهای جدید برای درمان بیماری‌های مرتبط با سن کمک کند.

محققان اسکاتلند و آلمان داده‌های ژنتیکی بیش از یک میلیون نفر را مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند تا مشخص کنند که چرا برخی از اعضای بدن افراد سن‌های مختلفی دارند.

یافته‌های آنها می‌تواند به تسریع در تولید داروها برای کمک به درمان انواع بیماری‌های وابسته به سن از جمله بیماری‌های قلبی و زوال عقل کمک کند.

آنالیز ژنتیکی این تیم نشان داد، میزان دریافت آهن یک موضوع مهم برای سلامت ماندن برخی از اعضای بدن است.

با این حال، سیستم بهداشت انگلیس مصرف روزانه ۱۴.۸ میلی گرم  آهن برای خانم‌ها در سنین ۱۹ تا ۵۰ سال و ۷.۷ میلی گرم در روز برای مردان بالای ۱۸ سال و زنان بالای ۵۰ سال را توصیه می‌کند.

پال تیمرز، نویسنده مقاله و تحلیلگر داده‌ها از دانشگاه ادینبورگ گفت: «ما از این یافته‌ها بسیار متعجب هستیم زیرا نتایج  پژوهش‌ها به خوبی نشان می‌دهد که مقادیر بالای آهن در خون، سال‌های سالم زندگی ما را کاهش می‌دهد».

او اضافه کرد: کنترل این سطوح می‌تواند از آسیب‌های مربوط به سن جلوگیری کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خوراکی پیری روند پیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۵۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) صحنه عجیب خوردن خرچنگ با چنگال خود خرچنگ توسط دختر چینی!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # غذای چینی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • اگر می‌خواهید انرژی تان زیاد شود این خوراکی‌ها را ناشتا بخورید!
  • سم‌زدایی کبد با نخوردن این خوراکی پرطرفدار!
  • مصرف این خوراکی‌ها برای تقویت استخوان واجب است
  • این مواد خوراکی استخوان‌های بدن را تقویت می‌کنند
  • خواص توت خشک در کاهش فشارخون و بهبود عملکرد کلیه‌ها
  • فیلم| خاک خوردن ۱۱ ساله قطعه نایاب ناوبری هواپیما!
  • وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت الکلی پزشکان واکنش نشان داد
  • چگونه به فاسیولا مبتلا می شویم؟
  • خواص شگفت‌انگیز این میوه برای سلامت قلب
  • (ویدئو) صحنه عجیب خوردن خرچنگ با چنگال خود خرچنگ توسط دختر چینی!