Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@20:17:50 GMT

جزئیات نشست زمین در آخر خیابان شریعتی تبریز

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۲۶۰۲۴

جزئیات نشست زمین در آخر خیابان شریعتی تبریز

این حادثه، صبح پنجشنبه، دوم مرداد ماه در قسمت فوقانی کانالی اتفاق افتاد و و سبب فرو رفتن تقریبی چندین دستگاه خودرو شد.

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، آتش نشانان سازمان آتش نشانی تبریز نیز به دنبال وقوع این حادثه به محل اعزام شده و اقدام به ایمن‌سازی محل کردند. خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت.


داود طالب‌نژاد، شهردار منطقه ۳ تبریز نیز در این رابطه گفت: کانال ایلی‌سو حدود ۴۲ سال پیش و در سال ۵۷ احداث شده است که در اثر فرسودگی هر از گاهی شاهد ریزش بخشی از آن هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اظهار کرد: کار تعویض و دال‌گذاری این کانال را آغاز کرده‌ایم، ولی، چون پروژه‌ای بزرگ و هزینه‌بر است، تکمیل آن زمانبر است.

وی ادامه داد: ریزش امروز سقف کانال ایلی سو در مجاورت دانشگاه هنر رخ داد که محل تردد و عبور و مرور شهروندان نبوده و از آن به عنوان پارکینگ استفاده می‌کردند.

شهردار منطقه ۳ تبریز بیان کرد: خوشبختانه خسارت جانی در این اتفاق رخ نداده است و پس از بیرون آوردن خودرو‌های پارک‌شده در محل، اقدام به تخریب، نخاله‌برداری و بازسازی این محوطه می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در کمربندی میانی و بلوار شهید قاسم سلیمانی نیز کار بازسازی و تعویض دال‌های این کانال را در دستور کار قرار دادیم و حتی عملیات عمرانی در نقاطی را که ریزشی نداشتند، شروع کرده‌ایم.

کانال ایلی‌سو یکی از زیرساخت‌های شهری تبریز است که بخش بزرگی از محلات منطقه ۳ را پوشش داده و در جهت هدایت آب‌های سطحی به کار گرفته می‌شود؛ این کانال در سال ۱۳۵۷ ساخته شده و در سال‌های اخیر هر از گاهی به دلیل فرسودگی دال‌های آن ریزشی داشته است که مدیریت شهری تبریز برای پیشگیری از هر گونه اتفاقی، کل مسیر ایلی سو را مورد بازسازی قرار داده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: علی اشرف ریاحی مهرداد بذرپاش علی کامیار احمد شاملو وام حمایتی مستاجران سها رضانژاد نشست زمین نشست خیابان علی اشرف ریاحی مهرداد بذرپاش علی کامیار احمد شاملو وام حمایتی مستاجران سها رضانژاد ایلی سو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۶۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه انفجار وحشتناک چاه فاضلاب در تبریز (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت (فیلم) مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری (فیلم) واژگونی مرگبار اتوبوس در گردنه حیران (فیلم)

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری تبریز
  • قابل احیا بودن ۱۴ درصد مساحت محوطه ربع رشیدی تبریز
  • شستشوی برج‌های دبی به وسیله پهپاد‌ها پس از سیل وحشتناک (فیلم)
  • لحظه انفجار وحشتناک چاه فاضلاب در تبریز (فیلم)
  • ساختمان نیمه کاره‌ای که محل تجمع سگ‌های ولگرد شد
  • غرق شدگی یک جوان در محدوده امامزاده ردان
  • فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی / لوله ۳۰۰ میلی‌متری آب شکست
  • نشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان/ آب‌گرفتگی شدید در این خیابان+ فیلم
  • فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان
  • فرونشست زمین و شکستگی لوله آب در خیابان علامه مجلسی